21 aug. 2014

Ultima comandă Sheinside

Hello, hello! :)

Vă aşteptaţi să ne revedem atât de curând?! 

Fetelor, se pare că ziua bună chiar se cunoaşte de dimineaţă! Mai întâi a fost bucuria interviului acordat Mădălinei, articol publicat aici. Apoi, a fost poştaşul! A strigat la poartă spunând că are pentru mine "o pernă"! L-am privit cu ochi uimiţi, neînţelegând dacă este o glumă, apoi m-am luminat vâzând plicul mare care chiar avea forma, mărimea şi moliciunea unui puişor de pernă. Coletul aşteptat de mine!!! - mi-am spus... :)

Da, da, acela era!  În timp record: 10 zile! Cineva acolo sus mă iubeşte! A doua oară, consecutiv, comanda dată pe Sheinside vine direct acasă! Fără poştă vamală, yeeeiiii! 

Să vă arăt despre ce este vorba?! Două articole "vinovate" pentru următoarelor ţinute ce vor fi prezentate pe blog:

Prima mea pereche ripped jeans; ripped skinny jeans! Am ales mărimea potrivită (L), arată întocmai precum cei ce apar pe site, nu aveam o pereche similară de jeanşi - alegere inspirată! Am fost uimită de faptul că nu sunt nevoită să îi duc la croitoreasă pentru a fi scurtaţi - o astfel de operaţiune face parte din scenariu atunci când îmi cumpăr jeanşi. 


O poză preview şi linkul de direcţionare spre site pentru a vedea acolo 
fotografii în detaliu şi preţ!

click AICI


Apoi, un trench având o culoare foarte plăcută (găsiţi pe site şi alte două nuanţe: lila şi piersică), cu o croială şi cu detalii frumoase - piesă ce poate fi purtată mare parte din an, pe parcursul a trei anotimpuri (excepţie făcând iarna), în dimineţile/serile răcoroase şi nu numai! Am ales mărimea M. Imediat după ce am dat comanda, l-am văzut purtat şi de Stella - Modnitza (aici), m-am bucurat că avem gusturi asemănătoare şi mi s-a confirmat faptul că arată excelent! Două trenchcoat-uri mai am în garderobă (unul gri metalizat şi un altul bordeaux)  - îmi doream ceva mai deschis, mai colorat! :)

Poza preview şi pentru el, împreună cu linkul de direcţionare! Nuanţa este cea care se vede pe site, nu cea surprinsă în manieră necooperantă de camera mea foto! :P


click AICI

Gata, lăsăm vorbăria şi pregătim ţinutele! De acord? :)

Care dintre cele două piese vestimentare  vă reprezintă şi vă atrage mai mult?
Cum vi se par preţurile?

Vă aştept cu nerăbdare părerile...
Mulţi pupici, fetelor!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com