2 mai 2013

Preferatele lunii aprilie

Buna, fete dragi!!!:)

Daca ati sti de cand imi doresc sa scriu postarea aceasta!!! Bine, daca stau sa gandesc la rece, sa fie vreo saptamana...dar dorinta era atat de mare incat imi pare ca am asteptat mult prea mult! Exista un moment potrivit pentru orice! Prin urmare, iata-ma savurand scrierea acestei postari! 

Inspirata de postarile din blogosfera (la Federova, la Miu Miu chiar azi si in mod sigur si pe la alte gazde - sa-mi fie iertat faptul ca nu-mi amintesc pe moment!),  mi-am dorit fotografii cu flori de primavara ca decor; liliacul din curte mi-a ingaduit sa iau o crenguta pentru sesiunea foto (una cu flori, una cu frunze - atat, cu mila, zau ca nu l-am "jumulit"!)...:)

Parada trebuie sa inceapa! Acestea sunt produsele ce au primit multe stelute de la mine in luna ce s-a incheiat recent, produsele care mi-au facut cu ochiul frecvent!

Produse de ingrijire:
- pentru podoaba capilara!
* Sampon fortifiant cu nuc si rozmarin - Cosmetic Plant, foarte vechi prieten, ii sunt fidela!
*Spray Curl Activator - Anian, avand review aici; stiti cat e de nesuferita perioada cand parul  se afla intre etape, asteptandu-l sa creasca; acest spray mi-a indulcit si a facut suportabila asteptarea unor plete mai lungi!
*Vopseaua de par Casting Creme Gloss - L'Oreal , nuanta 415 Maro Glace - ea e de multe luni preferata dar pentru ca nu s-a intamplat sa o am in casa cand am scris postarile de acest tip, nu  a fost prezentata!


- pentru ten si pentru corp!
* Laptele demachiant cu miere si cimbrisor - Bioten; de ani il folosesc, parca de-o viata; voi continua!
* Demachiantul expres pentru ochi (cu albastrele) - Yves Rocher; foarte-foarte bun!
:))) Nu, nu vedeti dublu si nici poza nu are vreo problema; nu aveam cum sa pun la preferate nici flacoanele goale si nici pe cele aproape pline; ce dovada mai buna ca-s preferate decat faptul ca au predat stafeta urmasilor!:))
*N.B. Pe Ivatherm (lotiune micelara) n-o mai iubesc; strang din dinti pentru a o termina, o vreau pe Bioderma inapoi; unele iubiri vin si trec, altele vin si raman!:)


* Crema cu extract de melc - Herbagen; am ajuns sa cred ca e cea mai hidratanta crema pe care am folosit-o, hidratarea simtindu-se a la long; ati dorit review, nu am uitat (am fost pe punctul de a-l scrie intr-una din zile, nu stiu ce m-a "deturnat"!)...
 * Crema cu vitamina A si retinol - Mebra; zau ca nu mai stiu unde/ la cine am citit despre ea; costa doar 5 lei si cred ca i se datoreaza faptul ca nu mai am atat de multe cosuri in zona barbiei si a gatului!


* Shower Oil  si Body Scrub - Sabon; vor fi la favorite pana le voi da gata; apropos de asta, le folosesc cu oarecare parcimonie caci nu vreau sa se termine!!! Si la ele am de scris review...Sa stiti ca tot ce nu reusesc acum, voi reusi in vacanta de vara!:)


* Parfumul Moment de Bonheur...mai am foarte putin din el!:((


*Oja Glamour, 131
*Oja Orly, Pretty Ungly (de la Stella) 
*Oja China Glaze, Peachy Keen (de la Gabriela)

- ultimele doua au ajuns la mine in cea de-a doua parte a lunii aprilie dar si-au castigat locul!


Produse cosmetice:

- Soft Matte Lip Cream, nuanta Amsterdam - Nyx ; sunt indragostita de el, va avea review; m-ati vazut purtandu-l aici si aici;
- vorba ceea, mi-a casunat pe mascara Sexy Pulp - Yves Rocher, in conditiile in care o cam evitam din cauza pensulei-maturoi, am folosit-o aproape exclusiv!:))
- High Beam - Benefit; cand citeam review-uri despre el si despre bagheta magica cu care lumineaza pielea din jurul ochilor, nu intelegeam foarte bine; acum, m-am lamurit... foarte bun produs, I just love it!!!
- Creionul Jumbo, nuanta Lemon - Nyx; parca dintotdeauna mi-a placut dar e-atat de potrivit cu adierile acestei primaveri; doar mascara pe gene si acest creion pe linia pleoapei inferioare mi-au fost de-ajuns pentru ochi in diminetile lui aprilie!
- Fondul de ten Revlon ColorStay (amic de nadejde de multa vreme!) a facut casa buna cu Toleriane Teint - la Roche-Posay (acesta din urma nu se intelege cu tenul meu, nu-mi place deloc finish-ul;  dar, in combinatie, mai inchide nuanta Buff a lui ColorStay si isi pierde din acel aspect rugos ce nu-mi placea);
- Paleta Trio Eyeshadow: Purple/Deep Purple/Prune - Nyx, sunt superbe nuantele, pacat ca nu  le-am surprins cum trebuie in poza; in combinatie cu creionul de mai sus, m-au ajutat sa-mi pun ochii in valoare cand aveam timp pentru mai multa culoare!


Accesorii:
- acest inel si acest ceas din argint!
- geanta pe care ati vazut-o prezentata la ultimul outfit de pe blog (aici); iertati-ma ca n-am mai tras-o in poza si am folosit ceea ce aveam deja!



Preferate de suflet:

- Dia si Betty, zisa Sageata caci alearga cu viteza supersonica :))) - best friends ever! Betty e catelusa noastra, v-am mai spus pana acum despre ea? :)

- dragul inimii mele care nu se lasa pozat asa usor!:))

- mama care la cei 59 de ani ai sai vine sa ma ajute la curatenie si are un ritm inegalabil, fara pauze!!!

- voi...voi cu ganduri atat de frumoase, voi cu comentarii multe, voi cu gesturi extraordinar de frumoase, voi...si-atat!:) 

Crengutei de liliac i-am multumit oferindu-i un pahar cu apa si o poza!
Acel ousor de ciocolata gazduit intr-un suport deosebit este lasat de Iepuras pentru voi!:)


Va multumesc si va imbratisez, fetelor!!!
Sper ca v-a placut postarea! Sunt aici daca aveti intrebari si ma bucur enorm cand imi impartasiti gandurile voastre!

Zile frumoase si spor la ultimele pregatiri dinaintea Pastelui!

                                                                                                                                       Ilda
Lavender Thoughts to you





 

Blog Template by YummyLolly.com