3 aug. 2014

OOTD: Salopeta navy blue de pe Sheinside/ Navy jumpsuit from Sheinside ♥

Hello, ladies! :)

Cred că vă amintiţi "scurta" postare-preview (de aici) în care v-am făcut cunoştinţă cu frumoasa salopetă comandată pe site-ul Sheinside. Mă aflu la a treia colaborare cu ei şi mi-am păstrat părerea în privinţa acestui magazin online - sunt serioşi, iar produsele pe care le comercializează sunt de calitate, de multe ori net superioară celor de pe site-uri similare.

Nu am menţionat în primul articol faptul că, de această dată, surpriza plăcută a fost că salopeta mi-a fost livrată direct la uşa casei de către un curier. Hihiii, am fentat poşta vamală! 

Imaginaţi-vă cum am tăiat în grabă pachetul în care a venit ambalată, cum am spus: Wow, cât de frumoasă este! şi am tras-o uşor pe mine sperând cu toată inima să nu constat că mi-e mică. V-am spus că am luat mărimea L (deşi port M, de regulă) pentru că mă încadram la limită la măsurile precizate pentru aceasta. Bucuria a fost completată de complimentul Diei: Ce bine îţi vine, mami! ... Fotograful iubit şi-a manifestat încântarea atât verbal, cât şi... mişunând prin preajma mea! :))

Croiala bună, cusăturile fără probleme, materialul se calcă uşor şi nu se şifonează cu una-cu două. Accesoriile pe care le are se pot detaşa cu uşurinţă - dacă doreşti să ai variate opţiuni pentru accesorizare (cum vă precizam, pietricelele, ştrasurile, lanţurile sunt prinse de o bucată de material care e cusut precum o tresă pe umerii salopetei; e cusut de mână, prin însăilare - îngrijit, deloc neglijent; dat fiind acest sistem de prindere, sunt sigură că s-au gândit la eventualitatea eliminării acelor accesorii fără a afecta calitatea şi aspectul materialului. Cred că voi fructifica acest avantaj!


V-am spus că v-o recomand fără ezitare şi reiterez această idee!

Vorba lungă, sărăcia omului!
Fotografiile sunt relevante şi le las pe ele să spună continuarea poveştii! Cu happy end... :)

Am purtat:

Salopetă/Jumpsuit - click AICI/HERE pentru 
a studia detalii despre produs 
Plicul galben: La muse chic
Restul elementelor ţinutei: random













Vă propun un alt exerciţiu de imaginaţie: 

Închideţi ochii şi vizualizaţi  această piesă vestimentară în garderoba voastră. Simţiţi că aveţi dispoziţia de a o îmbrăca. În ce combinaţie aţi purta-o şi 
unde anume aţi merge?

Fete frumoase şi cochete, sper că a fost pe placul vostru postarea, vă aştept impresiile în rubrica de comentarii! Dacă aveţi întrebări... aici sunt!!! 
Feedback-ul vostru îmi dă aripi pentru a continua! Vă mulţumesc! 
 

Update:
Inspirată de denumirea nuanţei pe care o are salopeta prezentată, vă las să ascultaţi  o piesă muzicală ce poartă dulcea savoare a anilor '60! Melodia participă la rubrica 
Meloman pentru o zi  - SoriN ne e gazdă primitoare!




Pupici mulţi şi zâmbete calde! :)
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com