25 ian. 2015

Un munte de produse consumate...reloaded (partea întâi)

Hellooo! :)

Fetelor, tocmai mi-am dat seama de ceva! Presupunând prin absurd că mi-aş propune să vă sperii vreodată, am o reţetă si-gu-ră: pozez flacoanele/recipientele/ambalajele produselor consumate şi scriu pe această temă! Cred că obiectivul ar fi atins în procent de 100%, din start! Numai că e ca un bumerang acţiunea asta, se întoarce asupra mea - nu-i nimeni care să se sperie mai tare decât mine când intră într-un astfel de bucluc asumat! :))

În apărarea mea, am a spune aşa:
- ultima postare cu acelaşi subiect a fost la jumătatea lunii octombrie (aici) şi începând de-atunci am strâââns ceea ce se vede!
- mi-am făcut curăţenie şi ordine prin cutiile/trusele/rafturile cu cosmetice şi s-a impus o eliminare a unora dintre ele!

Fiind atât de multe de luat la puricat, vă prezint azi doar produsele de îngrijire şi păstrăm pentru data viitoare cosmeticalele!


Să înceapă procesul! 



Exfoliantul AHA de la Derma E (de pe iHerb) 
- l-am folosit de prin ianuarie-februarie anul trecut până în aprilie, aplicând de una-două ori pe săptămână; am sistat aplicarea lui în sezonul cald (deoarece nu folosesc permanent factor de protecţie ridicat!) şi am reluat în septembrie; la scurt timp, faptul că s-a consumat m-a  mobilizat pentru o nouă comandă iHerb (mi-am luat două flacoane şi bine am făcut pentru că aproape că am terminat unul dintre ele). Cu nimic nu se compară netezimea pe care o conferă pielii; îmi curăţă porii în mod vizibil; aş mai vrea rezultate asupra petelor, semnelor lăsate de coşuri dar ştiu că e nevoie de răbdare şi de  timp, de aplicare conştiincioasă. E unul dintre produsele pentru care spun: nu stau fără a-l avea în casă!
Crema cu vitamina A - Mebra 
- v-am mai spus eu că mă ajută în lupta cu coşurile rebele; nu vă imaginaţi că face minuni, dar chiar stopează evoluţia unora, le face să "moară" în fază iniţială; poate fi aplicată doar seara, la culcare, pe zona cu inamici - este foarte grasă; se găseşte în plafare şi are preţul de 5 lei.
Tratamentul corector riduri (ochi, frunte, buze) - Gerovital H3
- am senzaţia că îl folosesc de-o viaţă; observaţi că am reuşit să fiu conştiincioasă notând pe recipiente intervalul de folosire (circa o lună şi jumătate pentru fiecare); cu toate că sunt foarte mulţumită de efectele sale asupra tenului meu (hidratează excelent, destinde trăsăturile, estompează ridurile superficiale), m-am gândit că e cazul să luăm o pauză şi să revin apoi la el  (nu de alta, dar e bine ca tenul meu să-i mai şi ducă dorul... că prea s-au învăţat unul cu altul). Cu ce l-am înlocuit temporar, vă voi arăta într-o viitoare postare cu noi achiziţii!
Crema Lift Hidratantă de zi,  spf 15- Gerovital H3 Evolution 
- o foarte bună bază pentru machiaj, hidratează eficient, intră relativ repede în piele şi o lasă moale, catifelată; deja capătă statut de veche prietenă!
Crema Lift Instant Ultra-Activă - Aslavital
- cu aceasta, chiar că e veche prietenia; de câte ori aţi văzut-o la mine, fie în postări tip haul, fie la produse consumate?! Pur şi simplu, îmi prieşte şi nu simt nevoia de altceva; are avantajul de a putea fi folosită atât dimineaţa, cât şi seara; avantaj cu două tăşuri, dat fiind că nu are spf; o folosesc ca şi cremă de zi numai când sunt în pană de cea menţionată anterior. Acum este în stand-by în coşuleţul meu deoarece o am în teste pe cea de la Lioele - Time Reversing cu extract de melc (primită recent din partea Makeup Shop, după cum aţi văzut pe pagina de Fb - voi scrie şi pe acestă temă o postare cu primele impresii).



