7 aug. 2015

Un munte de produse consumate... reloaded (partea a 4-a)

Bună, fete dragi! :)

N-am reuşit să mai scriu în ultimele zile şi-mi pare rău că am rupt ritmul bun şi constant pe care l-am avut în iulie... Dar au intervenit unele priorităţi, s-au strecurat câteva griji, m-am simţit între ciocan şi nicovală şi acesta a fost rezultatul!

Că veni vorba despre ritm, privind retrospectiv, am observat că ultimele două postări ce au subiect similar sunt scrise în ianuarie şi în aprilie! Un calcul simplu arată că scriu despre produsele pe care le-am consumat la un interval de circa trei luni! Nu mi-am propus astfel, aşa îmi iese! :)) Asta şi pentru că detest să îmi planific aceste aspecte; în profesia mea, planificarea e un instrument nelipsit - nu te poţi numi cadru didactic responsabil şi pregătit dacă nu îţi planifici activităţile; până şi acolo mă adaptez, reevaluez situaţia din mers în funcţie de anumiţi indicatori esenţiali!

Să intrăm în pâine şi să vă prezint tot ceea ce a ieşit din cursă în ultima perioadă! 

Categoria: Igienă corporală


N-au avut loc flacoanele de geluri de duş într-o singură poză, mai am încă una! :))
* Le Petit Marseillais: cel albastru, cu aromă de pin - e super fresh, cu note masculine, de revigorare e senzaţia pe care o am folosindu-l; cel verde, cu aromă de mandarine şi lime - plăcută aroma, fresh-fructată (dar îmi place mai mult cel cu lime de la Yves Rocher) - nu îmi usucă pielea, sunt ok!
* XSmall - Douglas (aflat printre produsele dintr-un beauty box Douglas) - cu o aromă fresh (discretă, nu puternică); din păcate, mie îmi usca pielea destul de tare, l-am folosit de două ori şi l-am încredinţat soţului meu care a fost chiar foarte încântat să îl folosească!
* Ziaja, cu lapte de capră - o aromă florală suavă, cuminte, feminină, textură cremoasă, blând cu pielea; nu m-a extaziat, dar nici nu l-aş ocoli pe viitor!
* Balea, cu aromă de cireşe - foarte plăcută aroma (atât de plăcută încât, închizând ochii, îmi era foarte uşor să îmi imaginez că mă aflu sub un cireş înflorit) - răsfăţ pentru simţuri, energizantă; mie îmi usca foarte puţin pielea, am putut să ignor aspectul având în vedere relaxarea pe care mi-o determina folosirea lui! 
* Dove, cu unt de shea şi vanilie - uuu, ce pasiune am avut pentru aroma lui, pentru textura grozavă, pentru pielea catifelată pe care o lasă după duş! Nu l-am mai putut folosi odată cu venirea verii, fiica mea şi soţul meu au dus la capăt misiunea asta!
* Sabon, gel de duş exfoliant cu aromă de iasomie (vezi recipientul din plastic transparent, cu capac roşu - Alina Anghel mă iubeşte atât de mult încât a împărţit cu mine ceea ce avea ea - credeţi-mă, e mare lucru, până şi cu cei din familie eşti în stare să te lupţi pentru a pune monopol pe un produs Sabon!) - a venit cu confirmarea că brandul acesta are produse de exfoliere excelente; face o treabă minunată, lasă pielea incredibil de fină şi hidratată, are o aromă fresh-florală reconfortantă! Am în vedere produsul full size, merită!



