7 iul. 2014

Review : Exfoliant de faţă cu fructe - Green People

Bună, dragele mele! :)

Cred că v-aţi dat seama, de-a lungul vremii, că - de regulă - îmi iau intervale de timp considerabile pentru a vă putea împărtăşi impresii în legătură cu produsele pe care le primesc spre testare. Nu doresc să afirm că maniera în care procedez eu e cea ideală, ţin doar să subliniez că, pur şi simplu, am nevoie de timp pentru a observa şi a mă edifica în legătură cu ceea ce folosesc în rutina de îngrijire, pentru a fi sigură în legătură cu ceea ce constat şi transmit. Mă responsabilizează gândul că ceea ce aflaţi de la mine vă poate determina să cumpăraţi sau să nu cumpăraţi un produs şi, implicit, consecinţele acestei eventualităţi.

Astăzi vă voi vorbi despre un produs care m-a determinat să mă abat puţin de la regula despre care vorbeam mai sus. Mi-a făcut bună impresie de la prima utilizare. Mi-am zis să frânez entuziasmul şi să testez la modul serios. Timpul are mai mereu un răspuns sau măcar ceva de spus; în acest fericit caz, el a venit să confirme în mod repetat părerea iniţială.


Un exfoliant de faţă cu fructe, de la Green People. 
Îl puteţi găsi pe site-ul Organic Baby.



Produsul se află într-un ambalaj cilindric,  din material plastic dur, rezistent. Pe cutia din carton e ataşată o etichetă cu traducerea în limba română a denumirii, a recomandărilor şi a ingredientelor. De asemenea, este notat termenul de valabilitate - e esenţial şi, totodată firesc acest aspect, dar ţin să-l menţionez deoarece, ştim cu toţii, se poate întâmpla să întâlnim produse la care căutăm data expirării de parcă ar fi acul  în carul cu fân.

Vă îndemn să studiaţi  aici, pe site, lista ingredientelor acestui exfoliant - 90,2% dintre ele fiind certificate organic; printre acestea, se află mandarinele, caisele şi morcovii organici! E semnificativ faptul că produsul nu are în compoziţie  parabeni, lanolină, alcool etilic, parfum, coloranţi.



*Recipientul conţine o pastă destul de densă ce are fineţe a texturii; în această pastă se află înglobate  particulele exfoliante  (sâmburii de caise). 
*Datorită dispozitivului cu pompiţă, dozarea este igienică, precisă (nu există riscul de a elibera mai mult produs decât dorim), practică şi comodă.
*Se poate observa în poză culoarea exfoliantului (o nuanţă deschisă de beige). 



*Mărturisesc că nu am perceput aroma  produsului ca fiind delicioasă (conform prezentării de pe site), dar nu este una neplăcută; se ştie cât de subiectivă poate fi percepţia fiecăruia în ceea ce priveşte mirosul; eu asociez aroma sa ca fiind o combinaţie de proaspăt (ştiţi mirosul de iarbă tăiată/cosită?!), de plante medicinale/aromatice, de iz uşor mentolat şi de argilă.

*Am aplicat acest exfoliant conform recomandărilor: de una-două ori pe săptămână. Intuiesc că va dura luni bune până se consumă cei 50 ml din recipient, având în vedere frecvenţa de utilizare şi cantitatea necesară unei utilizări - orientativ, pentru faţă e nevoie de o cantitate cât unghia degetului mare  şi, în mod similar, pentru zona gâtului. Dar se poate deduce din postările despre produsele consumate că eu tind să aplic produsele cu un pic prea multă generozitate! 

Prima dată, temându-mă să nu fie prea dure particulele exfoliante, am umezit tenul. Apoi, am prins curaj şi l-am folosit pe faţa uscată şi curată - conform indicaţiilor. Se simte foarte bine felul în care acţionează sâmburii de caisă, îşi îndeplinesc temeinic misiunea de exfoliere eficientă, dar operaţiunea în sine este, în acelaşi timp, delicată  cu tenul datorită compoziţiei cremoase în care sunt incluşi aceştia. 

Promisiunea unui "ten curat şi radios" este, vă spun cu mâna pe inimă, respectată şi îndeplinită. Tenul rămâne foaaarte-foarte fin şi luminos. Porii în mod vizibil curăţaţi, eliberaţi de impurităţi. Am observat că acest efect se şi menţine în timp! S-a întâmplat să omit aplicarea ulterioară a unei creme hidratante (big mistake, I know!) şi m-a uimit faptul că nu mi-am simţit tenul uscat, pielea nu a "strâns" deloc.

Vă mai spun doar atât: acest exfoliant de faţă merită recomandat, fără ezitare! Preţul său poate fi prohibitiv pentru unele buzunare, pentru altele poate părea foarte accesibil. Raportând la calitate şi la formula naturală a produsului, eu nu-l pot contesta! Depinde de venituri şi de ce alegem să folosim pentru îngrijirea pielii noastre! Dacă aveţi posibilitatea să-l folosiţi, nu treceţi mai departe - e un produs de îngrijire ce e de luat în calcul!


Voi aţi folosit exfoliantul de faţă cu fructe de la Green People? 
Dar vreun alt produs al aceluiaşi brand?
Există vreun exfoliant pe care să îl consideraţi Holy Grail?

Fetelor, sper să fie utilă această postare!  Am scris-o cu drag! 
Vă aştept cu bucurie comentariile! :)

Mulţi pupici, dragele mele!
Ilda
Lavender Thoughts to you




 

Blog Template by YummyLolly.com