1 mai 2013

(Puzzle) OOTD: I Don't Need a Title to Be Happy!

Buna dimineata, fete dragi!

Ce mi-am mai batut capul cu titlul acestei postari!!!
Diana mea a avut o sugestie: "Mama" :)), dar cum literele si simplul cuvant nu pot reda intonatia cu care a rostit ea ideea (a spus-o spontan, cu drag, apasand pe fiecare consoana si prelugind vocalele) , am pastrat pentru mine asta! Prin urmare, m-am descurcat parafrazand un vers al unei melodii cantate de Nicole Schertzinger (The Pussycat Dolls)...

E 1 Mai, sarbatoare!
Care dintre voi se va distra si in ce fel? :)
Veti fi uimite sa aflati ce fac eu azi! Trezire matinala, dus, demachiat, crema de fata, un capuccino, balsam de buze si...(pauza de efect!!!) Curatenie generala, impreuna cu mama...:P

Nu-mi amintesc sa mai fi avut un 1 Mai fara sa facem o iesire in aer liber pentru  distractie si relaxare, o evadare din oras.. Daca nu ar fi lucrat sotul meu, alta era situatia! Dar asa...sarbatoresc muncind! Si-apoi, casa o cere! Daca-i musai, cu placere!:)) Sa nu va para rau pentru mine, zau ca mie nu-mi pare; daca as spune-o ca vulpea care n-ajunge la struguri si zice ca-s acri as recunoaste! Dar ma voi bucura daca-mi veti povesti voi cum ati petrecut! Ce ziceti, avem o intelegere?!:)

Sunt uimita si eu ca vin iarasi cu un OOTD!:)) Daca imi spuneati in urma cu ceva vreme ca  voi prezenta 3  tinute,  intr-un interval scurt de timp, chiar n-as fi crezut!!!

Tinuta aceasta a fost purtata duminica  trecuta, de Florii; am sarbatorit o prietena ce stie sa fie gazda foarte primitoare; noroc ca ne-a precizat dress code-ul caci altfel intentionam sa merg  gatita nevoie mare (bineinteles, adecvat momentului zilei - pranzul! nu as fi luat lurexul!):  a spus ca ne imbracam relaxat si comod caci stam la un gratar (n-a fost numai atat...am mancat o prajitura cu mac senzationala, imi lasa gura apa amintindu-mi-o!), ne jucam cu copiii pe gazon...

Foarte rar voi putea eu sa precizez marci (care sa conteze, sa le cunoasteti!) de piese vestimentare...
De aceasta data, ma pot "lauda" cu niste jeansi D&G (am o nasa generoasa, lucky me!); balerinii sunt de pe Asos (e o placere sa-i pui in picioare, sunt niste incaltari foarte primitoare!)...
Pe buze: Soft Matte Lip Cream - Nyx, nuanta Amsterdam - intuiti deja ca am facut o pasiune pentru el (l-am purtat si aici)...

Gata cu  vorbaria,  iata pozele!!!









Fotograful m-a vazut si in intregime, iata-ma-s!!!

Fetelor, daca v-a placut, m-as bucura sa aflu!Daca nu...just let me know and tell me why!:)

Va doresc sa aveti companie placuta azi si sa petreceti de numa-numa (mor dupa vorba asta ardeleneasca!)! Un 1 Mai...to remeber!!! :)

Kisses, girls!

P.S. Nu uitati ca ati promis sa-mi povestiti cum petreceti/ ati petrecut voi!:)

                                                                                                                                          Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com