8 oct. 2013

Review: Fond de ten Natural Fix - Radiant

Bună, fete dragi!

V-aţi dorit review pentru acest produs; m-aţi auzit adresându-i laude în repetate rânduri; l-aţi văzut printre preferatele lunilor iulie (aici) şi septembrie (aici); ar fi fost favorit şi în ultima lună a verii dacă aceasta nu ar fi avut un "statut special" pentru mine!

 Am amânat atât de mult timp momentul review-ului din mai multe motive:

- am vrut să fiu sigură pe afirmaţiile pe care le fac;
- am dorit să observ cum se prezintă pe ten acest produs cosmetic în sezoane diferite;
- am tot căutat să stabilesc dacă e mai bun decât Revlon ColorStay, al cărui titlu de Holy Grail for me e ameninţat la modul cel mai serios! Din păcate, până la acest moment, am decis doar că sunt diferite dar... la fel de bune!:)) Cel mai probabil, per total, la o analiză obiectivă,  Radiant ar obţine mai multe puncte;
- am ştiut de la bun început că e un review greu de scris pentru că acest fond de ten este genul de produs pe care ori îl iubeşti, ori îl deteşti! Poate fi the best pentru tine sau te poate determina să fugi de el cât te ţin picioarele!:)

La treabă, zic! Sper să fie utilă această postare căci, sincer vă spun,  am muncit mult la ea! 
Perfecţionismul mă omoară, revin mereu asupra ideilor, asupra exprimării, pentru că întotdeauna există o variantă mai bună! Asta mănâncă al naibii de mult timp, dar cine-i de vină?! Cine?! :))

Iată vedeta postării, deloc timidă în lumina reflectoarelor: 

O scurtă prezentare:

- produsul se află în recipient din sticlă groasă, prevăzut cu pompiţă din plastic dur; se poate doza cu precizie!

- are densitate mare, nu curge;
- textură fină, cremoasă, oarecum "cauciucată" aş spune;

- e destinat tuturor tipurilor de ten dar eu nu-l prea văd potrivit pentru un ten uscat!

- pentru acele fete care sunt interesate de lista ingredientelor şi doresc să o studieze, ataşez fotografia de mai jos; din cauza curburii sticluţei, nu am putut surprinde prea bine părţile laterale astfel că, dacă aveţi întrebări, vă stau la dispoziţie!

De-acum, stabilim puncte forte şi puncte slabe, apoi tragem linie şi decidem!

Puncte forte:

- ambalaj airless;
acoperire maaaare;  foarte bun la acest capitol: uniformizează culoarea tenului, atenuează zone cu tentă roşiatică, ascunde imperfecţiuni - poţi spune că are o baghetă magică; consider că sunt  relevante aceste fotografii before-after (stânga-dreapta):



Recunosc, am avut mari ezitări înainte de a posta aceste fotografii! M-am gândit că, pe de altă parte, review-ul nu mai are aceeaşi valoare fără ele; e mare diferenţă între un swatch pe mână şi produsul aplicat pe ten; nu sunt deloc un bun exemplu în ceea ce priveşte aspectul tenului, ar trebui să fac mult mai multe pentru el, îmi asum asta! Fotografiile nu sunt deloc editate, sunt doar crop-uite! Priviţi-le doar o dată ca să nu aveţi coşmaruri!:))

- rezistenţă la transfer - mai bun decât ColorStay-ul; nu curge, nu se "pierde", rămâne lipit de ten "ca marca de scrisoare", ziua întreagă; dacă tenul îţi transpiră, pe timp de vară, fireşte că se ia pe telefon, fireşte că va luci, dar NU curge, are un mod aparte de a se "prinde" de ten, de a face priză pe acesta; când temperatura aerului nu-l mai pune la grele încercări, se normalizează situaţia;
- în ceea ce priveşte efectul de matifiere, obiectiv atins; la scurt timp după ce ai finalizat aplicarea, se matifiază;  am ten mixt, la mine apare luciul în zona frunţii după câteva ore, dar nu în mod exagerat; intervin cu un serveţel absorbant (le am pe cele de la Elf) şi am rezolvat problema; nu pot spune cum s-ar prezenta dacă ar fi fixat cu pudră, ştiţi că am renunţat de mult timp la a face asta;
- nu se strânge în liniile fine;
- nu e comedogen;
- aspect proaspăt al tenului, fără efect de mască
- SPF 15;
- nu conţine parabeni.

