15 mai 2013

Un munte de produse consumate!:)

In copilaria mea, se intampla sa treaca pe strada, relativ frecvent,  cate-o tanti cu multe fuste lungi, crete, colorate, suprapuse :)), strigand rasunator: "Stiiicleee gooaaaleee, murdaaaree, cumpaaaar!!! Stiiicleee goooaaleee...";  parca aud si-acum tiuindu-mi in urechi "refrenul" acesta teribil! Mai e cineva care-si aminteste asta?:)

Ei, iata ca mi-a venit randul, as putea sa strig si eu astfel dat fiind ce morman de "sticle" am strans in ultimul timp! Dar...cine cere, nu piere da' nici nume bun nu are :)) ; astfel ca, n-o sa strig... doar va arat despre ce e vorba!!!:))

Poate ca veti privi cu mirare, asa cum a privit si sotul meu - cu uimire si nu numai :)), punga in care eu depozitam cu sarg toate acestea; s-a abtinut sa ma certe, dar privirea lui a fost atat de expresiva  exprimand un categoric: Fata mea, ia masuri, pozeaza-le odata si arunca-le!!!; zau ca-i dau dreptate, sa dam Cezarului ce-i al Cezarului!:))

Si-acum, iata cu ce v-am "amenintat"!

Pentru a putea fi cuprinse in poza, am impartit roadele muncii asidue in doua categorii: 
-  "goliciunile" destinate tenului!:)
-  "goliciunile" pentru par si corp! :)
Chiar nu stiu cum am considerat (facand selectia) ca dischetele demachiante si lotiunea micelara fac parte din cea de-a doua grupa - nauceala, ca posibila explicatie!:))



Si-acum, trecere in revista, cu unele precizari care ar putea fi utile:

Grupa A ori Sacul A :)) - Ten

- crema cu vitamina A - Mebra - ati vazut -o printre florile de liliac la preferatele lunii aprilie (aici); pe ea o suspectez a ma fi salvat de cosuri mari, dureroase, ce-mi apareau frecvent in zona gatului; n-a facut  minuni, nu pot afirma ca acum acea zona e curata ca lacrima, dar in mod sigur si-a adus aportul!
- crema  Sebium Al - Bioderma - am utilizat-o numai seara, era mult prea grasa pentru tenul meu ca sa o aplic dimineata ca baza de machiaj, zau ca nu am observat  rezultate; chiar ma asteptam la mai mult de la ea, este laudata! 
- crema contur ochi - Elmiplant - bunicica, o recumpar cand sunt in pasa de inspiratie, are un parfum dragut, hidrateaza cat de cat; alte efecte, nu! 
- laptele demachiant cu miere si cimbrisor - Bioten, old body , ador consistenta, felul in care curata; miroase minunat, e bland cu tenul meu; completez operatiunea demachiere cu lotiunea micelara!- lotiunea micelara -  Ivatherm (a doua foto, scuzati!) - mi-a placut mai mult initial, acum sunt la a doua sticla si astept cu nerabdare sa folosesc Bioderma care asteapta cuminte in dulapior!
- dischetele demachiante - Ebelin (a doua foto, repet scuzele!) - imi plac de multa vreme! asteptand o posibilitate de a le achizitiona din nou, am descoperit in Kaufland unele numite Naturalesse (chiar bune si ele, vor fi la preferatele lunii in curs, in mod sigur!) 
- demachiantul expres pentru ochi - Yves Rocher- pentru mine e bun, bun, bun! multe flacoane folosite! 
- Strawberry Scrub si Cellufirm Drops - Mario Badescu - m-au impresionat la acel moment, dar parca le-am uitat deja; cand un produs nu ma face sa doresc sa-l am iarasi...pas! 
- fdt Revlon ColorStay (150 Buff) - cei mai vechi prieteni ever, eu si el! imi doresc eu si altele (tipic feminin!), dar tot el ramane Holly grail for me... 
- fdt Face Finity - Max Factor, tare rau arata pe tenul meu, aveam ceva asteptari de la el; nu l-as recumpara; l-am putut folosi doar in combinatie cu cel anterior mentionat sau cu Seventeen - Time plus! l-am consumat numai pentru ca am vrut asta!

Grupa B - Corp, par, unghii

- dizolvantul fara acetona - Ebelin - foarte mult imi place! 
- lacul de unghii (transparent) ultrarezistent -  Farmec- la mine prelungeste in mod cert rezistenta ojei pe unghii, da si luciu, il voi lua mereu! 
- deodorantul tendre Jasmin - Yves Rocher - l-am luat de la buna si draga mea prietena Gabriela, la un blog sale! m-am putut  bucura astfel de aroma unuia dintre parfumurile care-mi plac de la aceasta firma! 
- samponul cu nuc si rozmarin - Cosmetic Plant - si el este prieten vechi, pentru mine face ceea ce promite! 
- geluri de dus Jardin du Monde - Yves Rocher - nu mai e nimic de spus in privinta lor, e cinvea care sa nu le stie?! 
- gelul de dus cu frisca si capsuni - Avon - hiii, pe acesta l-am primit de la scumpica Diana, impreuna cu  cartea "Fata de hartie" (concursul Bookcrossing)! l-a cam monopolizat Dia mea, am furat si eu din cand in cand caci prea e ispititoare aroma! 
- sapunul lichid pentru maini - Sabon - spre deosebire de gelul de dus si mai ales de mirificul scrub, acest sapun lichid nu m-a impresionat; miroase foarte placut, face spuma dar mie mi se usuca mainile la scurt interval de timp dupa folosirea lui! 
- untul de corp Olive - Natural Care - de la Anda mea draga, prietena si coechipiera de blog; intra foarte repede in piele, o lasa hidratata, aroma era suava si placuta, l-am folosit atunci cand simteam nevoia de ceva usor pentru piele!


Dragele mele, daca aveti intrebari, daca doriti review la vreunul dintre produse...nu ezitati,  e oferta!!!:) Ma bucura orice comentariu al vostru, stiti deja asta!

Va doresc zi frumoasa si, mai ales, sanatate, energie si voiosie!:)
Multi pupici!
                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Am avut norocul de a avea in "Ciorne" (inca din weekend)  si aceasta postare!
     De dimineata, inainte de a pleca la o injectie, am vrut sa o lansez insa am realizat in secunda 2 ca aveam cateva completari de facut, am sters-o si am revenit acum! 

P.P.S. Fug la patuc, am consemnare de la medic - imi voi reveni (ca boxerul din pumni, vorba ceea!), am doar o rinofaringita acuta (pe care am tratat-o cu indiferenta/dupa ureche) si-mi merit soarta! Port in premiera branula, tot in premiera am stat la perfuzii (zau ca n-o spun cu mandrie!), fac antibiotic intravenos ca sa fiu rapid pe picioare  - datoria fata "de tara" ma cheama , apoi voi continua cu tratament pe cale orala!:P Am mare noroc de super- medic!!!
      
       Aveti grija de voi, don't try this at home!:)



 

Blog Template by YummyLolly.com