Gelul de curăţare Cleanance - Avene
- şi-a dat obştescul sfârşit, după ce şi-a făcut datoria cu brio timp îndelungat; acesta este un produs ce va fi recumpărat, mie-n sută! Review pe blog, aici!
Gelul de curăţare - Lavera
- produs bun, însă e doar ok şi atât, nu are potenţialul de a mă fideliza - review aici! De luat în seamă,  având în vedere compoziţia!
Loţiunea micelară - Garnier
- mai e nevoie să mai spun ceva?! Când o înlocuieşti cu succes pe Bioderma, nu-i de colo!
Laptele demachiant cu miere şi cimbrişor - Bioten
- cred că produsul acesta are cea mai mare vechime în rutina mea de îngrijire! E blând cu tenul şi chiar cu ochii,  curăţă bine, miroase divin şi are un preţ prietenos!


Dischete demachiante - Cleanic (din Kaufland sau magazine de profil) şi Softino (din Lidl)
- nu mai au nevoie de prezentare, sunt cele cărora le sunt fidelă (mai ales Cleanic) atunci când nu le am pe cele de la Ebelin (din dm, unde ajung foarte rar)! Împreună cu cele Softino (care sunt bunicele), mi-a luat soţul meu şi unele Iseree - acestea mă enervează îngrozitor, simt că îmi zgârie tenul, sunt consemnate să cureţe doar unghiile!


Geluri/ Creme/ Uleiuri de duş
- Le Petit Marseillais cu miere de lavandă - mi-a plăcut iniţial, apoi mi-a părut uşor greţoasă aroma sa, e cremos, face multă spumă şi nu usucă pielea;
- Palmolive, cu ulei de măsline - sunt ani şi ani de când ştiu acest gel de duş, nu îl iau cu regularitate dar revin uneori la el şi de fiecare dată regăsesc cu plăcere aroma fresh- florală lejeră, faptul că e cremos şi hidratant;
- Oriflame, You Dazzle - aromă florală intensă, aspect alb-sidefiu, o textură de gel (oarecum cleioasă) - relaţie love and hate cu el, nu m-am hotărât nici până la final!
- Sabon, Shower Oil - aroma Rose Tea - fabulos produs (i-am scris review-odă aici); de regulă, când îmi place ceva, tind să folosesc în exces, on and on; la puţine produse ţin în aşa măsură încât să am puterea de a fi econoamă, de a le păstra pentru zile mari deşi aş dori să le folosesc de trei ori pe zi! :)) Am tras de el din martie 2014 până la începutul acestui an; când mai aveam doar pentru una-două aplicări, am amânat mult şi bine să-l folosesc numai pentru a nu-l vedea dispărut din baia mea!  Pure LOVE!
- Dove, Purely Pampering cu unt de shea - de când aşteptam un gel de duş al acestui brand care să se ridice la înălţimea aşteptărilor; acesta îmi plaaace; e super-cremos, hidratează şi catifelează pielea, are o aromă dulceagă, de vis;
- Dove, Pure & Sensitive - ei bine, acesta e unul dintre acele geluri de duş care m-au făcut să-mi spun: Dar unde oare sunt gelurile de duş Dove pe care le ştiam?! Nu mi-a plăcut deloc!!! Oarecum vâscoasă textura, lasă pe piele o senzaţie neplăcută, de... încărcat! Nu, nu, no way!


