10 iun. 2014

Un munte de produse consumate (2)

Bună, dragelor!

Am mai scris o altă postare cu  titlu similar.  Acolo aveam ca inspiraţie un "munte" mult mai mititel! :)) În apărarea mea, pentru ca voi să vă păstraţi părerea că sunt un om normal :P, spun că a trecut mult timp (puţin peste cinci luni)  de la ultima postare cu acelaşi subiect (aici) şi că acesta este motivul pentru care pare că fac tot ce-mi stă în putinţă pentru a susţine economia ţării!

Fiţi pregătite, înarmaţi-vă cu multă răbdare! Veţi vedea de ce vă îndemn astfel!  Sper că găsiţi a fi utilă o astfel de postare. Pentru mine, pe lângă motivaţia pe care mi-o dă confirmarea că nu am aruncat banii în vânt şi că mi-a fost de folos ceea ce am achiziţionat, pe lângă exerciţiul în sine de a vedea cât investesc pentru îngrijire şi înfrumuseţare - doar pe o anumită nişă, evident! - exerciţiu pe care îl recomand oricărei femei cu precizarea că există o mare probabilitate de a fi surprinsă, postările acestea sunt ca o sumă de mini-review-uri! 

Las vorba şi trec la partea heavy, partea cu "lauda"! :)) Important de reţinut (veţi afla mai târziu motivul): pozele au fost făcute în urmă cu ceva timp - devenise neîncăpătoare cutia în care ţin eu pitite aceste "secrete".


Muntele Empties are trei ramuri, precum Carpaţii! :P

Prima ramură...


... cu detalierile necesare!
*Tratament corector riduri - ochi, buze, frunte, Gerovital H3 Evolution - îl vedeţi în dublu exemplar pentru că îmi place mult şi îl voi tot recumpăra; face o treabă bună, intră rapid în piele, hidratează eficient şi destinde trăsăturile (nu poate face minuni săracul, ridurile nu ni le şterge nicio cremă ca prin minune dar o femeie preocupată de îngrijirea sa ştie când îi prieşte ceva şi când nu).
*Cremă antirid contur ochi - Aslavital - nu era pentru prima dată când o foloseam; mi-a plăcut dar... nu a mai fost aceeaşi după tratamentul menţionat anterior; nu înseamnă că n-aş mai cumpăra-o, se poate să mi se facă dor... într-o zi.
*Cremă Lift Instant Ultra-Activă - Aslavital - da, în triplu exemplar - veche, bună şi de nădejde prietenă;  eram atât de îndrăgostită de ea, încât îi treceam cu vederea absenţa factorului de protecţie solară (se recomandă a se utiliza atât dimineaţa, cât şi seara); dar am găsit leacul: o folosesc numai seara, iar pentru zi a intervenit în rutina de îngrijire crema Lift Hidratantă cu spf15 - Gerovital H3 Evolution; aceasta îşi merită numele de "hidratantă", se absoarbe frumos în piele, e excelentă bază de machiaj; aţi văzut-o lăudată de mine şi o veţi mai vedea!
*Crema Mebra cu vitamina A - cum v-am mai spus, e de ajutor atunci când un monstruleţ-doi tind să îşi facă de cap pe ten; nu îi face să dispară ca prin farmec, dar ajută la a se vindeca mai rapid, a a nu recidiva! O consider utilă şi nu stau fără ea în dulăpior.

*Se vede cât iubesc laptele demachiant cu miere şi cimbrişor Bioten?! Se vede! Trei exemplare în imagine dar cred că sunt zeci de când face parte din ritualul meu de demachiere. Atât de plăcut parfumat, curăţă bine şi e prietenos cu tenul; singurul defect (până şi pe-ăsta i-l iubesc): e puţin prea lichid; motiv pentru care se termină cam repejor! Prieteni pe vecie! :P
*Loţiunile micelare să intre în ring: L'Oreal, cu potenţial de a o înlocui pe regina Bioderma; păcat că îmi lăsa pe degete dâre prăfoase, albicioase - asta nu-mi prea convenea dar puteam trece cu vederea aspectul; cea de la Ivatherm lăsa tenul uşor lipicios - asta chiar mă poate deranja încât să nu fie de neglijat! Între noi fie vorba, a intrat Garnier în scenă şi face o treabă atât de bună , nu am ce să îi reproşez încât nu mai alerg cu disperare după ofertele Bioderma!
*Demachiantul expres pentru ochi (bifazic) - Yves Rocher: nu mă simt deloc în elementul meu dacă lipseşte la apel şi recidivez din pricina lui cu câte-o comandă la brandul producător! Al câtelea flacon o fi acesta? Am pierdut numărul!
*Oohh, gelul de curăţare Eucerin! Luat de pe iHerb. Preţ bun, produs de calitate - face ceea ce promite! Mi-e incomod totuşi să îl aştept aşa, cu inima la gât, pentru mult timp. Îl voi mai lua când am ocazia, dar uite că nu m-a determinat să trec peste reticenţa acestor comenzi. Până una-alta, îl trădez cu un gel de curăţare Avene care mă tot uimeşte în mod mai mult decât plăcut - voi face prezentările la timpul potrivit!
*Dischetele demachiante Ebelin (din dm) şi Cleanic. Dacă nu-s unele, sunt celelalte...on and on, ăsta e mersul şi ritmul! Ele corespund aşteptărilor mele.