* Palmolive Thermal SPA, gel de duş exfoliant - îmi place aroma marină pe care o are, exfoliază cu blândeţe, chiar are un efect relaxant! L-am folosit şi în anii trecuţi, mi-a plăcut să-l reîntâlnesc. Din păcate, nu pot să nu-l asociez cu imaginea unei farmaciste care (v-am povestit oare despre asta?! nu mai ştiu!) l-a luat din raft - la solicitarea mea - şi, înainte de a-l pune pe tejghea i-a deschis capacul, l-a mirosit şi a spus: Hmm, mişto!!!... Nu se face asta, nu se face!!! Sper să reuşesc să dau delete, în timp, situaţiei cu pricina! :))
* Oriflame Milk and Honey Cremă de duş - cu o aromă delicată şi plăcută, cu un aspect sidefiu al compoziţiei! Mi-a părut rău că nu îl pot folosi dar îmi usca destul de tare pielea! Cum al meu soţ zice că e pentru el orice produs care îmi determină mie o astfel de "problemă", înţelegeţi voi cine, ce şi cum! 
* Palmolive, lapte de duş cu măsline - i-aş ridica o statuie acestui produs! În condiţii de caniculă, atunci când fac duş, am o problemă a pielii - se manifestă prin înroşire a zonei decolteului şi gâtului, încheieturilor (între antebraţ şi braţ), o senzaţie ciudată de mâncărime combinată cu usturime. Erupţia despre care vă spun dispare după circa jumătate de oră după ce am ieşit din duş, pielea se calmează. E clar că ingredientele iritante din gelurile de duş îmi fac această bucurie... Ei bine, singurul gel de duş (dintre cele folosite) la care nu am această reacţie este cel menţionat. Are o aromă fresh-florală destul de discretă, o textură cremoasă, e o plăcere să îl folosesc - unul dintre gelurile de duş la care aş tot reveni!



* Apa de toaletă Fairy Juice, Naf Naf  (din acelaşi beauty box Douglas, primit în dar de la Camelia - Beauty Story) - Doamne, cu câtă plăcere am folosit această apă de toaletă! Genul de aromă ce mă determină să îmi doresc să o reîntâlnesc! Găsiţi detalii aici, în postarea despre colecţia mea de parfumuri.
* Parfumurile Refan - codurile 143 (corespondent Omnia Green Jade - Bvlgari) şi 192 (corespondent Lady Million - Pacco Rabanne) - de ani de zile le cumpăr; aş repeta fără să obosesc: 20 de lei pentru 50 de ml (în condiţiile în care persistă foarte bine!) aş tot da! Mă rog mereu să le meargă bine, să reziste pe piaţă - nu aş renunţa la ele nicicând! Mai multe detalii în aceeaşi postare despre care vorbeam în paragraful anterior!
* Deodorantul Bourjois cu aromă de iris - drăguţă aroma lui, nu vă pot spune dacă îşi îndeplineşte promisiunea în ceea ce priveşte urmele albe! E ok, nici nu m-a fidelizat, nici nu l-aş evita la o adică!
* Deodorantul B.U. My Secret - aromă exagerat de dulce pentru gustul meu (în condiţiile în care agreez astfel de arome), nu-l mai doresc pe viitor!
* Deodorantul stick Rexona - Oxygen - văzând că Alina Anghel e mulţumită de el, mi-am zis că trebuie să îl încerc şi eu! Protejează eficient, mi-a plăcut dar există un motiv ce m-ar determina să îl ocolesc pe viitor (poate cauza derivă şi din faptul că am tot folosit antiperspirante de tip roll-on - cele Garnier, nu de tip stick): nu am agreat senzaţia de "mâzgos" pe care o aveam când spălam zona axilei, încărca pielea cumva - poate aplicam eu cu prea multă generozitate, nu ştiu!


