23 apr. 2015

Un munte de produse consumate... reloaded (partea a 3-a)

Hey, heeey! :)

Ce fac fetele mele? Dacă mi-aţi aşteptat zilele acestea postările, să ştiţi că şi eu mi le-am aşteptat! :)) În sensul că mi-am propus atât de multe, ideile curgeau gârlă dar n-am găsit nici timpul şi nici starea de care aveam nevoie pentru a scrie! Important e că acum sunt aici şi că sunt pregătită să vorbim despre produsele consumate în ultima vreme - mai exact, ultimele trei luni (ultima dată când am abordat acest subiect a fost la sfârşitul lunii ianuarie - aici).

Au stat cuminţi în cutia pitită sub birou până ce au spus: Nu mai e spaţiu, ne înghiontiiim, stăm ca sardelele-n conservă! Scoate-ne de-aici, vrem la pozat! - au învăţat şi ele care e mersul lucrurilor...

Vedetele shooting-ului şi picanterii despre fiecare-n parte!

Începem cu produsele de îngrijire facială...


  • Exfoliantul chimic AHA, Overnight Peel -  Derma E (de pe iHerb) - tenul meu mixt s-a înţeles excelent cu acest produs; cred că este al treilea flacon pe care-l consum şi nu concep să renunţ vreodată la el. A dat luminozitate, fineţe şi catifelare tenului meu, mă ajută să am porii curaţi, nesperat de curaţi comparativ cu perioada anterioară "întâlnirii" cu acest produs! Nu l-am aplicat de mai mult de 1-2 ori pe săptămână, uneori am uitat sau am omis cu bună ştiinţă să-l aplic pentru câte două săptămâni - îşi face treaba! Mi-am tot spus să îi scriu review, se pare că nu a sosit încă momentul potrivit!
  • Exfoliant cu fructe, pentru faţă - Green People - foarte bun produs, nu i-am găsit hibe, chiar m-am simţit mulţumită de efectele sale! Review pe blog: aici.
  • Gel de curăţare - Eucerin (de pe iHerb) - când am folosit produsul acesta prima dată, mi-am spus: Evrika, cu el merg mai departe!. Curăţă foarte bine, nu îmi usucă tenul, pot ignora aroma de "detergent" pe care o are. După două flacoane consumate, s-a întâmplat să nu mă mobilizez pentru o comandă online, să nu doresc aşteptarea pe care o implica şi să fi nevoită să rezolv situaţia cumpărând din farmacie gelul de curăţare Cleanance - Avene (acesta din urmă a devenit de-atunci Holy Grail - review pe blog: aici). Cum s-a întâmplat să ajungă acesta iar la mine, nici nu mai ştiu! :)) Dar l-am folosit cu nerăbdarea de a mă întoarce iarăşi la Avene.


  • Ştiţi din postări similare că acestea sunt demachiantele pe care le folosesc: apa micelară  Garnier - foarte-foarte bună (cu riscul de a repeta în mod supărător, voi spune că mă bucur enorm că s-a găsit produsul care să-mi scutească goana după Bioderma şi după ofertele cu pricina); apa micelară L'Oreal se mai insinuează în peisaj atunci când nu o găsesc pe cea de la Garnier şi nici nu am chef/timp să răscolesc oraşul - dar nu mă mulţumeşte în aceeaşi măsură (la aplicare, când curăţ tenul, face un fel de spumă uşoară care îmi displace). Laptele demachiant Bioten - cred că nu greşesc când afirm că e produsul cu cea mai mare vechime în rutina mea de îngrijire. Nu m-aş despărţi de el sub nicio formă, indiferent ce alte demachiante aş mai avea! Modul în care curăţă, textura, aroma, blândeţea cu care tratează tenul - totul îmi place la el! Un singur defect de menţionat: se consumă cam repejor (dar eu sunt acel Păcală maniac pentru care mai mult e mai bine decât mai puţin atunci când vine vorba despre demachiere). Demachiantul (bifazic) expres pentru ochi - Yves Rocher - sunt fete care nu îl agreează, altele care îl laudă. Păreri împărţite! Mă aflu la al cine ştie câtelea flacon, mie îmi place foarte mult - curăţă excelent machiajul ochilor; după ce îl aplic, completez cu micelara Garnier pentru a nu păstra senzaţia de uleios (deşi aceasta nu mă deranja în vremea când nici nu visam micelare)!

