30 iun. 2015

OOTD: La porţile Cetăţii Nessebar

Bine v-am regăsit, fete dragi! :)

A trecut ceva timp... M-am gândit la voi şi la cât de aproape inimii îmi este interacţiunea cu cititoarele blogului meu însă, mărturisesc, la scris nu mi-a stat mintea! Am trăit un iunie atât de intens încât sufletul meu a simţit nevoia unui răgaz. De la orice emoţie (suplimentară). A dorit linişte cât să se adune cu sine. Măcar întrucâtva...

Am atât de multe a scrie aici şi îmi dă bătăi de cap apatia de start ce mă încearcă. Dar voi sparge gheaţa azi. Şi vă voi arăta nişte fotografii a căror calitate (sau, mai bine spus,  absenţă a calităţii) mi-a adus un sentiment de tristeţe şi mi-a smuls următoarea reacţie: Păcat, mare păcat, dar nu vor apărea niciodată pe blog!. Cu toate acestea,  am revenit asupra acelui gând, am analizat îndelung şi... iată, vin cu ele! Detest să cobor ştacheta, să fac rabat de la calitate dar sunt idealistă în aşa măsură şi, mai ales, atât de sentimentală, încât îndrăznesc să sper ca veţi vedea dincolo de claritatea pozelor, veţi vedea ceea ce îmi doresc eu să se vadă: pasiunea şi dăruirea cu care au fost surprinse imaginile, misterul şi farmecul nespus al locaţiei, atmosfera relaxată a vacanţei.

Sumedenie de posibilităţi pentru a purta un tricou  primit la ultima comandă KurtmannCu o denumire romantică pe site, o nuanţă de clasic bleumarin, bumbac 100% (de calitate!!!) şi un preţ excelent. Genul de tricou atât de confortabil încât te face să doreşti să îl ai în dublu exemplar.

M-am surprins pe mine însămi alegând să îl alătur unei fuste plisate, cu foşnet de mătăsuri de domniţă a altor vremuri - a mea consacrată fustă-păun. Mi-am pus tocuri, m-am privit în oglindă şi mi-a plăcut aerul retro-fresh al combinaţiei. Zis şi făcut: am defilat cu nonşalanţă printre pietrele încărcate de poveste ale Nessebarului, simţindu-mă părtaşă la povestea depănată molcom de ruinele semeţe.



Dacă e poveste, brăţara Soufeel  nu poate lipsi...
O ilustrată de la porţile cetăţii!




Se vede că am jucat şi cărţi în vacanţă, nu?! :D




Jos de pe tocuri şi să coborâm la mare...

... dar,  întâi de toate, se cuvine să închidem cercul !


Am purtat:

Tricou Piazza Italia via Kurtmann
Dacă va reveni pe stoc şi îl ochiţi, vi-l recomand fără rezerve! 
Fustă şi sandale no name
Brăţară Soufeel

Vă invit să studiaţi  AICI , în magazinul online menţionat, varietatea de modele de tricouri aparţinând multor branduri cunoscute. Eu am remarcat mai multe piese pe gustul meu la Zara, Vila şi Vero Moda ...

Cu Nessebarul nu se încheie aici. Mai am o ţinută pozată acolo. Ceva cu totul diferit. Un look relaxat, Kurtmann - din cap până în vârful degetelor de la picioare. :)
Aaa, să nu uit: am şi o surpriză pentru voi!!!  O să fac în acest scop un sondaj pe pagina de Facebook a blogului. Mai mult nu zic! 
Şi, în perspectivă, o postare tip jurnal de vacanţă! 
Şi restanţe de dat... duium! Iuuuuiiii, shame on me! Le voi lua rând pe rând.

Vă îmbrăţişez strâââns şi vă aştept cu nerăbdare impresiile!
E deschisă şi condica de reclamaţii - în cazul în care aveţi  de exprimat niscaiva
critici constructive...

Cu mare drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com