Categoria: Îngrijirea podoabei capilare

* Şamponul fortifiant cu nuc şi rozmarin - Cosmetic Plant - de multe ori am spus aici că revin la acest şampon, chiar dacă mai simt nevoia de altceva şi îl trădez! Partea cu fortifierea şi-o îndeplineşte, curăţă foarte bine  - poate chiar prea bine, tinde să îmi usuce părul supărat de atâtea vopsiri, dar rezolv cu o mască - fie anterior spălării: ulei de cocos de la Solaris (ultima dată l-am folosit în combinaţie cu ulei de migdale dulci), fie după spălare, masca L'Oreal Elseve Total Repair (5) - pe care o vedeţi în dublu exemplar, o ştiţi deja din postări anterioare, îmi hrăneşte părul, îi dă supleţe, îl lasă uşor de pieptănat! Un mare defect: se consumă repede când ai părul lung (şi ai mania de a folosi un pic mai mult produs decât trebuie).
* Şamponul Tresemme Diamante - mi s-a părut a fi ok, nici nu m-a supărat, nici nu m-a extaziat, îşi face treaba, curăţă bine şi e destul de blând cu firul de păr!
* Balsamul de păr Tresemme Diamante - nu am găsit acel balsam de păr care să domolească rebeliunile coamei mele! Prin urmare, a fost folosit într-o manieră inedită pentru mine: am citit prin blogosferă că ar fi grozav balsamul pentru păr ca substitut pentru spuma de ras (la defrişarea picioarelor)! Mamma mia, nu mai ştiu la cine am citit (mi s-au amestecat informaţiile, am aflat asta din mai multe surse) căci i-aş mulţumi de 100 de ori!!! Atât de încântată am fost de cât de bine funcţionează, încât am făcut şi un experiment: pe un picior spumă de ras, pe un alt picior balsam de păr! Mult mai bine alunecă lama de ras pe pielea glazurată cu balsam de păr iar diferenţa de senzaţie pe piele, post operaţiune, e majoră: pielea rămâne cumva uscată, nu alunecă mâna pe piciorul umed la care am folosit spumă de ras în comparaţie cu netezimea şi fineţea pielii piciorului la care am folsit balsam de păr! Încercaţi, vă rog, e de încercat!

Categoria: Îngrijirea facială

* Gel de curăţare Avene Cleanance - sunt fericită că există, acesta fiind şi motivul pentru care i-am scris review aici ! Merită să ştiţi despre existenţa lui, merită încercat! A predat ştafeta unui geamăn de-al său...
* Laptele demachiant cu miere şi cimbrişor Bioten - cel mai vechi prieten, prezenţă constantă în rutina mea de îngrijire! Pot să încerc orice altceva, la el nu renunţ!
* Demachiant express pentru ochi Yves Rocher (bifazic) - a fost motivul multor comenzi-recidivă, mi-a plăcut foarte mult pentru timp îndelungat şi l-aş refolosi oricând aş avea ocazia dar... i-am găsit un substitut ce se află mai la-ndemână, corespondentul de la Garnier (care îmi pare a fi ceva mai light şi mai uşor de aplicat).
* Dischete demachiante Cleanic şi Ebelin - deşi diferite, ambele tipuri sunt favoritele mele; când nu am Ebelin (neavând acces decât rar la dm), mă ajută celelalte!


* Crema contur ochi Eucerin Volume Filler - premiu la un concurs pe blogul proaspetei mămici Andreea Sârba - mărturisesc, aşteptările mele de la această cremă erau mari; densă ca textură şi din acest motiv se întinde puţin cam greu,  hidratează foarte bine, e şi nutritivă; aş fi vrut să văd ceva mai mult ca efect asupra ridurilor din zonă, să văd că le estompează cât de cât! Eucerin e un brand cu produse de calitate, dar nu consider că îşi justifică preţul această cremă!
* Serum anti-age Gerovital H3 - a fost cumpărat deoarece nu găseam tratamentul corector riduri al aceluiaşi brand! Sub semnul love&hate a stat relaţia mea cu el, motiv pentru care l-am abandonat imediat ce s-a ivit ocazia! Face treabă bunicică, destinde liniile fine dar... lasă o senzaţie de lipicios pe piele atât de nesuferită încât n-am putut să o ignor la nesfârşit!
* Tratamentul corector riduri (ochi, buze, frunte) Gerovital H3 - câte flacoane de-astea să fi consumat?! De-aş avea răbdare să le număr căutând în precendentele postări cu goliciuni, aş afla! Contează faptul că îmi prieşte, se văd efecte, simt că îmi ajută mult pielea şi are o textură light cu care mă înţeleg! To be continued...
* Crema lift hidratantă de zi Gerovital H3 (spf 15 - de-ar fi mai mare factorul de protecţie solară, ar fi prea frumos ca să fie adevărat!)... V-am mai vorbit despre ea în alte postări, ştiţi că îmi e prietenă de nădejde!
* Crema lift instant ultra-activă Aslavital - nu lipseşte din coşuleţul cu produse de îngrijire, poate fi aplicată atât dimineaţa, cât şi seara, e o cremă excelentă! Am inclus-o numai în rutina de seară din pricina lipsei FPS-ului.
* Crema Cure Solutions Yves Rocher - nu m-a fidelizat, nici măcar nu m-a convins; din punctul meu de vedere, nimic de menţionat la ea!
* Crema Mebra cu vitamina A - a mai fost menţionată de mine ca fiind un aliat pe care te poţi baza atunci când coşurile fac pe nebunele! După ce a cumpărat-o (5 lei e preţul cremei în plafar), Eva mi-a mulţumit pentru sugestie şi, hărnicuţă, i-a scris review aici.
* Fiolele Floritene - trei tipuri: cu colagen, cu lăptişor de matcă şi Instant Beauty! Review pentru acestea, aici. Găsiţi inspiraţie şi sugestii şi printre comentariile acelei postări!


