6 ian. 2016

Amintindu-mi cu drag despre Beauty Swap by Beauty Barometer...

Hello, hello! :) Iată-mă-s din nou... 
Ştiu pe cineva care ar glumi şi m-ar tachina, îngânandu-mă: Hello, hello, iată-mă-s din ou! 

Fete dragi, a treia ediţie a evenimentului Beauty Swap organizat de Ana-Maria Tătucu de la Beauy Barometer  s-a desfăşurat la Bucureşti, la început de septembrie... În 2015, fireşte! Da, ştiu că suntem în 2016, ştiu că sunt codaşă - nu cred să mai fie vreuna dintre bloggeriţele participante care să nu fi relatat pe această temă - dar voi depăşi sentimentul de major disconfort ce mă încearcă şi mă voi aşeza să depănăm impresii... 

Poate că vă veţi întreba de ce ţin să fac asta, deşi a trecut atâta timp! Pur şi simplu, pentru că aşa simt, pentru că păstrez o amintire frumoasă a acelei întâlniri, pentru că nu m-aş simţi împăcată cu mine însămi dacă nu aş aşterne un gând în legătură cu un eveniment important al blogosferei de beauty, la care am participat cu mult entuziasm!

Mi-am pus soţul în gardă din timp, explicându-i că în data de 7 septembrie nu e nimic mai important  decât evenimentul Beauty Swap şi că am nevoie să mă însoţească!!!... Mda, eu sunt o şoferiţă terifiată de traficul din capitală; în plus, sunt rătăcirea întruchipată; cu astfel de calităţi mă laud! Altfel, sunt de-a dreptul zmeoaică la volan! :))

Iubitorul soţ m-a dus până în Calea Dorobanţilor 188-190 unde se află situat salonul Beauty Studio 190 - în spaţiul acestuia s-a desfăşurat toată acţiunea.  Apoi, m-a aşteptat răbdător în maşină, citind vreme de aproape trei ore. Ce am făcut eu în tot acest timp? M-am bucurat şi am savurat tot ceea ce se întâmpla!  

A fost o adevărată desfăşurare de forţe la faţa locului! Încercaţi să vizualizaţi cu ochii minţii cele circa 50 de fete făcând schimb de produse cosmetice sau oferindu-le, pur si simplu, cu toată inima, în dar! Mult freamăt, multă animaţie! Imaginea aceasta, surprinsă de Iulian Sima - fotograf oficial al evenimentului, este grăitoare:



Iată cu ce am venit eu acasă, ca rezultat al swap-ului sau al dăruirii necondiţionate:

Pe lângă schimburile de produse cosmetice desfăşurate frenetic, au existat câteva momente-cheie, momente inedite:

* Provocarea firmei Farmec de a purta simpaticele pălării mov ce poartă denumirea brandului! Ana-Maria a încercat să cuprindă  întreaga adunare într-un funny selfie! Totodată, au fost prezentate în premieră noile produse de tratament destinate podoabei capilare!


Moi...

Şi... Alina Anghel


* Unele dintre premiile oferite în cadrul unei tombole au constat în 10 beautycase-uri de lux, Samsonite,  Nivea fiind responsabilă pentru aceste surprize! Subsemnata se află printre cele 10 norocoase câştigătoare! Iat-o pe Mădălina, una dintre gazdele noastre, încântată fiind la primirea premiului:



* Ioana Nae de la Trăistuţa cu zale a făcut un gest cum numai ea ştie... A lucrat câte o brăţară pentru fiecare dintre fetele participante la eveniment, ataşând plăcuţe cu diferite mesaje! Nu ştiu ce magie a împletit printre zale, dar mie îmi dă un curaj şi un tonus fantastic să port brăţara primită!




