18 iun. 2014

Review: Ulei pentru unghii - Moraz

Hello, hello!

Fetelor, frumoaselor, ce mai faceţi? :)
Mi-am propus să continuăm recenta postare în care vă prezentam impresiile despre produsele Moraz primite spre testare. V-am vorbit despre şamponul pentru păr normal/gras şi balsamul pentru păr de la acest brand israelian şi v-am anunţat că urmează review la uleiul pentru unghii cu extract de polygonum.

Referitor la acest extract, aflat în proporţie de 99% în compoziţia uleiului aflat în discuţie, vă adresez invitaţia (dacă nu aţi citit cealaltă postare) să lecturaţi aici informaţii utile şi cât se poate de interesante despre planta numită polygonum. Mărturisesc că nu auzisem despre existenţa acesteia, cu atât mai puţin despre proprietăţile sale benefice până la momentul întâlnirii cu produsele Moraz. 

Puteţi citi pe site, aici, prezentarea făcută de producător pentru acest ulei protector pentru unghii.

Şi acum, să vă povestesc cum a decurs pentru mine experienţa folosirii acestui produs! 
Iată-l cum se prezintă:

Ambalaj cu design plăcut. Etichetă cu traducerea în limbă română. Totul cu aspect îngrijit şi cu respect pentru client!

Uleiul vine într-o sticluţă cu capacitatea de 14 ml - sticlă groasă, rezistentă. De un capac negru, din plastic, se află ataşată o pensulă (precum cele ale lacurilor pentru unghii). Aceasta permite o aplicare uşoară, comodă - de precizie nu este nevoie căci se recomandă aplicarea pe unghii şi pe pielea din jurul acestora. De două ori pe zi. 



Densitatea acestui ulei este una obişnuită, medie spre lichidă. Culoarea este gălbuie. Are limpezime, claritate. Mirosul este ierbos, vegetal -  fresh.

Cum l-am aplicat eu? Mărturisesc că, de cele mai multe ori,  nu am respectat recomandarea de a-l utiliza de două ori pe zi. Nici nu am urmat un program fix, tip tratament. L-am folosit atunci când îmi curăţam unghiile de ojă şi le acordam un respiro de o zi, două, o săptămână (în funcţie de conjunctură, de dispoziţie, de timp). Natura m-a înzestrat cu unghii destul de tari şi sănătoase. Le-am şi purtat de grijă - le-am acordat perioade de "libertate", nu le-am supus unor experienţe precum aplicarea de unghii false, unghii cu gel; manichiură semipermanentă mi-am făcut doar o dată în viaţă şi nu am repetat văzând efectele negative asupra sănătăţii unghiei. Prin urmare, nu au probleme semnificative unghiile mele astfel încât să mă mobilizez în a urma un program strict de utilizare, vizând nişte rezultate notabile. Recent, o bună prietenă m-a rugat să îi pun într-un alt recipient ulei de acest fel pentru a fi de folos fiicei sale care chiar are probleme cu unghiile (sunt moi, deteriorate, se exfoliază). Îi voi dărui rugând-o să-mi spună opinia sa despre acest produs şi,  după o perioadă de timp, voi reveni cu un update la această postare. Vă voi anunţa la momentul respectiv!

Unghiile mele, fără mari probleme cum sunt ele, sufereau câte-un mic accident atunci când aveau lungime considerabilă; agăţam vreuna, o agresam în vreun fel împingând-o într-un obiect dur sau îndoind-o... Inevitabilul se producea: se rupea! Sau apărea câte-o mică exfoliere a unui colţ de unghie. 



 - cu uleiul Moraz aplicat









- la circa 30 de minute după aplicarea uleiului









Să nu vă imaginaţi că uleiul a fost pur şi simplu absorbit de unghii şi de cuticule. Este un ulei, totuşi! După aplicarea lui, e indicat să nu atingi nimic! Eu masam fiecare unghie şi pielea din jurul ei, apoi, pentru a obţine puţină autonomie (căci nu aveam răbdarea de a sta ca o păpuşă timp de jumătate de oră),  presam buricele degetelor pe un şerveţel.

Ce rezultate am observat după câteva luni în care am aplicat acest ulei pentru unghii (în maniera relatată)?
De această dată, unghiile au fost tăiate numai pentru că deveniseră incomode! Au luciu şi aspect normal, sănătos. Ţinând cont de faptul că fentez de cele mai multe ori aplicarea unei baze înaintea ojei, culoarea uşor gălbuie e firească. Se putea mult mai rău!
Nu vă voi spune: iată ce a făcut uleiul  Moraz cu unghiile mele! Cum precizam, natura a pus şi ea umărul la treabă! Dar am convingerea că o parte din luciul, aspectul sănătos, netezimea şi gradul de rezistenţă al unghiilor mele se datorează acestui ulei.

Chiar mă bucur că am avut posibilitatea să testez acest produs! Ştiu că sunt o mulţime de doamne şi domnişoare care îşi doresc foarte mult să aibă unghii sănătoase şi rezistente. Dat fiind că eu raportez la cu totul altceva, vă pot spune doar că merită să încercaţi - având în vedere  obiectivul, ţinând seama de renumele brandului (am citit lucruri pozitive despre seriozitatea cu care consideră să îşi desfăşoare activitatea şi despre produsele sale) suma investită se poate justifica! 


Dacă acest articol v-a plăcut şi vă este util, munca mea are un rost aici!

Sunt curioasă ca o pisică...

Ştiaţi despre existenţa acestui ulei pentru unghii, l-aţi folosit?

Haideţi să împărtăşim în cadrul comentariilor trucul vostru 
pentru a avea unghii sănătoase! :)

Pupicei, cu mult drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com