1 oct. 2013

Preferatele lunii septembrie

Bună, fete dragi!:)

Tare mândră mă mai simt datorită faptului că reuşesc şi eu să vă vorbesc despre preferatele acestei luni la timpul potrivit (şi nu pe la jumătatea lunii)! Luna septembrie a fost teribil de agitată, de-a dreptul "temperamentală", dar parcă-parcă încep să-mi intru ritm şi să mă simt mai în largul meu! 

Cu foarte mare plăcere am "convocat" cele câteva favorite ce consider că merită să vă fie prezentate; pe unele dintre ele le folosesc pentru prima dată, altele sunt mai vechi prieteni ce au plecat şi au revenit; le-am organizat şedinţa foto şi-acum sunt pregătită să vă dau detalii despre fiecare!

La capitolul îngrijire, se face remarcat fluidul hidratant de la Olay, cu spf 15; îl folosesc pentru prima dată şi m-a impresionat în mod plăcut; are o textură  lejeră, intră rapid în piele, hidratează foarte bine şi miroase discret, a curat. Crema contur ochi de la Aslavital e veche amică, mă tot întorc la ea; hidratează cu simţ de răspundere, îmi dă senzaţie de confort, mă simt bine cu ea; nu pot spune că reduce liniile fine/ridurile (oricum acesta este un obiectiv aproape utopic :P). În revenire pe etajera din baia mea, gelul de duş Deshabillez moi! de la Bourjois; e un alt produs la care voi reveni periodic, are o aromă care mă farmecă!


 În ceea ce priveşte cosmeticele, mă rezum la a vă prezenta doar două produse; fireşte că nu sunt singurele ce au fost folosite, dar despre toate celelalte v-am mai vorbit (în mod repetat chiar)! Fondul de ten Natural Fix de la Radiant - în curând îi voi putea scrie review, merită să aflaţi despre el! M-a cucerit prin acoperirea foarte bună şi prin finish-ul natural! Singurul ruj Guerlain pe care-l am (review aici), având o superbă nuanţă burgundy  e compatibil cu toamna, merg mână-n mână! Îl consider  irezistibil prin nuanţa sa şi datorită faptului că se menţine timp îndelungat pe buze şi le hidratează totodată!


Există două parfumuri care m-au învăluit cu aroma lor în zilele lui septembrie:  
* Treselle - Avon (folosit când starea mea de spirit era jucăuşă);
* Moment de Bonheur - Yves Rocher (el are poezia trandafirilor brumaţi ai toamnei, are o discretă eleganţă înnăscută, se face remarcat făra a epata ).


Dintre accesorii: două coliere (unul de la Zara, altul handmade) - aţi văzut recent OOTD-uri inspirate de ele şi o broşă (handmade şi ea, primită de la o fată dragă mie - Alina Anghel), ele mi-au făcut toamna mai veselă...


Preferate pentru suflet...
La rubrica Meloman pentru o zi a lui Alexandru (aici) am ascultat în premieră acest duet (Aura Urziceanu - Aurelian Andreescu); este un cover al melodiei Try to remember a lui Harry Bellafonte; există şi alţi mari artişti apreciaţi la nivel internaţional care au interpretat-o (de exemplu, Julio Iglesias împreună cu Nana Mouskouri); ei bine,  consider că cei doi artişti români le dau clasă, o interpretează magistral! M-a bântuit melodia asta întreaga lună, prin urmare chiar trebuie menţionată! 


Sper că v-a plăcut postarea şi că vă inspiră!
Aştept cu drag comentariile voastre! Mi-ar plăcea să aflu:

- Care e produsul pe care voi l-aţi îndrăgit cel mai mult în această primă lună de toamnă? 
- Avem preferinţe comune?

M-aş bucura dacă toamna lui octombrie ar fi pentru noi calmă, blândă şi însorită!:)
Pupicei!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com