  • Dischete demachiante - toate-s vechi şi nouă toate, iar impresiile neschimbate: Ebelin (din dm) pe primul loc, Cleanic pe al doilea, Iseree (din Lidl) pe niciun loc! :)) Acestea din urmă sunt pedepsite cumpărate doar pentru a curăţa lacul de unghii şi alte cele - dar nu tenul, cu care nu sunt blânde! :P


Păstrăm ideea de "vechi şi nou": 
- Crema Lift Hidratantă de zi cu spf 15 - Gerovital H3 Evolution - rămân la ea on and on pentru că face ceea ce promite! Hidratează de minune şi îmi ridică faţa în fiecare dimineaţă (sper că ştiţi că glumesc). Mă străduiesc să introduc în rutina dimineţilor loţiunea de protecţie solară cu spf 30 - Kiss My Face (m-am asociat cu draga de Alina Anghel la o comandă pe iHerb) - să vedem dacă îmi va reuşi, sunt un Rac rezistent la schimbări şi care iubeşte confortul rutinei sale!
- Crema Lift Instant Ultra-Activă - Aslavital - heheee, veche şi de nădejde prietenă, îmi ridică şi ea "instant" ceea ce am de ridicat (în imaginaţia mea bolnavă bogată) poate fi folosită atât dimineaţa, cât şi seara (dar de când am înţeles până şi eu că e musai să fie prezent factorul de protecţie solară - fetele-astea din blogosferă militează şi predică în mod convingător :P - o aplic numai seara). Are un iz de argilă care nu mă deranjează, hidratează excelent, intră rapid în piele şi chiar are grijă să o păstrez atât de netedă cât vârsta, obiceiurile şi genele permit!
- Loţiunea Complete Care - Olay, spf 15 - a intervenit pe la începuturile preocupărilor mele pentru a utiliza produse ce au factor de protecţie, am folosit două-trei flacoane (în special vara, e atât de uşoară, intră repede în piele, hidratează şi catifelează - ţi-e drag să o foloseşti); se pare că cea prezentă aici nu a fost cu noroc, a intervenit pe fir crema de la Gerovital H3 (bănuiesc!) şi a rămas uitată într-un colţ de dulap; cum nu-mi mai amintesc ce, cum şi când, e indicat să îi spun: Good Bye, my friend!...

  • Trei mostre: primele două sunt primite la cutia Pick N Dazzle (prezentată aici) - lapte concentrat contur ochi, Rose Yogurt (cu ulei de trandafir, apă de trandafir şi iaurt) - mi-a plăcut mult, foarte plăcută şi uşoară textură de gel, aroma minunată şi delicată, efect de luminozitate şi destindere asupra pielii; cremă regenerantă cu celule stem, Bottega di LungaVita - la aceasta nu am observat efecte, nu am reţinut ceva în mod deosebit - din ceea ce am putut înţelege pe baza unei mostre, e ok şi atât! Crema de noapte anti-rid cu coenzima Q10 , Nivea - mi-a făcut plăcere să îmi reamintesc aroma specifică cremelor acestui brand, pielea era netedă şi luminoasă dimineaţa - dar nu mă determină să doresc să o cumpăr (deşi a fost o perioadă când eram fidelă cremelor Nivea)!
Preiau ştafeta produsele destinate îngrijirii corporale...


  • Geluri de duş: Jardins du Monde cu migdale, Yves Rocher - cremos, fără a usca pielea, cu aromă plăcută - fresh-dulceagă - specifică migdalelor, nu mă determină să îl mai aleg în mod expres; Purely pampering, cu aromă de fistic şi magnolie, Dove - al doilea flacon pentru că... iubire! O aromă înnebunitoare, foarte cremos, hidratant! Mai vreau, mai vreau! Palmolive Thermal Spa, cu particule exfoliante - mă deranjează faptul că e prea lichid, dar ador aroma relaxantă, proaspătă, o prospeţime cu note masculine şi faptul că exfoliază gentil! L-am recumpărat, se află şi acum pe cadă! Fac o paranteză şi vă relatez ceva hilaro-frustrant-enervant în legătură cu momentul când l-am cumpărat: mă aflam într-o farmacie; l-am solicitat şi domnişoara farmacistă a făcut un gest care m-a lăsat fără replică atunci când l-a luat de pe raft pentru a mi-l oferi - a deschis capacul, a adulmecat cu încântare şi m-a privit făcând o grimasă ce exprima aprecierea faţă de alegerea mea! Mor şi acum de ciudă pentru faptul că am fost cu garda jos şi m-a frapat în aşa măsură gestul său încât n-am zis nimic, n-am avut replică, n-am protestat! :)))
  • Săpunul Purely pampering cu unt de shea, Dove - minunat, ca mai toate săpunurile acestui brand, cu o aromă ameţitoare - te trimite cu gândul la prăjituri, fără a fi deloc greţos (am şi gelul de duş similar)!
  • Sare de baie cu aromă de pepene şi piersică, Refan - suvenir al unei vacanţe în Bulgaria, oferit de o prietenă (odată cu gelul de duş din aceeaşi gamă - a fost prezentat anul trecut, m-a surprins în mod mai mult decât plăcut); eu nu am folosit-o, evit băile în cadă, prefer duşurile - ai mei spun că i-au apreciat aroma proaspătă, fructată!
  • Am pierdut numărul flacoanelor folosite! Această mască Total Repair, L'Oreal m-a fidelizat! Lasă părul moale, fin, uşor de pieptănat (eu am o claie ce are nevoie de aşa ceva), miroase foarte plăcut, necesită clătire imediat după aplicare - până acum nu i-am găsit cusur, mă declar mulţumită!