Categoria: Diverse

* Şerveţelele matifiante/absorbante pentru ten - am scris pe blog un review comparativ pentru acestea > aici.
* Crema pentru mâini cu ulei de cătină şi măsline Cosmetic Plant - îi păstram o amintire frumoasă - din alte vremuri când am folosit-o; nu miroase atât de fain cum îmi aminteam (dar în niciun caz nu e neplăcută aroma ei, e discretă, suavă) şi se ocupă de pielea mâinilor cu multă bândeţe şi în mod responsabil! Raportând la preţul său, excelent produs!
* Spray Photoderm Autobronzant Bioderma - acesta e un tub cumpărat vara trecută, mai aveam circa un sfert din capacitate; am cumpărat un altul încât să am cantitatea necesară unei operaţiuni! L-am folosit şi în alte două veri! E un produs bun, poţi obţine rezultate frumoase cu el dar... e cam ca la naştere! Ai nevoie să treacă un timp ca să uiţi chinurile şi riscurile! :))) Exagerez un pic dar nu iese fum fără foc, se ştie! Tot la el aş reveni!
* Crema cu gălbenele Epitelin - datorită ei, după depilarea cu ceară a mustăţilor pisiceşti, după depilarea cu aparatul a axilei, nu am iritaţii! Trăiască! O voi recumpăra a la long!
* Tinctură de propolis - nici nu ştiu cine era producătorul şi nu mă ajută poza să identific - mi-am zis că poate îi este utilă cuiva informaţia asta: e de mare ajutor în cazul unui herpes (mai ales în fază incipientă)  prin aplicaţii repetate (de 2-3 ori pe zi), folosind o dischetă demachiantă sau un beţişor de urechi. De asemenea, conform prospectului, e utilă în cazul durerilor în gât, în combinaţie cu miere de albine!
* Dizolvant fără acetonă Cien: curăţă foarte bine dar m-a enervat atât de tare sistemul de dozare (se defectează, curge, picură peste tot) încât i-am spus soţului meu: Dacă te mai rog să mergi la Lidl pentru dizolvantul Cien, să îmi aminteşti că nu o mai vreau în vecii vecilor! Îl veţi vedea curând într-o postare tip haul, cu noi achiziţii şi cadouri... deşi nu am uitat în nicio clipă cele spuse! :))) Rău cu rău dar mai rău fără rău!
* Uleiul de argan Longevita - primit de la Solaris; e primul ulei de argan pe care l-am folosit până la ultima picătură; cu plăcere chiar! Asta spune totul! 

Categoria: Cosmeticale...

