25 nov. 2014

Un fel de aniversare şi o surpriză pentru voi! (închis) + update câştigătoare

Bună, fete dragi mie! :)

În urmă cu doi ani, îmi anunţam aici - cu mare emoţie - sosirea în căsuţa Lavender Thoughts. Au trecut ca vântul şi ca gândul aceşti ani, iar faptul că scriu pe acest blog mi-a adus neaşteptat de multe împliniri. Mă aşteptam să fie o provocare interesantă, un proiect frumos, dar nu credeam că în aşa mare măsură...

Sunt un om care încă are nevoie de validare din exterior. Consider că această latură a mea nu contrazice încrederea în sine, ci dovedeşte faptul că îmi pasă!!! Ei bine, voi aţi venit cu braţele deschise şi mi-aţi oferit această validare, m-aţi susţinut mereu cu un gând bun, cu o confirmare, cu o părere, cu un sfat, cu un hei-rup! Feedback-ul vostru e motivaţia mea principală pentru a scrie pe blog. Am citit sute de comentarii care mi-au dat curaj, mi-au transmis energie pozitivă, mi-au dăruit mii de zâmbete sau mi-au adus lacrimi de înduioşare!

Mi-aţi fost alături într-un mod care m-a impresionat! Preţuiesc extrem de mult prietenia voastră, prezenţa fiecăreia dintre voi aici, faptul că mă citiţi! Astăzi, doresc să întorc către voi măcar parte din bucuria pe care mi-aţi oferit-o în mod constant, cu generozitate sufletească. 

Am pregătit un mic dar ce cuprinde câteva produse care îmi plac. 

- ceai Basilur - Magic Fruits, Lemon &Lime
- gel de duş Yves Rocher - cafea din Brazilia
- mascara volum spectaculos - Yves Rocher
- balsam de buze Sierra Bees (de pe iHerb)
- ojă Golden Rose matte -nr 16
- pilă de unghii - Pilă Magică Trind (cu mai mult timp în urmă, am primit un voucher Trind -  poate vă amintiţi că am postat pe Fb; v-am spus că îl vom împărţi, frăţeşte; pentru mine am luat beţişoare pentru cuticule, 
iar pentru o cititoare a blogului am ales această pilă!)

Una dintre voi, fetele mele, se va bucura de ele! Aş fi fost tare fericită să pot trimite câte un cadou pentru fiecare  în parte! Nu vă cer nimic, nu sunt condiţii de înscriere. Un comentariu în care să vă anunţaţi intenţia de participare e de-ajuns. 

*Voi alege apelând la Random.org.
*Vă aştept până pe 1 Decembrie, inclusiv! 

Vă iubesc şi vă mulţumesc... pentru că sunteţi!

Cu mult drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

UPDATE:


Fetele mele dragi, 

      Vă mulţumesc tuturor pentru entuziasmul cu care aţi participat alături de mine la această surpriză pregătită cu bucurie, pentru energia extraordinară pe care mi-aţi transmis-o prin gândurile voastre frumoase! 

      Mi-aţi confirmat că am cititoare şi prietene minunate aici. Preţuiesc foarte mult acest lucru şi vă mulţumesc din toată inima! Mi-au mers la suflet confirmările şi asigurările pe care mi le-aţi dat, m-a impresionat faptul că unele dintre voi - care mă citiţi din umbră - aţi decis să daţi o şansă interacţiunii dintre noi, mi-a plăcut sinceritatea celor care m-au cunoscut recent şi au dorit să adreseze urări şi aprecieri!

      Avem o câştigătoare! Norocoasa aleasă prin Random.org este...  

Înscrierea cu nr.  5 din cadrul rubricii de comentarii îi aparţine... Ellei Fairytale!!!

Felicitări, Ella! :)
Aştept să mă contactezi pe Fb sau prin mail pentru a-mi comunica datele tale!

Fetelor, vă spun un secret: faptul că am avut, la rândul meu, norocul de a câştiga la unele concursuri se datorează şi faptului că mereu am zâmbit şi m-am bucurat sincer chiar şi atunci când altcineva era câştigător! Prin urmare, nu fiţi supărate! Dacă nu a fost norocul de partea voastră acum, înseamnă că el a venit la voi în alt fel, pe altă cale.

Pupici dulci  şi un zâmbet cald pentru fiecare dintre voi!

P.S. Staţi pe-aproape, am ceva în plan... 


 

Blog Template by YummyLolly.com