11 iul. 2015

CONCURS: Câştigă un voucher pentru shopping la Kurtmann! :) - ÎNCHIS

Bună să vă fie inima, fetelor! :)

V-am dat indicii (atât pe blog, cât şi pe pagina de Fb a acestuia) că vă pregătesc o surpriză frumoasă! Ieri a fost ziua mea de naştere...  Am fost la 30 pentru ultima dată. Mie mi-a plăcut la nebunie perioada asta a vieţii! Schimb prefixul de anul viitor dar am primit asigurări că va fi cel puţin la fel de bine!

Magazinul Kurtmann este preferatul meu când vine vorba despre haine şi accesorii comandate online. Îşi respectă clienţii şi colaboratorii, are echipă tare faină, preţuri accesibile, diversitate a brandurilor, returul se face în aşa fel încât să fie facil pentru client. 

Ba mai mult... sunt generoşi şi vin să întâmpine dorinţele exprimate! I-am rugat să îmi fie alături pentru a aduce motiv de bucurie cititoarelor Lavender Thoughts  şi răspunsul prompt a fost: Prezent! Le mulţumesc din toată inima pentru constanţa cu care mi-au acordat susţinere de-a lungul timpului!

Hehee, puteţi câştiga un voucher 
în valoare de 100 de lei 
pentru a vă răsfăţa cu shopping online!



Ce aveţi de făcut pentru a vă înscrie la concurs?

Reguli obligatorii:

1. Abonare la newsletter-ul Kurtmann - AICI
2. Like paginii de Fb Kurtmann - AICI
3. Urmărire prin GFC a blogului Lavender Thoughts
4. Linkul unui produs preferat din oferta disponibilă în magazin

Opţional:
- Şansă în plus de participare pentru share public dat acestui concurspe contul tău de Fb!

Comentariul pe care îl vei lăsa la această postare trebuie să conţină:

- adresa de e-mail cu care te-ai abonat la newsletter
- numele cu care ai dat like pe Fb (*şi linkul de share dacă doreşti acea şansă extra)
- numele cu care urmăreşti blogul prin GFC
- linkul unui produs preferat de pe site


Termen limită pentru înscriere:
24 iulie 2015

În cadrul rubricii de comentarii voi numerota, în ordine cronologică, fiecare înscriere a voastră! Îmi rezerv un interval de 3 zile de la închiderea concursului pentru a face update acestei postări anunţând  numele norocoasei alese prin extragere cu Random.org. 

Sper să vă încânte ideea acestui concurs!
Multă baftă tuturor! Start înscrierilor!!! :)

Weekend minunat vă doresc, fete dragi!
Ilda
Lavender Thoughts to you


UPDATE:

Cu mulţumiri adresate tuturor pentru înscriere, cu dorinţa mereu repetată de a fi avut n vouchere (câte unul pentru fiecare dintre voi), apelez la Mr. Random pentru a extrage un număr norocos. Iar acesta este... (bătăi de tobe ca fundal sonor)


Hehee, 22 e un număr pe care eu îl consider chiar norocos! 
Îl asociez unui eveniment important din viaţa mea! 


Norocoasa ce are înscrierea cu număr 22 este... 
Diana Dia!!!

Felicitări, Diana! :) Vei face shopping la Kurtmann...
Aştept să-mi trimiţi un mesaj cu datele tale - pe mail sau pe Fb!

O duminică frumoasă tuturor! 



 

Blog Template by YummyLolly.com