14 iul. 2015

OOTD: Dacă vara ar purta fustă... :)

Bună, fete dragi! :)

De-abia aşteptam să pot scrie postarea aceasta! Motivele nerăbdării mele sunt variate: ţinuta pe care v-o prezint a fost alcătuită în doi timpi şi trei mişcări, cu sentimentul plăcut al conştientizării propriei feminităţi; faptul că fiecare piesă vestimentară purtată e uşoară ca un fulg (asta e valabil şi pentru accesorii); starea de spirit pe care am avut-o la această şedinţă foto (atât eu, cât şi fotograful).

După shooting, descărcând pozele,  o senzaţie de deja-vu mi-a trimis gândul  ţintit către o vagă amintire a copilăriei... Imaginaţi-vă şi voi: eu şi mama, mergând prin centrul oraşului. E începutul anilor '80. Mama mă ţine de mână şi îmi pare foarte-foarte frumoasă; eu, după fusta sa, par a mă juca de-a v-aţi ascunselea. Cu fotograful. Da, cineva ne face o poză fără ştirea noastră. Cred că a făcut asta cu dragoste pentru că... mereu mi-a părut că îmi transmite foarte mult imaginea surprinsă astfel! Trebuie să o mai descos pe mama în legătură cu acel context! 

Dacă mă veţi întreba cum şi de ce a stăruit în mintea mea atât de mult asocierea dintre acest look al meu şi cel al mamei, n-am să vă pot explica - nici eu nu ştiu ce resorturi interne s-au declanşat încât n-am putut să mai separ cele două ipostaze!

Fusta Zara pe care o veţi vedea în poze e dintr-un bumbac uşor şi subţirel precum cel al batistelor. Hmm, că tot venise vorba despre copilărie şi despre patina timpului, aş asemăna materialul cu acela al batistelor bărbăteşti  - pentru cei sau cele care mai ştiu cum erau acestea... E o piesă vestimentară grozavă! La nebunie îmi place să o port! Mi-era dor să mai am o astfel de fustă şi nici nu ştiam! Am realizat asta abia după ce a sosit coletul de la Kurtmann.


Am purtat:

Fustă Zara găsiţi alte modele AICI
Cămaşă din denim XSIDE
Sandale - magazin local
Curea tip brâu (din piele naturală) via Miral (pe Breslo)

Dacă vara ar avea fuste în dulap, aceasta ar fi cu siguranţă printre ele - ca favorită! :)






Ne jucăm de-a aruncatul buchetului miresei? 
Locaţia e de vină pentru această fantezie, sediul primăriei e alături! 






Pentru voi, rupte din soarele verii... :)


Mi-a rămas gândul la felul în care fusta mea văratică s-ar completa cu această geantă veselă (turqoise, cu buline albe) şi îmi pare rău că nu mi-am urmat intuiţia atunci când am plasat comanda! Poate am norocul să o mai prind - acum e şi la reducere (26,9 lei!!!)... 

Apropos, ştiaţi despre reducerea de 40% aplicată tuturor produselor aflate pe stoc, la Kurtmann? Vorba lor: e de acţionat rapid! 

De-acum, e rândul vostru... Eu am tot zis! 
Fiecare gând pe care îl lăsaţi la rubrica de comentarii mă bucură enorm şi 
mă motivează!

Pupici mulţi, mulţi!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. V-aţi înscris la giveaway? (aici)
Puteţi câştiga un voucher în valoare de 100 de lei 
oferit de magazinul online Kurtmann!



 

Blog Template by YummyLolly.com