30 apr. 2013

Multumesc, Stella!:)

Postarea aceasta este dedicata unei persoane minunate, o doamna pe care multe dintre noi o admiram, o persoana frumoasa, tonica, activa, open mind, comunicativa, eleganta, cu atitudine si stil! 

Cred ca ati intuit deja, este vorba despre Modnitza...Vreau sa ii multumesc pentru faptul ca, datorita ei, saptamana trecuta am avut o mare bucurie: am castigat unul dintre cele doua premii la giveaway-ul acesta, organizat si oferit in mod atat de frumos (fara complicatii inutile si cu naturalete) de Stella...


Va marturisesc ceva ce stie doar sotul meu...
La momentul inscrierii, mi-am dorit cu atat de mare intensitate sa castig incat parca simteam ca se va intampla asta; ma aduceam cu picioarele pe pamant si capul pe umeri  spunandu-mi ca trebuie sa fiu rezonabila, dorinta mea ma determina sa simt astfel caci Mr. Random nu asculta de nimeni, are personalitate si ia singur decizii!:))

Daca m-ar fi vazut cineva cum am topait, cum imi venea sa fac tumbe, cum am repetat de n ori ca voi primi cadoul oferit de Stella, n-ar fi zis ca am aproape 37 de ani - mi-am exprimat bucuria cu franchetea si exuberanta unui copil!:D

Mi-ati cerut, la momentul la care m-ati felicitat, sa va arat si voua premiul! Ei bine... ta-ra-ta-taaaaaam!!!

- O geanta Chanel like (my first) - e tare frumoasa si versatila!!!



- O multime de bunatati cosmetice; pentru mine, e premiera folosirea fiecaruia dintre acestea...

Stella, draga mea, asa cum am transmis prin mail la momentul primirii coletului, mii de multumiri! Inseamna foarte mult pentru mine toate acestea, din mai multe puncte de vedere (tu stii asta!)...le voi folosi cu mare drag, trimitand ganduri bune catre tine de fiecare data!

Le multumesc frumos si tuturor fetelor ce au adresat felicitari si pe care le-am simtit bucurandu-se sincer pentru mine! Mihaela a fost atat de dulce, mi-a lasat un mesaj pe Facebook anuntandu-ma ca am castigat (la acel moment eu inca nu intrasem pe blogul Stellei pentru a vedea daca a extras norocosii!)...

Va imbratisez!
                                                                                                                                            Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com