16 mar. 2015

Un nou colet de pe Sheinside + o surpriză pentru voi!!!

Hello, ladies!!! :)

Ce faceţi voi? Cum aţi început săptămâna? La mine a fost tumultuos, dar încep să se aşeze lucrurile. Face parte din viaţă deşi, uneori... te revolţi când tocmai ceea ce e de bun simţ ia o turnură neaşteptată! Sunt sigură că v-aţi aflat şi voi în situaţii care v-au determinat să reflectaţi în mod similar şi că v-aţi spus cu năduf: Uite, dacă X acţiona aşa cum ar fi fost firesc, dacă şi-ar fi făcut datoria aşa cum se cuvine - nimic în plus, de multă bătaie de cap ar fi fost scutite multe persoane ce depind de el! Culmea, depind de el printr-un joc al hazardului!

Mmmm, să lăsăm toate astea în urmă, să devină praf spulberat de vânt... şi să vorbim de lucruri mai vesele! Se spune că pentru femei, shopping-ul reprezintă o formă de terapie! S-ar găsi şi cârcotaşi care să afirme că alte slăbiciuni trebuie să avem (pentru flori, muzică, goblen ş.a.)... Oki-doki, le avem şi pe acestea, dar şi o tură de shopping e faină, faină de tot!!!

Ei bine, faptul e consumat! Am dat o nouă comandă pe site-ul Sheinside. Cine m-ar putea învinovăţi? Doar cineva care nu are urmă de empatie! :)) Am zis...

Trei articole aştept să sosească! Trei, yeeeiii! Aveţi chef să ne mai jucăm de-a ghicitul? Haaaideţi, fiţi de gaşcă! Mai ales că... de data asta... ca o fată de comitet ce sunt, pregătesc o mică surpriză aceleia dintre voi care va ghici formula completă a coletului! Surpriza e atât de "surprinzătoare" încât nici măcar eu nu ştiu despre ce este vorba; o voi alege la momentul respectiv, încât să se potrivească persoanei care o va primi! 

Dintre atâtea fete care fac parte din comunitatea aceasta frumoasă, trebuie să fie una atât de inspirată încât să intuiască acel trio formidabil! Iar dacă mă băgaţi la cheltuială şi ghiciţi zece dintre voi... let it be! Turcu' promite, turcu' plăteşte... Apropos, turcu' are şi el şcoală şi îmi spune să nu răspund comentariilor voastre până ce nu soseşte coletul şi abia atunci să dezvăluim răspunsul! 

Pregătite să intraţi în joc? Am un feeling că va fi drăguţ! Şi uşoooor! Avem doar opt variante, cele aflate în coşul meu după o selecţie îndelungată; prin eliminare, la trei am rămas! 

Indiciu: vă puteţi orienta şi în funcţie de preţurile produselor, materialele din care sunt confecţionate acestea, mărimile disponibile, fotografiile din secţiunea Style gallery de pe pagina fiecărui produs! Gata, mai mult nu spun! 


Iată opţiunile! 
START JOC:




















Let's play, girls!
De-abia aştept să aud variantele propuse de voi!!!

O săptămână în care grijile să fie cât mai puţine (chiar inexistente dacă e posibil), 
iar zâmbetele cât mai multe! :)

Pupicei!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:

Bună, fetelor! :)
Scriind cuvântul update, chiar mă gândeam că starea mea de sănătate, deşi mult mai bună decât săptămâna trecută, încă necesită updatări! Nu vă dau detalii, nu-şi au rostul aici, vă rog doar să îmi acordaţi ceva timp şi să aveţi răbdare cu mine!

Am ridicat azi coletul Sheinside. A sosit destul de repede, în circa două săptămâni, numai că am fost nevoită să aştept până azi pentru a intra în posesia comenzii - programul poştei vamale, deh!

Am promis că vă prezint cele trei alegeri ale mele, imediat după ce le voi avea! Iată-mă-s, cu tot cu răspunsul pe care vi-l oferă poza de mai jos! Dintre cele opt articole prezentate, formula: 3- 5- 6 e cea câştigătoare! Bluza cu dungi marinăreşti, cămaşa din denim şi puloverul cu Snoopy! În weekend, sper să am starea necesară pentru a poza şi ţinute!


Aţi fost drăguţe tare cu fiecare comentariu lăsat şi am zâmbit la modul simpatic foc în care v-aţi argumentat părerile! Fiecăreia dintre voi îi mulţumesc pentru faptul că a răspuns ideii jocului! 

Deşi nu era uşor, există o fată care a ghicit trio-ul complet! Chiar sunt foarte curioasă dacă a avut, pur şi simplu, o fantastică intuiţie de moment sau dacă a gândit în vreun fel anume, a făcut nişte conexiuni care au condus-o la această concluzie!

CRISTINA POPESCU... FELICITĂRI!!! :)
Aştept să mă contactezi printr-un mesaj privat pe Fb, am nevoie de datele tale!


Îmi propusesem iniţial (şi am păstrat secretul acesta)  să nu las fără finalitatea bucuriei jocul acesta - chiar dacă nu ar fi ghicit nimeni răspunsul! Ei bine, voi întocmi o listă a tuturor fetelor ce au lăsat feedback  la această postare şi voi alege încă o câştigătoare - cu ajutorul Random. Am nevoie doar de un răgaz, aşa cum vă spuneam mai sus, să simt că am forţa de a reintra în ritm aici! La timpul potrivit, revin cu vestea!

Pupici mulţi pentru fiecare cititoare şi prietenă a blogului! :)


Later-later UPDATE (20 aprilie 2015)

Bună seara!
Fete dragi, am avut o zi foarte încărcată, acum am reuşit să mă aşez aici pentru a mă ocupa de ceea ce am anunţat ieri pe pagina de Fb a blogului şi m-am străduit sa fac asta înainte de a adormi pe scaun! :)) I


Îmi ştiţi dorinţa de a acorda încă o şansă, respectiv de a bucura cu o mică surpriză şi pe una dintre cele 48 de fete care au participat la jocul propus fără a ghici "formula câştigătoare"! E un mod de a-mi exprima mulţumirea pentru implicarea voastra, a fiecăreia dintre voi! heart emoticon 

Nu mi-aţi semnalat nicio neconcordanţă în legătură cu lista publicată ieri pe Fb. 

Prin urmare, am apelat la Mr. Random  pentru a alege o norocoasă. 
Numărul câştigător este...


Felicităăări, Vanynasmile emoticon
 Astept mesaj privat cu datele tale!

Fetelor, vă mulţumesc tuturor încă o dată, vă mai aştept şi pe viitor la astfel de jocuri 
care au ca finalitate surprize frumoase pentru voi! <3







 

Blog Template by YummyLolly.com