6 dec. 2014

Un voucher de 50$ pentru shopping pe Sheinside (ÎNCHIS)

Hello, hello! :)

Astăzi vă spuneam pe pagina de Fb a blogului că merg la coafor şi revin cu o surpriză pentru voi.  M-am vopsit - acelaşi castaniu-ciocolatiu, foarte apropiat de nuanţa naturală a părului meu şi, spontan, pentru că s-a găsit o breşă în program, mi-am făcut şi manichiura. M-am gândit la Marsala, culoarea anului 2015, când am optat pentru o ojă Spa Ritual - Devil Inside. E aşa de plăcut acest gen de răsfăţ!!! Am cântat în gura mare pe maşină, conducând spre casă. Am revenit cu un tonus de zile mari. Cu atitudine mi-am făcut intrarea pe uşă  şi i-am cerut un mini-shooting bărbatului meu care mă privea drăgăstos. 


 Ilda, Leo şi cu... Snoopy (de aici)


Gata, v-am arătat look-ul cel proaspăt, să ne întoarcem la surpriza promisă! 
Azi dimineaţă, când am căutat ciufulită în ghetuţe, am găsit un voucher pe care scria aşa:

Voucher pentru shopping: 50$

  pentru cititoarele 
                 Lavender Thoughts!
                                                                                                                                          Semnează:                                                                    Moş Nicolae

♥ ♥ 



Aţi văzut această postare în care vă provocam să ghiciţi care au fost cele două alegeri ale mele din comanda dată pe site-ul Sheinside? Ei bine, pentru că că îmi sunteţi foarte dragi, am dorit să vă bucur în această perioadă magică a anului şi am adresat Moşului o rugăminte la care mi s-a răspuns cu căldură. 

Yuuupiiii-yeeeiiii! 

Cine doreşte să facă shopping online pe Sheinside 

dispunând de un voucher în valoare de 50$? 


Pentru a te înscrie trebuie să parcurgi nişte paşi simpli:

1. Să te înregistrezi pe site (adică să îţi faci cont) - AICI (operaţiune lejeră, trebuie doar să introduci adresa de mail şi o parolă).

2. Să dai like paginii de Fb Sheinside - AICI.

3. Să laşi un comentariu care să cuprindă:

- adresa de e-mail cu care ţi-ai făcut cont pe site;
- numele de Fb cu care ai dat like;
- linkurile a două produse care îţi plac şi pe care ai dori să le comanzi folosind voucher-ul câştigat.

Nu e regulă de înscriere, dar aş aprecia dacă aţi susţine promovarea concursului prin share pe Fb!!! Vă mulţumesc!

Câştigătoarea va fi aleasă prin Random.org.
Termen limită: 20 decembrie. Vreau să facem extragerea în maxim două zile de la această dată încât fata care câştigă să poată da comanda  înainte de Crăciun (dacă doreşte astfel, fireşte!).

Asta e tot! Frumos şi simplu! Încercaţi-vă norocul, nu se ştie niciodată când apare pentru a vă surprinde! 


Sper să vă bucure ceea ce am pus la cale, special pentru voi! 
Vă aştept înscrierile în număr cât mai mare!  Mult noroc, fete dragi! :)

Mii de pupici bucuroşi! 
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


Update:

Fete dragi, deşi m-a cam răpus  imobilizat la pat o zgripţuroaică de gripă  (bine că a venit acum, scap de ea până la Crăciun - fac şi eu haz de necaz, deh!), 
n-am vrut să aşteptaţi prea mult pentru a afla câştigătoarea 
voucher-ului oferit de Sheinside!

Fiecare înscriere a voastră a fost numerotată, în ordine cronologică, în cadrul 
rubricii de comentarii. 

Numărul norocos ales de random.org este...


Iar câştigătoarea se numeşte:

Doina Odovenco

Felicitări, Doina! Iată că Moş Crăciun îţi aduce cu anticipaţie şi acest voucher de 50$! Spor şi inspiraţie la shopping! Să te bucuri de alegerile pe care le vei face!

Eu vă mulţumesc tuturor pentru înscriere, mi-aş fi dorit să am 74 de astfel de vouchere! Nu vă lăsaţi necăjite de faptul că nu aţi câştigat de această dată! 
Bucuraţi-vă pentru câştigătoare şi adresaţi-i felicitări!  :)
Nu uitaţi: ce-i al vostru, e pus deoparte! Iar în viaţă chiar aşa se petrec lucrurile - 
pierzi pe-o parte, câştigi pe de altă parte!

Sărbători frumoase vă doresc, cu clipe magice, cu multă bucurie în suflet!
Vă îmbrăţişez!



 

Blog Template by YummyLolly.com