22 iun. 2014

OOTD: Floral embroidery skirt. Like a poem... (1)

Hello, girls!
Vă previn, urmează o postare cu puternică notă romantică... :)

Dacă o fustă ar putea fi muză pentru poeţi, am aflat candidata perfectă! Numai imaginaţi-vă ce versuri ar fi acelea...

“Spune-mi, dacă te-aş prinde-ntr-o zi
şi ţi-aş săruta talpa piciorului,
nu-i aşa că ai şchiopăta puţin, după aceea,
de teamă să nu-mi striveşti sărutul?”

sau:

"Te iubesc cum iubesc florile
Ce-şi înalţă culoarea sub ochii
Unui albastru imens
Şi greu de strălucire."

Fusta aceasta ar putea spune ea însăşi poezii. Despre aurul unui lan de grâu. Despre o pălărie mică şi cochetă din paie de care-s aninaţi câţiva maci înflăcăraţi. Despre un lan de floarea- soarelui pictat alături de infinitul violet al lavandei. Despre un colţ de Rai uitat de oameni. Despre cosiţe împletite în cunună. Despre ochi galeşi privind iscoditor pe după perdele. Despre amintirea unui coş de nuiele, plin ochi cu margarete, uitat pe-un colţ de băncuţă verde, scorojită. Despre o lume fără griji, cu preocupări boeme...

M-am gândit că "poezia" ce se va vedea în fotografii se potriveşte mult mai bine unei siluete filiforme, eterice.  Mi-am ales ca model o copilă brunetă, subţire ca o trestie, înaltă şi cu picioare luuungi de viitor fotomodel. Nu s-a lăsat uşor convinsă. Pe cât de delicată şi diafană pare, pe atât de puternice îi sunt argumentele şi voinţa. Fusta, de asemenea!


                                    Guest star: Dia
                                Episodul 1: The daughter

Fustă/Skirt - AICI/HERE via Sheinside
Bluză/Blouse: Zara kids
Bentiţă handmade
Sandale/Sandals random


Fiecare gâză a fost un obstacol în calea shooting-ului! Dia e fascinantă de orice vietate...


Am I pretty or not? :)


Ahh, ce-aş alerga acum după greieri prin iarbă! :P

Reverenţa de final!

Spuneţi-mi... 
numai mie îmi pare nespus de frumoasă fusta aceasta? 
Vouă ce vă inspiră, către ce versuri vă trimite cu gândul?

 Revin curând (astă-seară)...
 cu altă postare şi fotografii în care subsemnata bloggeriţă-mamă 
poartă aceeaşi fustă! Păi se putea altfel?! 

Îi mulţumesc Diei că a acceptat provocarea asta! Între noi fie vorba, am făcut şi cinste!
Mulţi pupici dulci!
Ilda 
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com