A doua ramură!
*Geluri de duş: Active Sport - Fa (numai soţul meu l-a folosit, spune că îi place!), Deeply Nourishing - Dove (curios lucru dar nu mi-a plăcut - prea dens, prea heavy l-aş putea descrie, l-am rugat pe hubby să-l folosească fără reţinere), Lime de Mexic de la YR (prospeţimea lui îmi place dintotdeauna, usucă uţor pielea dar e atât de tonică aroma aceasta!).
*Gelul pentru igiena intimă Simply dDlicate - Avon: din august 2013 mă chinuiesc cu el (l-am cumpărat când am fost în spital, la Bucureşti, de gura unei infirmiere - atât de fraierică pot fi uneori); şi-o face el treaba dar nu îmi place aroma aceea pe care nu vreau să o compar cu ceva ca să nu vă generez stări neplăcute. Merit un premiu pentru stoicism!
*Pasta de dinţi Power Smile - Jason (review aici) - mi-e dor de ea dar uite că nu m-am mobilizat la o comandă online; din magazin fizic/farmacie aş fi recumpărat-o, fără să stau pe gânduri.
* Parfumuri Refan (codurile: 154 - Very Irresistible, Givenchy, 192 - Lady Million, Pacco Rabanne, 176 - Amor, amor, Cacharel) - sunt salvatoare; 20 de lei pentru 50 ml, mai bine de atât nu se poate! Le folosesc când nu aş putea tolera un parfum original; am pase de-astea, posibil ca fierea să le dicteze! Aplic şi câte un puf la axilă, după roll-on!
*Deodorant Fleurs de Paris Noir - cine mă puse să îl regăsesc şi să mă reîndrăgostesc de el căci a dispărut între timp din magazine şi asta mă supăăărăăă!!!
*Deodorant Cien sensitive - mi-a plăcut cumva într-un timp, nu ne mai înţelegem; nu e vorba despre felul în care protejează ci despre aroma şi pudra pe care o lasă pe piele!
*Deo-roll-ul Garnier Mineral se află în graţiile mele de ceva vreme; sunt mulţumită de felul în care protejează, uşoare urme albe lasă pe unele haine (depinde de materialul acestora).
*Crema pentru mâini cu arnică YR - foarte bună şi veche prietenă, una dintre cele mai bune creme de mâini folosite de mine!
*Dizolvant fără acetonă Cien - avem relaţie love&hate; nu ne hotărâm, nici eu, nici el; culmea e că mai am unul aproape de final!

A treia ramură!
*Masca pentru păr Gliss Schwarzkopf, Satin Relax Anti-frizz-treatment -  nu e fenomenală, dar face în mare parte ceea ce promite; îmi lasă părul chiar moale şi uşor de pieptănat şi aranjat, cu fire rebele mult mai puţine.
*Balsam Moisture Therapy de la CHI Rx- de două ori a ajuns pentru claia mea capilară, suficient pentru a îmi face o foarte bună impresie! Nu îi ştiu preţul şi n-am avut dispoziţia de a căuta dar dacă nu costă o avere, l-aş lua când s-ar ivi ocazia!
*Balsamul vopselei de păr L'Oreal Casting - e de mare ajutor după vopsire, iar capacitatea pe care o are flaconaşul acela ajunge pentru câteva spălări. Pentru un balsam, face treabă bună!

*Puţine produse de machiaj apar în astfel de postări dar... iată minunea:
cireaşa de pe tort!
*Creion retractabil Glimmerstick Diamonds, probabil nuanţa Golden Brown  (l-am aruncat ca o fată isteaţă, după ce l-am pozat şi-acum dau din colţ în colţ :P); mi-a plăcut - e rezistent, nu se întinde, nu se ia pe pleoapa superioară când e aplicat peste primer, are o sclipiceală discretă, cât să îţi imaginezi că eşti zână când îl foloseşti!
*Mascara Sexy Pulp, Yves Rocher - pe cât de ezitant a fost începutul prieteniei mele cu această mascara, pe atât de mult o preţuiesc acum! Nu ştiu cum de-am ajuns să o iubesc aşa; măturoiul-pensulă e acum cooperant, alungeşte, dă volum genelor, le şi separă dacă aplic cu atenţie şi răbdare - o mascara pe care o voi mai comanda!

Uuhhh, am obosit! Şi voi, nu-i aşa?! Vă cred şi vă înţeleg! 
Totuşi, sunteţi pregătite să o luăm de la capăt? Sunt sigură că nu vă vine a crede ochilor şi urechilor, dar mai am material! Azi (luni) am făcut poze (v-am zis că au ceva vechime cele de mai sus!), se impunea să mai scap de balast! Dovada?! Biiine, iat-o! :P





 Dar de vorbit, vorbim altă dată despre ele, zău aşa! Acum chiar e cazul să spunem Stop!! Dacă vă frământă un gând, o întrebare în legătură cu ceea ce vedeţi, trebuie doar să-mi spuneţi, vă răspund cu drag! Despre ce au purtat flacoanele din ultima pradă de război vom vorbi, cel mai probabil, după ce soseşte mult aşteptata, binemeritata vacanţă şcolară!

Mai am puterea doar să vă pupăcesc! 
Voi mai aveţi puterea să scrieţi comentariu? Da?! Uuraaaa! :D

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com