22 feb. 2015

OOTD: Să purtăm pantaloni cu print floral! :)

Hello, ladies! :)

Ce duminică frumoasă a fost, cu soare curajos, cu aer călduţ de primăvară... de primăvară adevărată! Atât de plăcută a fost vremea încât m-a convins şi pe mine să cred că iarna îşi va face curând bagajele! Nu-i deloc de  colo, ţinând seama de faptul că eu credeam că nu scăpăm aşa uşor, că o vântoasă, cât de mică, tot îşi va mai arăta colţişorii (da, aşa credea Ilda cea optimistă - vă rog, nu aruncaţi cu roşii! :P)...

Cum se anunţa festin oferit de mătuşa cea gospodină - o vom numi în acest caz naşă (Lăsata Secului pentru postul Paştelui, obiceiurile din bătrâni - ştiţi voi!), cum la reuniunile familiale nu ne pregătim ţinute "scorţoase", mi-am zis că  e momentul perfect pentru a inaugura noua pereche de pantaloni comandată la Kurtmann.

Zis şi făcut! Fără să stau prea mult pe gânduri, i-am combinat cu o helăncuţă verde, un cardigan muştar (Yeeelllooow mustard) şi balerinii nude... Cerceluşii mei din fimo păreau rupţi din printul floral al materialului pantalonilor, hop-ţop în urechi! Pandantul cu care ei au o asociaţie familială ar fi rămas acasă dacă era după mine (îmi părea că îmi încarcă ţinuta) dar soţul meu i-a pledat cauza cu atâta convingere  încât am zis: Let it be!!!...

Gataaaa! La naşa, birjar! La plăcinte, înainte! Cu o escală în parc, rogu-te, vreau să le arăt fetelor cât de frumoşi sunt pantalonii aceştia! Pe care, apropos, vi-i recomand... sunt fără cusur!

Pantaloni - print floral - şevalet - pictură - primăvară
Stradivarius - viori - vals - dans - plutire - aripi - primăvară

Vedeţi voi, indiferent de calea pe care am urma-o, fiecare înlănţuire logică a ideilor ar conduce, inevitabil, către primăvară! Yeeeiiii, e momentul pentru poze!

Am purtat:

Pantaloni Stradivarius, via Kurtmann - click AICI
Cardigan Promod
Helancă Pompea
Geantă din piele - brand italian
Balerini, accesorii random














Pregătiţi-vă pentru o declaraţie şi pupici năvalnici!!!

Eeeii, fetelor, voi purtaţi pantaloni cu print floral? 
 Cum i-aţi purta pe cei care sunt vedeta postării?

Ştiţi bine deja: comentariile voastre sunt aşteptate cu nerăbdare de copil! :)

De-acum, să sperăm că va veni cât mai curând primăvara, cu a sa energie fantastică!!!
Vă doresc o săptămână presărată cu nenumărate motive pentru a zâmbi!



Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com