10 iul. 2014

Birthday Giveaway (1) - by Handmade Sister & Lavender Thoughts - ÎNCHIS

Bună, dragele mele!

Today is the day! Îmi puteţi cânta La mulţi ani!... :) Eu fac cinste! 
V-am anunţat ieri, cu surle şi trâmbiţe, startul unor zile cu surprize pregătite pentru voi cu tot dragul! Am chibzuit îndelung pentru alegerea celei dintâi bucurii pe care v-o dezvălui...

Indiciu: un nume - CristinaHandmade Sister. O cunoaşteţi, nu-i aşa?! :) Dacă nu, vă invit să îi vizitaţi blogul şi pagina de Facebook - veţi afla că este o persoană cu totul specială, o fată înzestrată cu multe calităţi, toată numai suflet! 

Vă mai spun câteva repere: cosmetice handmade şi pictură pe sticlă! Magia borcănelelor pictate al căror conţinut învăluie mâinile în catifeaua unei creme cu ingrediente naturale. Ireal de frumoasele globuri pentru bradul de Crăciun, din sticlă pictată... Atelierele organizate, în prezent, prin care iniţiază şi îndrumă prepararea handmade a unor produse pentru îngrijire folosind ingrediente naturale!

Sensibilitatea şi creativitatea Cristinei o ajută să ofere nu numai lucruri, ci momente foarte frumoase în viaţa celor cu care interacţionează sau, cel puţin, să creeze premisa pentru acestea! Aşa s-a născut unul dintre proiectele sale: 

                       Sticluţa cu amintiri - esenţă de emoţii, extract de nostalgie

Vă recomand să citiţi aici articolul-argument pentru acest proiect! Mi-a mers la inimă faptul că a comparat fiecare sticluţă cu "o pagină albă pe care urmează ca voi să vă scrieţi povestea"...

Ştiu că am cititoare sensibile, cu suflet frumos, cititoare care apreciază şi astfel de lucruri fără tangenţă cu latura materială a vieţii! Două dintre voi au şansa de a primi câte o astfel de sticluţă. O veţi lua cu voi în călătorii, veţi aduce în ea parte din parfumul locurilor vizitate şi veţi putea păstra asta ani după ani! Sticluţa vine cu noroc, cu o şansă în plus: puteţi să participaţi la un concurs cu şi despre aceasta - detalii în articolul către care v-a direcţionat linkul din paragraful anterior! Vă puteţi juca şansa de a avea un produs Handmade Sister - oricare, la alegere!!!




Vă fac o mărturisire: ca o sărbătorită răsfăţată, eu am primit deja în dar mica mea sticluţă pentru amintiri! O voi lua cu mine în vacanţă, apoi îi trimit Cristinei o poză cu mine pentru a intra în concursul despre care vă povesteam! :D

Aaahh, să nu uit!!! 
Sticluţa cu amintiri oferită de Cristina va veni însoţită de o surpriză din partea sărbătoritei!

Câteva reguli simple pentru a vă înscrie la giveaway-ul de azi:

1. Urmăriţi Lavender Thoughts prin GFC.
2. Abonare la newsletter Handmade Sister (aici). 
3. Like paginii de Fb:  Handmade Sister (click pe denumire). Dacă puteţi da like şi paginii de Fb a blogului, aş aprecia - repet: numai dacă e posibil (căci ştiu că există unele "obstacole" a căror cauză e încă neelucidată)! 
4. Share pe Fb acestei postări.
5. Răspunde provocării unui exerciţiu de imaginaţie: 
Ai avut cu tine sticluţa cu amintiri în cea mai frumoasă vacanţă/călătorie a ta! :)
Ce ai fi adus în ea?

Lăsaţi un comentariu care să conţină:
- nume GFC;
- adresa de e-mail cu care v-aţi abonat la HMS;
- nume FB;
- linkul de share;
- răspunsul la întrebare.

Termen limită pentru înscriere: 31 iulie 2014
Îmi rezerv câteva zile de la această dată până la anunţarea celor două câştigătoare.
Important: acestea vor fi alese în funcţie de răspunsurile date la întrebare!


Sper să vă fie pe plac acest dar de suflet şi să vă incite provocarea 
de a răspunde întrebării! 
Vă aştept cu multă-multă bucurie înscrierile! :)

Pupicei veseli!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


Dragele mele, 

Am citit cu multă bucurie răspunsurile voastre! Unele dintre ele m-au amuzat, altele m-au purtat pe aripi de visare, altele m-au uimit prin pragmatism sau m-au înduioşat - vreau să ştiţi că apreciez fiecare idee în parte, fiecare gând al vostru având în vedere că simplul fapt de a vă înscrie transmite mult despre voi, despre personalitatea voastră! 

M-am străduit să fiu obiectivă, am reluat lectura de n ori şi, într-un final, am hotărât să mă opresc asupra comentariilor care rezonează cel mai mult cu sufletul meu, cu felul în care gândesc şi simt!

Cele două sticluţe cu amintiri vor pleca spre...

Mihaela Pojogu
şi
Adelina Tomescu

Felicitări, fetelor! :)
Vă doresc ca ceea ce veţi aşeza în delicatele sticluţe să trezească mereu 
amintirea unor momente de preţ pentru inima voastră!

Aştept să mă contactaţi pentru a-mi comunica datele voastre...


 

Blog Template by YummyLolly.com