Am revăzut atât de multe fete dragi de care îmi era dor şi am stat la poveşti (mai mult sau mai puţin, după cum ne-a permis timpul şi contextul). M-am bucurat să întâlnesc bloggeriţe pe care le urmăresc cu plăcere şi pe care nu le întâlnisem face to face până la acel moment - Alina de la Just an Angel şi Miha Ella de la Ella's Beauty Corner (am fost foaaarte nerăbdătoare să le cunosc pe aceste două fete minunate!!!), Aly de la Make-up Swan, Lorena de la Lorena's Blog, Anushka de la The Beautymist, Iulia de la Her Beauty Stories




Cu Camelia - Beauty story... 

Şi cu Alina Anghel care are meritul de a mă convinge să plec de la evenimente 
căci eu cu greu mă las dusă! :)) 

Sponsorii evenimentului au fost:
Beauty Studio 190, Farmec, Nivea, Elmiplant, BU, C-THRU, STR8, Uriage, Bioderma, Melkior, Flormar, Gerocossen, Techir, Vok.ro, Softcup, Sensiblu, Biosilk, Traistuta cu Zale, Collistar, Famous Luxury Perfumes si Coty.



Mulţi şi generoşi sponsori! Mi-am uimit "şoferul"! :)) 
Cu toate acestea m-am întors acasă... şi cu încă ceva ce e priceless: amintiri foarte frumoase!


M-am simţit onorată, chiar privilegiată, primind invitaţia de a participa la acest eveniment!  Încă o dată,  adresez mulţumiri Anei-Maria şi asistentei sale, Maria! Totodată, le felicit pentru toată implicarea şi eforturile depuse în organizarea acestei a treia ediţii Beauty Swap by Beauty Barometer! Fetelor, un lucru e cert: ceea ce aţi reuşit, va rămâne! Sub mai multe forme... Cu siguranţă, e un dar aparte să ştii să reuneşti atât de multe persoane ce împărtăşesc aceeaşi pasiune şi să creezi împreună cu/ pentru ele momente frumoase, momente memorabile! Aveţi toată aprecierea mea!

Dragi cititoare, acum aţi participat şi voi la evenimentul menţionat -  în mod indirect, desigur! Poate vă amintiţi o precizare  pe care am făcut-o pe blog / pe pagina de Fb a acestuia: cu gândul că dar din dar care se face Rai, am pus deoparte - încă din septembrie - câteva dintre produsele primite din partea sponsorilor. Voi păstra surpriza, nu le voi fotografia! Nu vreau să organizez giveaway, nu doresc iureş în legătură cu asta. Ceea ce intenţionez este doar să ofer o mică bucurie pentru una sau două cititoare fidele ale blogului. Voi alege prin Random, dintre fetele ce au lăsat feedback  postărilor din lunile decembrie şi ianuarie - sfârşit de an şi început de an! Numărul de şanse va fi corespunzător numărului de comentarii... Asta deoarece, pentru mine, această interacţiune, această comunicare cu voi, reprezintă un element ce influenţează decizia mea de a continua activitatea pe blog. La finalul acestei luni mă voi ocupa de asta... şi voi anunţa în cadrul unei postări, la început de februarie!


Să aveţi o zi frumoasă şi senină! Vă pup!

Şi... nu uitaţi: fiecare dintre noi este mai frumoasă când zâmbeşte! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:


Fete dragi, am alcătuit o listă ce cuprinde cititoarele care au acordat feedback la bruma de articole din lunile decembrie şi ianuarie... Am scris de mână, mie-mi place să procedez astfel, acordând fiecărei fete tot atâtea şanse câte comentarii a lăsat!


Ştiţi deja cât de mult preţuiesc interacţiunea cu voi şi 
cât de mult mă motivează aceasta! Vă mulţumesc din suflet tuturor! 

Programul Random este un ajutor de neînlocuit  într-o astfel de situaţie căci mie mi-ar fi extraordinar de greu să decid, fiecare dintre voi îmi este dragă!
Rulăm şi vedem cine sunt cele două norocoase...

... Dana!!!

... Camelia!!!

Fetelor, vă felicit şi aştept semn de la voi pentru a stabili detalii 
în privinţa expedierii coletelor!

Pupici mulţi pentru toate cititoarele Lavender Thoughts!








 

Blog Template by YummyLolly.com