Puncte slabe:

- maniera în care se întinde pe faţă - eu îl întind pe faţă şi pe gât cu degetele, nu cu pensula; aşa obişnuiesc, aşa simt că am controlul; am antrenament de la ColorStay, prin urmare, nu am întâmpinat dificultăţi; cuiva care nu are acest exerciţiu i-ar putea da bătăi de cap; dar, dacă vrei, înveţi -  trebuie să fii iute de mână, să aplici pe porţiuni şi să întinzi cu rapiditate; eu aplic 4 tuşe iniţial: una pe frunte, una pe nas şi două pe obraji; apoi aplic alte 3 tuşe:  pe bărbie şi sub aceasta; apoi două tuşe pe gât; după fiecare dintre aceste etape, mişc iute degetele pentru a întinde cu repeziciune, insist pentru a-l seta în pori; mi s-a întâmplat o  dată să-l aplic, să nu apuc să-l întind căci a avut fiica mea nevoie de mine pentru puţin timp; ei bine, nu a mai putut fi întins pe faţă aşa cum trebuie, tinde să se usuce);
- preţul: eu l-am cumpărat din magazin fizic cu puţin peste 80 de lei; preţul este mediu, depinde la ce raportezi; mă gândesc că aşa cum există pentru  ColorStay diferenţă de preţ de 20-30 de lei între magazinele online şi cele fizice, situaţia ar putea fi similară şi în privinţa lui Radiant; 
- posibilităţi de achiziţionare: se poate să fie dificil de găsit; în oraşul în care locuiesc este comercializat într-un singur magazin;  online nu ştiu să existe; dacă voi aveţi sau veţi afla vreo informaţie în acest sens, aş aprecia dacă m-aţi anunţa.

Alte detalii utile:

- nuanţa folosită de mine este Caramel 02, tenul meu mixt este deschis la culoare, fără a fi alb ca hârtia ;
- nu pot încadra la plusuri, respectiv minusuri mirosul pe care-l are, dat fiind că e vorba despre raţiuni subiective; 
- nu am fost dispusă să cumpăr produsul fără a-l testa; mi-am pledat cauza (am avut şi cu cine!) iar vânzătoarea, amabilă, mi-a oferit  la pachet, într-un recipient adus de mine, o cantitate suficientă pentru cel puţin o aplicare.

Concluzii, impresii personale:

Mie îmi place la nebunie fondul de ten despre care v-am vorbit; asta se întâmplă în ciuda personalităţii sale năbădăioase - e ca un căluţ frumos, dar greu de stăpânit :)). Răspunde nevoilor tenului meu, face ceea ce îmi doresc de la un astfel de produs cosmetic! Voi recumpăra acest fond de ten, nu există îndoială!

Dacă îţi place ColorStay-ul,  nu prea ai cum să nu-l agreezi pe Radiant care are capacitatea de a te uimi prin rezultatele pe care le poţi obţine (cu răbdare şi îndemânare)!

Cu toate acestea, am rezerve în a-l recomanda! 
Dacă aş avea drept criteriu doar percepţia mea asupra produsului, aş spune DA, fără ezitare! Însă, ţinând cont de faptul că fiecare ten are particularităţile sale, având în vedere tot ceea ce am scris în acest review, spun doar atât: decizia vă aparţine! 

Un lucru e cert: merită atenţia celor pentru care fondul de ten e indispensabil în machiaj, atenţia celor care sunt în căutarea fondului de ten ideal! Important: căutaţi să-l testaţi înainte de a-l cumpăra, numai astfel veţi şti cu certitudine dacă vi se potriveşte !

Nota mea: 9.

De-acum, aştept comentariile, întrebările, părerile voastre! 
Ca să vă vină inima la loc (în cazul în care v-am speriat cu fotografiile de mai sus :P), vă arăt un alt before-after! 

Before: doar fond de ten Natural Fix - Radiant (aplicat, fireşte, pe tenul demachiat + crema Lift UltraActivă de la Aslavital, ca bază)
After: pe zonele cu probleme, câţiva stropi de corector NYX - Concelear in a Jar; High Beam - Benefit (sub ochi), creion pentru ochi S-he, mascara Sexy Pulp - YR, blush cremă Nyx; buzele încă nu fuseseră colorate la momentul cu pricina! :P


Aţi folosit acest fond de ten? Vă tentează? 
Ce fond de ten consideraţi a fi cel mai bun pentru voi, dintre toate cele folosite? 

Kisseeees!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


Later edit:
Soţul meu a văzut postarea şi a spus că nu sunt eu în poze!:))) 
Tu nu ai nasul aşa, nu ai ochii aşa!!! De ce ai pus camera la 1 cm de faţă??? :)))
Dacă va reuşi el să îmi facă poze mai bune şi mai clare în weekend, vă voi anunţa de update!
 

Blog Template by YummyLolly.com