14 iun. 2014

Noutăţi de toate felurile...

Bună, frumoaselor!

Vreau să vă povestesc, cu cât mai puţine cuvinte şi cu imagini relevante (sper), despre toate noutăţile cu care a venit la mine ziua de ieri! Au sosit în ritm susţinut colete (unele aşteptate, altele-surpriză), au fost şi întâmplări şi experienţe mai puţin plăcute, am fost într-un continuu up and down de parcă mă dădeam într-un carusel al emoţiilor! 

Numai despre cele frumoase şi dorite ale vieţii vă spun acum... Celelalte să se ducă departe şi  să nu întâlnească pe nimeni

Să vedeţi cum stă treaba:
Sună un curier, îl rog să lase coletul la portarul şcolii! Ce-a adus?! Ceva bun, de-abia aştept să testez, sper să fie la înălţime! Un exfoliant pentru ten, pe bază de fructe -  de la Green People. Pe OrganicBaby.ro găsiţi produsul! Le mulţumesc pentru şansa de a-l testa!

Sună un alt curier. Al aceleiaşi firme de curierat. Am crezut că-s în echipă şi că cel de-al doilea a preluat ştafeta de la cel dintâi. Nu era aşa! Ce l-am rugat? Să lase coletul la portarul şcolii! :)) Cred că portarul începe să se întrebe cu ce alte activităţi mă mai ocup! :P Conţinutul celui de-al doilea pachet??? Surpriiizzăăă!!! Cu adevărat surpriză! E incitant să aştepţi ceva fără a a avea nici cel mai mic indiciu despre ceea ce reprezintă! Două lacuri de unghii cu keratină, de la Trind : unul dintre ele vizează remedierea problemelor unghiilor fragile, celălalt are rolul de a le proteja! Multumesc celor de la Rouge Boutique pentru această surpriză şi pentru voucherul oferit! Fetelor, să ştiţi că voi lua ceva şi pentru voi când voi face shopping pe acest site! :) Între timp, vă instig să daţi o tură să vedeţi care e oferta!


De pe Romwe...pentru că Simona (VintageLook) este o prietenă extraordinară... am primit o cămăşuţă cu print inimos! :) Simo, îţi mulţumesc din sufleţel!


De la Kurtmann.ro aşteaptă  nişte şedinţe foto o comandă cu două produse Zara pe care le ador: 
- un maiou (cu aplicaţii decorative din mărgeluţe, de inspiraţie etno);
- o rochiţă neagră, din material texturat, cu un adâââânnc decolteu în V (don't worry, între timp mi-am asigurat silicoanele :P).
Dacă ar mai fi fost pe stoc, vă puneam linkuri de direcţionare către produse! Preţul maioului a fost 40, iar al rochiţei 80 de lei. Ambele îşi merită fiecare bănuţ. Daţi  o raită prin magazin, cine ştie ce vă va face cu ochiul?!

De-abia aştept să vă prezint look-uri cu ele!


Şi, la final, ceva ce ţine de sufletul meu de mamă: am alergat înnebunită să îi găsesc Diei mele (care e subţire şi înaltă precum o trestie) o rochiţă pe care să o poarte la festivitatea de premiere, săptămâna viitoare; m-am abătut de la calea bătătorită de a o îmbrăca elegant şi oficial - am ales ceva frumos, diafan, lejer, girlish! Ia să-mi spuneţi dacă vă place combinaţia! 



Atât pentru azi, dragele mele!:)
Aştept să îmi spuneţi ce v-a plăcut şi ce vă tentează dintre toate aceste new entries!

Pupici voioşi vă trimit, cu drag!
Să vă bucuraţi de weekend!

Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Prietenele bloggeriţe să ştie că nu le părăsesc, nu le uit - voi reveni în forţă; deocamdată e mare iureş în viaţa mea, de nici eu nu ştiu pe unde să scot cămaşa! :))

 

Blog Template by YummyLolly.com