12 iul. 2015

OOTD: Being followed...

Bună, fetelor! :)

Veselie mare azi la prima şedinţă foto cu un nou aparat! Mare iureş a fost şi zilele trecute! Mi-a fost acceptată cererea de solicitare a unui credit... pentru a-mi aminti de această bucurie lunar, la o dată stabilită, timp de doi ani! 

Am venit mândră nevoie mare acasă, ducând camera foto ca pe-un premiu! Seara, al meu iubit soţ, om pragmatic - cu picioarele pe pământ şi cu capul pe umeri (şi eu am picioarele pe pământ dar capul e pe undeva... spre Lună), mi-a pus nişte întrebări de bun simţ în legătură cu noua achiziţie. Întrebările erau de nota 10. Răspunsurile mele nu puteau primi nici notă de trecere. 

Cu alte cuvinte, atitudinea mea fusese prea zen pentru un asemenea demers. 
"Mi-aţi acceptat creditul??? Yuuupiii-yeeei, mulţumesc, daţi să semnez repede căci vreau să fug cu camera foto acasă (până nu vă răzgândiţi :P)!!!"

Bietul om (posesor de nevastă cu entuziasm fără limite) m-a ajutat să aterizez din sferele în care levitez eu, mi-a explicat detalii cărora ar fi fost cazul să le acord importanţă şi m-a îndemnat cu răbdare să revin a doua zi în magazinul cu pricina pentru a-mi exercita dreptul de client, solicitând unele lămuriri!

Eeehh, astea-s poveşti!!! Nu ne mai batem căpşorul cu asta, totul e rezolvat şi camera foto a fost azi pusă la treabă! Avem (adică fotograful are) încă de descifrat din misterele sale pentru a o exploata la adevăratul ei potenţial dar eu, în elanul şi efervescenţa caracteristice, mă grăbesc să vă prezint rezultatele...

Am purtat:

Tricou Vero Moda via Kurtmann 
Jeanşi via SheIn
Sandale Pull and Bear via Kurtmann
Geantă Stradivarius via Kurtmann






Salutare, Sora-Soarelui! :)

Mă înclin,  Măria-ta!




Detalii... 

Un lan de floarea-soarelui cu veleităţi de muzician! Aţi remarcat portativul deşirat pe cer?!

Ia ghiciţi  ce mesaj am vrut să vă transmit prin aceste trei fotografii?

Surioare brune, blonde... :))

Heheeeei, aici sunt! 

De ziua mea mi-au fost oferite cu iubire aceste flori şi cu ideea 
de libertate şi de soare...





Fără cuvinte...

 Ochioasa floarea-soarelui m-a rugat să transmit salutările sale vecinului de vis-a-vis, grâulAm onorat misiunea... 

Îţi mulţumesc! :)

Am ales mărimea M pentru acest tricou negru cu mesaj; îmi place felul în care se aşază şi sunt mulţumită de calitatea materialului. Cum acest articol nu mai e disponibil pe site, vă recomand să aruncaţi un ochi la secţiunea Tricouri  - găsiţi o multitudine de modele (cu/fără mesaj, cu print floral sau geometric, simple), aveţi de unde alege! Iar în acest weekend, Kurtmann oferă gratuitate la transport pentru comenzi de minim 90 de lei! Vă instig la shopping! :)

De-acum, părerile voastre sunt aşteptate cu bucurie...
O duminică frumoasă, fete dragi! 
Pupici mulţi!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. V-aţi înscris la giveaway? (aici)
Puteţi câştiga un voucher în valoare de 100 de lei 
oferit de magazinul online Kurtmann!



 

Blog Template by YummyLolly.com