  • Apă de parfum Rare Gold, Avon - mi-a făcut plăcere să o redescopăr, are aromă florală, intensă dar proaspătă; l-am folosit până la ultima picătură. Cu toate acestea, Treselle (cel clasic), rămâne singurul parfum Avon de care mi-e dor mereu! :)
  • Apă de parfum Comme une evidence, Yves Rocher - o mare iubire, i-aş face declaraţii şi aş purta-o o viaţă, e atât de reconfortant să o port, îmi dă o stare de spirit extraordinară! Love, love, love!
  • Apă de toaletă Midsummer, Oriflame - am folosit-o cu drag şi mi-a părut rău la momentul ultimului puf! Aromă florală, proaspătă, diafană, uşor de purtat, potrivită multor preferinţe (după părerea mea)!
  • Antiperspirantul roll-on Garnier Mineral invisible - l-aţi mai văzut prezentat aici; oferă protecţie pentru circa 8-10 ore (în condiţii normale, obişnuite - mă refer la activităţile desfăşurate de-a lungul zilei), are aromă plăcută (o asociez cu cea a bătrânului săpun Lux :P).
  • Deodorantul Fleurs de Paris Noir - achiziţionat pentru amintirile plăcute pe care mi le trezeşte, recâştigând un loc în topul preferinţelor mele - aromă florală, misterioasă, cu note uşor masculine ce îi dau prospeţime! L-aş recumpăra oricând!


  • Parfumuri Refan - v-am mai spus că le comand online din cele mai vechi timpuri, făcând echipă la comenzi cu o mulţime de colegi şi/sau prieteni! 20 de lei pentru 50 ml, replici ale unor parfumuri celebre; pe lângă faptul că redau cu un grad destul de mare de fidelitate corespondentele originale, mă încântă prin persistenţă şi prin faptul că sunt prietenoase cu fierea mea mofturoasă (care nu le tolerează întotdeauna pe originalele-originalelor).  Acestea (şi alte câteva) sunt cele de care m-am ataşat în timp şi la care revin permanent:
- cod 143  - Omnia Green Jade, Bvlgari  (n-am ţintit corect când am pozat, mă chinuiesc cu aceeaşi cameră foto cu ecranul fisurat, de aceea e "eliminată" din schemă bulinuţa cu numărul codului)
- cod 197 - Lacoste pour femme, Lacoste
- cod 154 - Very Irresistible, Givenchy


  • Săpun lichid antibacterian Fa - blând cu pielea mâinilor şi cu o aromă reconfortantă de grapefruit! Pe repeat se află! :) Al câtelea flacon o fi?
  • Cremă de mâini cu miere şi aloe vera, Gerocossen - cu o textură anume pe care eu nu prea o agreez dar cu eficienţă în ceea ce priveşte hidratarea, cu o aromă discretă! Nu m-a fidelizat dar nu înseamnă că nu este un produs ok, posibil să existe persoane care să o considere chiar preferată!
  • În ciuda entuziasmului (ce frizează extazul) cu care v-am vorbit despre uleiul de duş şi despre body scrubul Sabon (aici şi aici), această cremă de mâini Sabon nu se ridică la nivelul aşteptărilor stabilit de adulatele produse ale acestui brand. Este ok şi atât, nimic mai mult! Are o textură fină, intră repede în piele, o hidratează - dar fără a fi de durată acest efect!
  • Love & hate e tipul de relaţie pe care îl am cu dizolvantul fără acetonă Cien (din Lidl). Îşi face treaba temeinic, curăţă excelent, dar e tare enervant sistemul său de dozare - ba funcţionează, ba se defectează, ba se prelinge pe recipient - preventiv, deşurubez cu totul şi aplic direct din flacon pe dischetă! :P
Vin vertiginos  din urmă :)) şi produsele cosmetice!
Fix trei la număr! :D


  • Mascara Lash Accelerator Endless, Rimmel - review pe blog aici! De luat în calcul!
  • Eyeliner şi dermatograf 2 în 1 - review, cu bune şi cu rele,  aici!
  • Fond de ten natural Fix - Radiant - review pe blog: aici! Una dintre postările aflate în topul celor mai vizualizate!  Pentru mine, acest fdt este cel care l-a detronat pe iubitul Revlon ColorStay; câte sticluţe să fi cumpărat de-atunci?! Nu puţine! Are o putere de acoperire uimitoare, pentru mine e Holy Grail!!! 

Încheiem periplul, mi-am prins urechile scriind atât dar am făcut asta cu o poftă... :)))
Sper să citiţi şi voi postarea cu aceeaşi poftă şi să găsiţi informaţii utile!
Dacă aveţi întrebări, aici sunt - vă răspund cu drag!

Bate weekend-ul la uşă, sper să fie după cum vi-l doriţi!
Aveţi grija de voi, fetelor! V-am pupăcit!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com