5 apr. 2015

OOTD: Ceva vechi, ceva nou...

Bună, fetelor!!!
Bine v-am regăsit! :)

Am tot dat târcoale tastaturii; de sub degetele mele refuzau să răsară gândurile. Şi am multe a vă spune!!! Scriu, şterg, scriu, şterg, nu se leagă... Se pare că nu-mi priesc pauzele atât de lungi, deşi aceasta a fost o întrerupere dictată de factori independenţi de voinţa mea! 

Toată săptămâna mi-au circulat prin minte, fără încetare, nenumărate idei de articole (un review comparativ la două tipuri de şerveţele matifiante, galeria outfit-urilor lunii martie, produse consumate in ultima perioada etc ; evident, fără concretizare; sper că voi sparge gheaţa cu postarea aceasta şi că le voi da formă pe parcursul lunii aprilie.

Fiind zi de sărbătoare, ne-am propus să ne acordăm un respiro (binemeritat, credeţi-mă!), să ieşim la aer şi să împuşcăm mai mulţi iepuri făcând poze pentru a vă putea prezenta ţinute cu ultimele noutăţi vestimentare prezentate pe blog. Fotograful a fost la înălţimea înălţimii şi, pe lângă testul de răbdare pe care îl susţine mereu cu brio când vine vorba despre astfel de activităţi, de această dată chiar a făcut un continuu hei-rup cu mine pentru a mai poza încă o ţinută şi încă una şi încă una... Oare să-i fi fost dor şi să nu fi ştiut cum să-mi spună? :)) 

De-aţi fi văzut cum zburau hainele (ce dacă făcusem curăţenie şi domnea ordinea), cum se schimbau rujurile, cum se căutau accesorii potrivite - căci totul a depins de inspiraţia de moment, de a improviza cu rapiditate! Ca un Rac ce nu se dezminte, am trăit sentimentul că ar fi existat variante mai fericite dar, până la urma urmei, mă declar mulţumită de rezultat - ţinând seama de turul de forţă al zilei!

Vă las pozele primei şedinţe foto - o ţinută cu aer vintage construită în jurul bluziţei pufoase, cu aspect delicat şi cu linii atât de feminine, aleasă la ultima comandă online la Kurtmann!


Am purtat:


Bluză Zara - click AICI/ HERE

Fustă House of Art 
( probabil cea mai veche piesă din garderoba mea)
Geantă vintage
Pantofi - random
Colier handmade (cadou de la o bună prietenă)

















Nu voi încheia înainte de a vă spune câteva chestiuni de suflet:


La mulţi ani tuturor ce şi-au serbat ziua onomastică! 
Să fiţi mereu veseli, frumoşi şi iubiţi asemeni florilor!

Paşte fericit celor ce azi au trăit emoţia acestei mari sărbători creştine!

Mulţumiri din tot sufletul...
... tuturor fetelor ce îmi sunt alături aici, în această extraordinară comunitate - pentru răbdarea cu care m-aţi aşteptat, pentru susţinerea pe care mi-aţi oferit-o mereu!

Feedback-ul vostru e aşteptat cu dor!
Pupicei şi îmbrăţisări!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

 

Blog Template by YummyLolly.com