12 mai 2013

Happy moments (3)

Happy Sunday morning, girls!:)

Ne revedem cu aceasta postare a zilelor de duminica dupa doua saptamani; saptamana trecuta am zis "Pas", fiind sarbatoarea Pastelui (haha, iata ca a iesit un joc de cuvinte, fara sa intentionez!)! Intre timp, s-au adunat o multime de momente frumoase care mi-au bucurat sufletul; totul e sa ne oprim putin (macar din cand in cand din goana cu care ni se desfasoara viata!), sa le remarcam, sa constientizam ca le traim si ca suntem norocosi, sa nu le luam ca si cum ni s-ar cuveni ci ca pe adevarate privilegii!

Dar sa va povestesc cate-n luna si in stele au trezit fericirea din inima mea in acest interval de timp care s-a scurs...

- sa mangai orhideea din geam si sa o laud pentru harnicie a fost ca un balsam; ea a apreciat buna gazduire si a inflorit  (timid , dar a-nflorit!); bonus - doua frunze noi; stiri de ultima ora:  s-a bucurat atat de tare pentru complimente si pentru poza ca, intre timp, ne-a rasplatit cu inca doua floricele!


- bucuria lui Betty - catelusa noastra, felul in care ii multumea din ochi sotului meu care ii pregatea de mancare;


- trilurile unei pasari, in miez de noapte - n-am auzit nicicand asa ceva la o astfel de ora; mi-am dorit tare mult sa fi stiut ce cantatoare stie sa impresioneze astfel, ar fi fost grozav sa fi putut inregistra!

- o avalansa de pupici de la Dia mea - fara vreun motiv anume, fara interese ascunse!:))

- exuberanta cu care isi exprima bucuria copila mea cand primeste permisiunea de a face ceva;

- sa le aud si sa le privesc pe Dia si pe Betty jucandu-se prin curte...


- casa atat de curata si aerisita, zambitoare de-a dreptul!

- sotul meu care m-a ajutat cu tot ceea ce l-am rugat in privinta curateniei;

- mama care m-a ajutat mult, mult , mult!

- linistea de a prepara pranzul pentru Dia in timp ce ea isi facea repetitiile pentru pian;

- vizita unor prieteni de familie si  copilul lor ce are o memorie fenomenala; la aproape 8 ani,  stie nr care reprezinta populatia fiecarei tari de pe glob, locul in clasament la suprafata si populatie pentru fiecare stat al lumii - Doamne Dumnezeule, o adevarata baza de date; ce poate face pasiunea pentru geografie!!!

- sa scriu cu drag aceste urari... pentru voi - aici!:D

- somnul senin al fetitei mele ; ia priviti expresia de pe fata broscoiului care o "priveste" pe Diuca, e topit dupa ea :)) !



- mesaje frumoase de la Anda, draga noastra Anda!

- Miu Miu mi-a oferit bucuria unui premiu (sticker pentru telefon/laptop de la T-shirt Factory)  la un giveaway pe blogul sau; Bianca Roxana a facut un gest foarte frumos anuntandu-ma ca am castigat! fete dragi, va multumesc!:)

- un mesaj tare dragut de la o bloggerita simpatica foc si o "actiune" pe care am pus-o la cale impreuna - mai multe detalii nu pot sa dau acum, pastram misterul!:P

- incantarea fiicei mele datorita Iepurasului care a venit la ea (i-a adus multe oua de ciocolata pe care copila le-a cautat cu frenezie si rabdare de detectiv prin toate coltisoarele casei),  trei tricouri si doua perechi foarte dragalase de sosete)! la poza au vrut sa stea doar tricourile!:))




- micul aranjament incropit rapid in dimineata de Pasti, nu am servit nici macar micul dejun acasa! ar fi fost grozav un pat verde pentru acele oua; mama a facut pentru prima data cozonac - n-a fost el cel mai frumos, cel mai pufos insa gustul a fost de vis!


- sa ciocnim oua de Pasti in familie!  
Hristos a-nviat! Adevarat a-nviat! CIOC!:)



- florile in ghiveci - muscatele, petuniile - pe care ni le-a adus noua, parintilor, Iepurasul - a fost tot ce ne-am dorit!  ne-au inveselit ferestrele si curtea! :)








- darurile de la prieteni (facem o postare separata pe aceasta tema!);

- auriul lanului de rapita in apropierea caruia am facut cateva fotografii  (OOTD prezentat aici);

- plopii vALLuntari sunt foarte bine, s-au adaptat, au frunzulite, sunt vigurosi; i-am vizitat pregatiti de un mini-picnic in apropierea lor; din pacate, in padure erau roiuri de-a dreptul furioase de tantari imensi, am putut doar sa-i salutam pe copacei, sa-i udam, sa-i mangaiem si sa le mai spunem o vorba buna si bucuroasa fugind cat ne tineau picioarele spre masina (imaginati-va situatia!)  pentru a scapa de invazia piscatorilor...:))


- remediul pentru dezamagirea cauzata de faptul ca nu am putut sa ne relaxam la padure: o plimbare cu bicicleta si-un joc de carti in trei! voi va dati seama ca bicicleta asta a fost a mea, am primit-o in dar in urma cu cativa ani, la o aniversare; copila mi-a "subtilizat-o" in aceasta primavara caci picioarele ei au devenit prea lungi pentru bicicleta pe care o avea din vara trecuta; stiti cat a fost nevoie sa ma rog pentru a face o plimbare cu a mea bicicleta?! hmmm, e corect?! :))










 


- gestul atat de frumos si altruist al Mariei Irina (noi ne stim si ne indragim de multa vreme, de pe forumul elle!)  - mi-a cumparat din dm ceea ce aveam nevoie si mi-a trimis prin colet postal; a adaugat si-un dar de la Iepuras pentru Dia! (va voi arata la timpul potrivit)

- in aceeasi zi, un plic gasit in cutia postala m-a uimit; continutul m-a emotionat; o felicitare tare-tare frumoasa cu un mesaj de suflet;  mi-am spus: Ce fata minunata!!! e vorba tot despre Maria Irina...draga mea, iti multumesc!!!

Heeeiii, sa stiti ca as putea continua dar intotdeauna e bine sa ne mai si oprim!:)

Sunt sigura ca si voi ati pastrat in suflet clipe de bucurie, de fericire, de recunostinta!
Spuneti-mi macar cateva dintre ele, le voi citi cu incantare!

Fete dragi, sa aveti o duminica excelenta, bucurati-va de ea, pretuiti ceea ce aveti!:)
Va imbratisez!

                                                                                                                                         Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com