22 sept. 2015

OOTD: 21 de cuvinte

Zâmbet, ciocolată, copaci, cer, iubire, noi, încredere, fericire, speranţă, Dumnezeu, amintiri, copii, munţi, ajutor, tăcere, verde, ciripit, umăr, îmbrăţişare, vioară, căpşuni.

Cele 21 de cuvinte enumerate mai sus sunt cuvintele mele. Sunt cele pe care eu le-aş alege dacă aş fi în situaţia inedită de a folosi în comunicare doar un anumit număr de cuvinte, prestabilite, cuvinte care să mă reprezinte. 

Te invit să răspunzi şi tu acestei provocări! Care ar fi cele 21 de cuvinte pe care le-ai selecta tocmai pentru că te definesc în totalitate, cele care ţi-ar putea fi carte de vizită sau CV, cele care sunt extrem de importante pentru tine, cele pe care le-ai folosi în exclusivitate dacă ai fi în ipostaza aparte de a-ţi limita vocabularul la doar 21 de cuvinte - presupunând că ar trebui să respecţi o lege dată?


***

Printre Exerciţiile de echilibru ale lui Tudor Chirilă am găsit o idee-joc cu care am rezonat. Se prea poate ca argumentele aduse să mă fi convins într-o măsură mai mare decât ideea în sine! E o pledoarie deosebită, puteţi să o citiţi şi voi în această postare. Mie mi-a plăcut foarte mult!


***

Am găsit în draft postarea asta şi m-am gândit că a sosit momentul ei! Nu văd vreo legătură între ideile de mai sus şi fotografiile ţinutei pe care vreau să v-o prezint dar... aş putea găsi! Pe de altă parte, le putem lua ca atare, fără să ne batem capul!


Am purtat:

Bluză cu buline / Polka dots blouse - click AICI/ HERE














Alte elemente ale ţinutei: 
Pantaloni Vila via Kurtmann, set accesorii Avon, pantofi - magazin local.

Bluza neagră cu buline albe e comandată pe SheIn; o găsesc a fi frumoasă şi elegantă în simplitatea liniei sale, iar bulinele sunt cireaşa de pe tort! Mi-a confirmat aşteptările şi o consider o alegere inspirată. Va arăta excelent în cadrul multor combinaţii vestimentare. Am ales mărimea M - e mărimea potrivită. Materialul se calcă frumos, nu dă bătăi de cap - aspect deloc de neglijat! 

Vă aştept cu drag impresiile în legătură cu ţinuta de azi! 
Luând în calcul piesele din garderoba voastră, în ce combinaţie aţi include bluza asta, 
cum aţi purta-o?

Nu uitaţi de cele 21 de cuvinte din jocul propus de Chiriluţă!!! :) Sunt foarte curioasă 
să aflu care sunt acelea asupra cărora v-aţi opri!

Vă pup, fete dragi!
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com