Loţiunea de corp  Silk Wrap - 12% AHA, de la Neoteric 
- luată de pe iHerb la ultima comandă, Aurora cu a sa postare fiind instigatoare fără voie! Am început cu stângul când a sosit în colet cu capacul spart şi loţiune prelinsă pe flacon; am trimis poze celor de la iHerb, ei mi-au returnat banii în cont, prezentând scuzele de rigoare; nu m-am îndurat să o arunc, am transferat-o în două flacoane mai mici, mi-am zis că şi-o mai fi păstrat măcar parte din calităţi; am sperat că va fi The lotion şi că mă va determină să-mi înving comoditatea pe care o am cu aplicarea unor astfel de produse (de două ori am folosit-o, stă chitic în dulap - sunt chiar culmea, ştiu!). Vă pot spune în urma minimei experienţe că intră rapid în piele şi că hidratează; conţinutul de acid glycolic se percepe prin pişcăturile pe care le simţi pe piele, în special în zona decolteului.
Uleiul de cocos - Mayam
- este chiar cel câştigat pe acest blog pe vremea când eram doar follower al Andei! I-am scris review, în calitate de invitată, aici! Între timp, l-am descoperit şi pe cel de la Solaris (care îmi pare mai fin) şi v-am spus cum îl folosesc în această postare! Fără acest produs nu se stă în casă, am zis!!! :) Unghiile şi părul spun: Sărut mâna pentru trataţie!, ba chiar şi pielea decolteului (când acesta nu are o stăpână leneşă :P )...
Untul de corp Planet Spa de la Avon (cu ulei de măsline)
- cu o textură densă dar cremoasă, uşor de întins pe piele, cu o aromă minunată, cu efect de hidratare şi hrănire a pielii, acesta e produsul ce m-a determinat să-l plasez printre produsele preferate şi să folosesc mai mult de jumătate din conţinutul cutiei - ceea ce e mare lucru, ţinând cont de relaţia mea cu produsele de îngrijire a pielii corpului; dacă n-ar fi avut de-a face cu mine însămi, sigur ar fi fost consumat până la ultima picătură; îmi amintesc ce răsfăţ a reprezentat pentru pielea picioarelor, după depilare - vara trecută!



Parfum Refan, cod 192 (corepondent Lady Million - Pacco Rabanne)
- 10 lei pentru 20 ml (la comanda dată pe site-ul lor) - persistă pentru câteva ore pe piele şi aroma este foarte apropiată de cea a originalului (doar nasurile extrem de fine pot detecta diferenţe); v-am mai spus că mă înţeleg foarte bine cu parfumurile Refan, că am câteva pe care le iau on and on şi voi face asta cât va exista site-ul!
Parfum Oriflame - ???
- îmi pare rău că nu îmi amintesc denumirea, dacă îl identifică cineva, poate mă ajută să îl scot din anonimat; a fost folosit doar pentru a odoriza baia, nu mi-a plăcut, nu persistă, nu i-am găsit calităţi; se pare că nu rezonez deloc cu parfumurile acestui brand; doar Volare îmi captase interesul într-o vreme (dar nu m-a fidelizat) şi o apă de toaletă Midsummer - aceasta chiar mi-a plăcut, are o aromă reconfortantă, mai am foarte puţin în sticluţă!
Update: O cititoare foarte drăguţă m-a salvat şi m-a ajutat să-mi reamintesc denumirea acestui parfum - DelightMulţumesc, Andreea!
Antiperspirant roll-on Garnier
- cel verde protejează pentru 72 de ore, cel roz pentru doar 48! Acum, serios vorbind, asta e imposibil, e utopic! Lăsând gluma deoparte, cu ele m-am înţeles bine în ultima vreme, mă protejează mulţumitor  indiferent de variantă (balanţa înclină puţin către cel roz care are o aromă mai plăcută).
Deodorantul spray Fleurs de Paris Noir
- adică...eu când vreau să fluier, fluier! Cu alte cuvinte, dacă îmi place un produs, îl tot recumpăr. Îl ştiu de ani de zile, l-am redescoperit de-o vreme şi mă bucur de el, de aroma lui fresh-florală!


