16 feb. 2015

OOTD: Blue and green clothes match

Hello, ladies! :)

Ţinuta pe care v-o prezint astăzi este viziunea unei bloggeriţe dragi mie, Mihaela Pojogu.  Ea a combinat în mod spontan, în imaginaţia sa, frumoasa cămaşă pe care am comandat-o pe site-ul Sheinside şi fusta de prinţesă, din straturi de tul de un primăvăratic şi dulce verde mint! Acelea dintre voi care au citit postarea anterioară cunosc mult mai multe detalii despre întreaga poveste!

Printre sentimentele foarte plăcute pe care le-am avut purtând ţinuta şi scriind postarea aceasta, a fost prezent şi acela al unei revelaţii: fusta - ca piesă vestimentară - reapare ca element al unui scenariu repetitiv a cărui finalitate sunt postări de suflet ale blogului meu (intuiţi că fac referire la colaborarea cu prietena mea Simona, Vintagelook). Cu mult mai mare semnificaţie, este şi confirmarea că în blogosfera de beauty sunt fete a căror frumuseţe fizică este în mod fericit completată de aceea interioară!

Am purtat:
Cămaşă/ Shirt - click AICI / HERE
Fustă/ Skirt  - Chicnova
Jachetă/ Jacket - SportsDirect
Cizme/ Boots - italian brand, random store
Plic/ Clutch - Accesories
(primit în dar de la Simona )















Bun prilej pentru puţin jogging! :)))



Cămaşa în carouri - marca Inditex a fost aşteptată cu drag şi a meritat asta! E foarte frumoasă combinaţia cromatică, are detalii chic - acele ţintişoare sunt bine finisate şi foarte bine fixate. Materialul e un bumbac de calitate! Sunt sigură că  fotografiile close up reflectă acest aspect! V-o recomand fără să am îndoieli!


Sunt curioasă, care dintre cele două variantele cromatice existente pe site 
vă atrage mai mult? 
Eu am ales-o pe aceasta cu verde şi albastru în doi timpi şi trei mişcări!

Mihaela, tare m-aş bucura să îţi fie pe plac felul în care am "dezvoltat" ideea!  Ai fost sursă de inspiraţie pentru mine, îţi mulţumesc pentru asta, pentru gestul tău generos - gest ce te defineşte ca persoană, pentru faptul că ştii să fii o prietenă minunată, pentru că faci parte dintre acei oameni care îşi trăiesc viaţa cu "fapte bune, că de rele... fiecare e sătul"!

Săptămâna să vă rezerve zile frumoase şi mult tonus! :)
Vă pupăcesc, fete dragi mie!

Ilda
Lavender Thoughts to you


P.S. Să vă spun un secret...
Ce-aţi spune dacă v-aş mărturisi că al meu fotograf a făcut pozele acestea fără a vedea decât mică parte din ceea ce dorea să surprindă? Da, exact aşa!  După primele trei fotografii, a făcut un gest brusc, camera foto i-a zburat din mână, a aterizat pe... ciment, ecranul acesteia s-a spart pe interior şi nu a mai permis vizualizarea decât pe circa 50% din suprafaţă! În rest, a funcţionat perfect! :)) Şi pozele pe care le veţi vedea în următoarea postare ootd sunt făcute tot... pe nevăzutelea! Nu am vrut să las loc supărării, s-a necăjit el destul! Poate că s-o fi spart vreun ghinion, cine ştie?! Revenind... vreau să îi mulţumesc pentru răbdarea de înger cu care îmi acordă susţinerea sa pentru acest proiect ce face parte din mine! 

 

Blog Template by YummyLolly.com