* BB Cream Lioele (varianta mini) - review aici; my skin but better e expresia ce redă foarte bine efectul acestui produs pe tenul meu; folosind mostra de BB Cream Triple the solution (care are şi spf 30), am ajuns la concluzia că pe acesta din urmă l-aş cumpăra! Are acoperire ceva mai mare... Celelalte două mostre sunt serumuri Dr. Ampoule: unul cu acid hyaluronic, promite hidratare intensă şi de durată - pe cuvânt că n-am putut să îi remarc calităţile pe baza unei mostre; celălalt are ca obiectiv curăţarea şi micşorarea porilor, reducerea secreţiei de sebum - din păcate, în ziua în care l-am folosit, mi-a lucit tenul ca un bec şi m-am întrebat unde e efectul aşteptat!
* Mascara Sexy Pulp Yves Rocher - am iubit acest rimel şi efectul minunat de alungire, definire şi volum pe care îl are asupra genelor mele! L-am comandat numai când era la ofertă - el şi-a dat obştescul sfârşit mai demultişor dar mi-a plăcut mie să îl ţin în trusă ca să le influenţeze pozitiv pe celelalte! 
* Oja L'Oreal, nuanţa Rose Bagatelle (primită în dar de la Federova) - am folosit-o intensiv şi cu mare drag; e minunată, se usucă rapid, are luciu şi rezistenţă; a mai rămas un sfert în sticluţă dar s-a îngroşat atât de tare încât a trebuit să renunţ la ea; o puteţi vedea pe unghiile mele aici!
* Balsamul de buze Sierra Bees - de pe iHerb - extraordinar de mult mi-a plăcut felul în care hidratează, textura şi aroma plăcută de mentă pe care le are! E printre favorite şi îl voi comanda pe viitor (deocamdată, am interdicţie din partea buzunarului)...

Categoria: Shame on me!

* Cremă anti-acnee Glycon, cu acid glycolic - mare zarvă am făcut pentru a o avea; am făcut o comandă colectivă cu alte două prietene (una dintre ele mi-o recomandase); se pare că m-a speriat în aşa măsură ceea ce era notat pe prospectul ei, mi s-a părut atât de mare complicaţia încât, deşi am desigilat-o, nu-mi amintesc să o fi aplicat măcar o dată! 70 de lei aruncaţi în vânt, iată că fac şi de-astea! Aş fi oferit-o prietenei despre care vă spuneam, dar ea trecuse pe alte tratamente anti-acnee şi s-ar fi bătut cap în cap!
* Cremă antirid Olay - nu îmi amintesc ce m-a determinat să o cumpăr (dintr-un hipermarket), nu îmi amintesc de ce am sistat aplicarea ei - vă daţi seama cât timp a trecut?! Nu mi-a pricinuit vreun rău, dar e clar că nu a avut atuuri cu care să mă ţină aproape!
* A fost odată ca niciodată, a fost o vreme - au trecut sute de ani de-atunci - când dădeam comenzi pe cherryculture! Pentru produsele Nyx (faţă de care voi avea mereu slăbiciune)... M-am încântat şi la două seturi de brioşe :)) - balsam de buze ascuns în ele! Doar ambalajul e motiv de entuziasm, în rest... nu excelează! S-a găsit un rost pentru 6 bucăţi (erau patru într-un set), dar două dintre "brioşe" ies la pensie neatinse!


Fetelor, atât pentru azi! Am scris cât pentru zilele anterioare la un loc! Dacă veţi găsi informaţii utile în postare, e tot ce contează de-acum... În cazul în care aveţi întrebări, cu plăcere vă voi răspunde!

Feedback-ul vostru e aşteptat cu mare-mare nerăbdare!
Pupici mulţi alături de urarea de weekend frumos!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts

P.S. Categoria: Vin cu pâra!
Indiferent cât le-am răsucit eu, jumătate dintre poze au vrut să se aşeze numai după dorinţa lor - adică anapoda! :P


UPDATE:

Fără voie, am omis să spun câteva cuvinte despre masca de păr cu lapte de la Kallos (poza nr. 4)! Am cumpărat-o numai pentru că nu găseam masca Elseve Total Repair, în amintirea altor vremuri. Ori au schimbat compoziţia, ori raportez eu la cu totul altceva, ori părul meu are alte nevoi...nu mi-a mai părut a avea eficienţa pe care i-o ştiam! Mai mult, am lăsat-o o perioadă în aşteptare (găsisem ceea ce îmi doream şi am abandonat-o pentru un timp) şi, surpriză deloc plăcută, n-am mai putut să o folosesc; deşi era în termen, din toate punctele de vedere (termen de valabilitate, termen de la deschiderea flaconului), căpătase un miros de alterat! 


 

Blog Template by YummyLolly.com