Nivea In Shower Body Lotion
- când a apărut, cu mare iureş şi entuziasm, cu surle şi trâmbiţe prin blogosferă şi reclame în mass-media, mi-am zis că mi-am găsit naşul şi că, în sfârşit, voi folosi şi eu loţiunile de corp! Da' de unde!!! Iar de această dată vina nu îmi aparţine în totalitate pentru că, din punctul meu de vedere, produsul ăsta nu hidratează; pe o scară de la 0 la 10, aş cota cu 2, maaaxim 3 eficienţa sa! Nu va fi recumpărată de mine!
Săpun Dove coconut milk 
am cumpărat multe bucăţi dar n-am făcut stoc de ambalaje, am păstrat doar două; a reuşit să îi ia locul celui albastru, clasicului săpun Dove - atât de mult îmi place! Voi mai reveni şi la acesta din urmă, prima dragoste nu se uită nicicând...  Am să le iubesc mereu pentru faptul că nu usucă pielea şi e o plăcere utilizarea în sine! 
Săpun lichid Fa, cu efect antibacterian 
- un alt produs la care revenim mereu pentru faptul că nu usucă pielea, are aroma fresh  inconfundabilă de grapefruit şi pentru că... îmi degresează bine pensulele de machiaj! :)




Iuhuuu, vedem lumina de la capătul tunelului! Aţi obosit, v-am pierdut pe drum? Nu?! 
Sunteţi strong, îmi place de voi!

Masca pentru păr Total Repair Miracle Instant - L'Oreal Elseve
- vedeţi două flacoane (nu pentru prima dată) pentru că a reuşit să mă fidelizeze; nu îi declar iubire veşnică dar mă simt mulţumită de efectele sale asupra părului meu: acesta se descurcă uşor, îl îmblânzeşte, îi dă un anumit grad de supleţe şi strălucire! Bonus: se poate clăti imediat după aplicare, după ce e masată pe firul de păr!
Şamponul Salvatore Ferragamo Tuscan Soul
- nu a fost tolerat de părul meu, din păcate! Mi-l usca foarte tare, aveam senzaţia că rigidizează firul de păr! L-am folosit de două-trei ori, după care i l-am pasat soţului meu căruia chiar i-a plăcut în aşa măsură încât s-a bucurat că mie nu îmi prieşte şi că are exclusivitate asupra lui! 
Şampon Nivea Caring Sine  Diamond Gloss
- ştiţi cum am ajuns la el?! Pe căi ocolitoare! Adică mi-a plăcut atât de mult cel de la Anian, cu keratină lichidă (review aici) încât mi-am spus că până mă voi mobiliza pentru o comandă pe site-ul triodeluxe să iau un alt şampon care să conţină keratină. Îmi place, dar tot îl aştept pe acela de la care am plecat!
Spray-ul Curl Activator de la Anian
- ei bine, acesta este un alt produs care m-a fidelizat, chiar nu pot sta fără el şi absenţa lui va declanşa acea comandă despre care vorbeam mai sus! Îmi defineşte buclele, mă ajută foarte mult să obţin un look decent şi drăguţ pentru coama mea nestăpânită - review aici, scris cu mult timp în urmă!
Masca pentru păr Milk and Honey - Oriflame
- din păcate, nu a avut o relaţie bună cu podoaba mea capilară; nu a avut nici efectul unui balsam de păr; ba chiar îmi simţeam părul cumva încărcat, se pierdea din prospeţimea spălării acestuia! I-am dat multe şanse, am consumat mai mult de jumătate din recipient dar... fără izbândă, m-am resemnat! Not for my hair!
Tratamentul Moroccanoil
- jump and joy şi aplauze furtunoase pentru faptul că s-a inventat produsul acesta! Plânsete şi vaiete atunci când e dat gata conţinutul sticluţelor! Strălucire şi supleţe pentru părul ce se aranjează mult mai bine şi mai uşor! Pur şi simplu, îl ador! 


Asta e tot, fete dragi...
Voi reveni cu postarea despre produsele cosmetice consumate sau casate! 
Acolo e alt tur de forţă - rujuri, mascara, fond de ten, BB Cream-uri, oje & co.! 
Vă veţi convinge!


Vă pupăcesc cu drag şi vă doresc să vă bucuraţi de relaxarea de duminică! :)
Ilda
Lavender Thoughts to you

Update:
Se pare că e chiar valabilă afirmaţia referitoare la acel bumerang! :))
Am descoperit că rătăcisem o poză (după update, este cea de-a doua poză din cadrul postării), am completat şi cu impresiile despre produsele ce apar în cadrul ei!



 

Blog Template by YummyLolly.com