8 mai 2013

Puzzle OOTD: Colourful Happy Easter

Hello, ladies!

Dragele mele, noroc ca am avut pregatita postarea aceasta inca de luni - cand inca eram libera ca pasarea cerului :)); caci altfel, zilele acestea au fost un iures total caruia cu greu i-am facut fata; in ceea ce priveste blogosfera, sunt in urma cu toate cele: nu am raspuns la comentarii (dar le-am citit si m-am bucurat, voi raspunde  curand fiecaruia in parte, promit!), nu am citit blogurile dragi, bloguri pe care sunt obisnuita sa le citesc (e parte din rutina mea zilnica!) - voi recupera, dupa cum voi putea; colac peste pupaza, am o raceala nabadaioasa care ma supara ingrozitor si sunt foarte antipatica, somnoroasa, fornaita din aceasta cauza; o tratez eu dar trebuie sa-si faca mendrele pentru a ma lasa in pace; concluzionand: mi-e dor de voi si sper sa-mi revin cu toate cele curand!

Asta pentru a sti ce e cu mine, in cazul in care va intrebati!:)
Revenind la subiectul postarii: in duminica Pastelui, am vrut sa-i vedem si sa-i  multumim pe toti cei foarte apropiati noua; mai intai, ne-am intalnit si am servit masa, am stat la povesti vechi de-o viata cu rudele ce locuiesc in acelasi oras cu noi; apoi, ne-am imbarcat in masinuta si am plecat spre localitatea in care locuiesc parintii sotului meu pentru a le face si lor o bucurie!:)

Pe drum, ne-am oprit pentru a face cateva fotografii, intentionand sa va prezint tinuta pe care am purtat-o caci m-am simtit foarte bine in ea si-mi este pe plac din mai multe motive! Desi cadrul natural a fost ofertant, din n poze nu am reusit sa aleg decat cateva si nici acelea grozave (lipsa de inspiratie, modelul neexperimentat :)), vantul care batea  strasnic si imi transforma un messy bun intr-unul nebun :)) s.a.)...

De-acum...sa lasam pozele sa vorbeasca, in masura in care le-am oferit aceasta sansa!:)

*Geanta aceasta mi-e foarte draga, v-am prezentat-o aici - e primita in dar de la Stella!:D Lucky me!

* Ceasul meu din argint, e-asa de delicat!

*Sandale no name dar de calitate (sunt din piele lacuita, foarte comode!). Nu ma certati pentru faptul ca port dres (stiu ca nu e permis cu sandale!) dar cu greu renunt la el (mai la vara :P) caci nu-mi place cum arata picioarele mele fara...fiecare cu piticii sai de pe creier, deh!:))

*Swarovsky earrings...

*Un inel din argint,  cu piatra de chihlimbar! De la dragul inimii mele il am...:D


*Piese de puzzle...




 * Ma jucam, ma prosteam, ma alintam...:))

Integral...cu un messy really messy...:))
Rochia lalea e comandata pe  Asos; mi-a venit perfect; ma arata mai dolofana data fiind croiala insa imprimeul cu panselute si culorile vibrante ma fac sa o ador! Bonus: nu se sifoneaza!!!
 

* Continuam zborul...e minunat galbenul lanului de rapita completat perfect de verdele ierbii, de azurul unui cer de Pasti!:)

Asta e tot...sper ca v-a placut postarea!:)
Astept cu nerabdare parerile voastre...Ma bucura fiecare comentariu pe care il  lasati aici ca semn al trecerii voastre! 

Va multumesc tuturor pentru vizita!
Kisses!!!:)
                                                                                                                     Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com