26 aug. 2014

OOTD: Ripped jeans - my first pair of ripped jeans, yeeeiii!!!

Bună, fete dragi! :)

Am fost zilele trecute cu Dia în parc. Ne-am luat câte o îngheţată şi am stat la poveşti, pe o băncuţă. Îngheţata este a verii - fără îndoială. În schimb, frunzele uscate - căzute în număr alarmant - sunt ale toamnei, e clar! Poveştile dintre mamă şi fiică sunt ale sentimentelor unice. Latura mea sălbatică se bucura de faptul că parcul părea doar al nostru. La acea oră a prânzului, fiind puţini oameni prezenţi, "riscul" ca intimitatea noastră să fie întreruptă era infim. Sunt momente pe care le savurăm şi fericirea vine numai dacă ajungem să le conştientizăm...

Apropos de propriul confort psihologic pentru care suntem responsabili în foarte mare măsură, mă încerca un gând... Noi singuri ne programăm creierul uneori pentru a nu ne fi bine! Uite, am tot auzit recent expresii de genul: Ooo, nuuu, nu vreau să vină toamna!, Mi-aş dori să înceapă vara iarăşi!, Nu îmi place că trebuie să renunţ la sandale şi la rochiţele vaporoase!... Astfel ne alimentăm singuri în mod negativ, ceilalţi preiau de la noi, noi preluăm de la cei din jur - e un cerc vicios!

Într-o pasă de optimism mai mult sau mai puţin răzleţ, mi-am spus: Hai să vedem partea bună a lucrurilor! Bogăţia de culoare pe care o dăruieşte toamna e inegalabilă! Temperaturile sunt rezonabile! Lumina aurie şi aerul molcom al unei zile blânde de toamnă nu pot fi regăsite în vreun alt anotimp! Relaxarea adusă de foşnetul frunzelor uscate căzute pe o alee nu e de ignorat!

Să nu credeţi că mă erijez acum în predicator, în vreun consilier motivaţional! Consideraţi că e doar modul meu de a mă pregăti, de a mă motiva, de a mă programa lingvistic pentru o stare pozitivă şi că am aşternut aici aceste gânduri personale. Dacă puteţi selecta ceva util pentru voi, m-aş bucura! Dacă nu v-ar putea reprezenta în vreun fel, nu simţiţi că rezonaţi cu ele... daţi-le uitării!

Nu îmi pregătesc doar mintea şi sufletul pentru toamnă, ci şi garderoba! Dacă aici aţi văzut cum am purtat trench-ul primit la recenta comandă dată pe site-ul Sheinside, e acum momentul pentru prima mea pereche de ripped jeans. Fiind un debut :), am optat pentru un ripped cuminţel; nu m-aş fi simţit confortabil să sar de la o extremă la alta. Sunt elastici, materialul are textură plăcută - îi consider potriviţi  pentru toamnă şi primăvară, nu pentru temperaturi ridicate! Au fost o alegere inspirată şi îi voi purta cu plăcere!

Cu greu am decis combinaţia în care să vi-i prezint! Racului nehotărât din mine îi plăceau şi cu o bluză neagră din dantelă, cu broderie de inspiraţie etno, un sacou coral şi pantofi cu toc sau cu tenişi cu print floral, un tricou alb şi un boyfriend jacket! Cred că faptul că îmi este foarte dragă bluza muştar tip ie a înclinat balanţa!

Am purtat:

Jeanşi via Sheinside - click AICI / HERE
Bluză Mathilde
Ghete via depurtat.ro
Accesorii - random





Baaauu! Mă ţin de şotii, m-am ascuns puţin - doar nu credeaţi că am dispărut?! :)






Me, my loving photographer and my new pair of jeans! <3

Ştiţi deja că impresiile voastre sunt preţuite! Le aştept cu drag...
Dacă aveţi întrebări, vă răspund cu plăcere!

Care e părerea voastră în ceea ce priveşte acest tip de jeanşi? 
Aveţi vreo pereche în garderobă?
Dacă nu aveţi, vă spun din experienţa personală: Never say never! ;)

Pupici, cu mare drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com