21 mai 2014

De-ale casei (2) - Meeting me...on TV!

Hello, girls!!!

Dacă nu vă amintiţi cu ce emoţie, cu ce temeri, cu ce gânduri am aşteptat difuzarea emisiunii-concurs la care am participat, puteţi citi aici

Voi, dragi prietene, mi-aţi fost alături, m-aţi susţinut şi aţi venit cu feedback mai mult decât generos, binevoitor, plin de căldură, de încurajări şi confirmări, de vorbe frumoase! Aceleaşi reacţii au venit din partea multor prieteni, cunoştinţe, colegi, elevi...Vă mulţumesc cu tot sufletul pentru această susţinere, contează enorm pentru mine!

Foarte interesant a fost să observ că toţi cei care mă cunosc, trecând prin prisma proprie, raportând la percepţii personale, m-au văzut în moduri total diferite (diametral opuse, uneori): unii au spus că am fost teribil de emoţionată şi că aş fi putut să fiu mai relaxată; alţii au afirmat că am avut emoţii dar autocontrolul le-a învins; unora le-am părut "cu tupeu" :)), relaxată, ludică, pusă pe glume; altora le-am părut raţională, pragmatică, părând a şti ce vreau; unii s-au simţit mândri de mine, câţiva au considerat că puteam fi mai curajoasă şi mai încrezătoare în propria persoană! Atât de variate au fost opiniile, încât am realizat că fiecare, în funcţie de relaţia ce ne leagă, de experienţele şi aşteptările sale, de optica asupra vieţii, de temperamentul şi de caracterul său, m-a privit şi m-a perceput în altă manieră! Frumos e că, din punctul meu de vedere,  a fost un melanj din toate acestea!

Vă spuneam că cea mai mare "spaimă" o reprezintă întâlnirea cu mine însămi; n-aş fi vrut să strice acel echilibru la care am ajuns cu propria persoană, acel echilibru pe care l-am construit în atâta amar de vreme şi la care au contribuit mulţi oameni deosebiţi ce fac parte din viaţa mea (dintre care unul, special, are merite extraordinare - ştiţi voi despre cine-i vorba, ştie şi EL, dragul meu drag)!

Ei bine, poate că veţi râde, am fost surprinsă să constat: per ansamblu, mi-a plăcut de mine! :))

*Nu m-a uimit vocea mea, nu mi-am detestat aspectul fizic chiar dacă - evident în unele ipostaze - am nevoie de exerciţii pentru bărbie dublă  - apropos, multe cunoştinţe, rude, colegi, s-au arătat uimite de faptul că arătam mult mai rotunjoară decât în realitate - se ştie că la TV pari a avea cu circa 5 kg mai mult!).
*M-am gândit că a existat un echilibru perfect între emoţiile ce mă încercau, entuziasmul de a fi acolo - generator de adrenalină la cote maxime, dorinţa de a lua decizii raţionale, sigure.
*Am fost uimită de faptul că am vorbit chiar atât de mult :)) - în condiţiile în care au fost multe alte replici/glume ce au fost tăiate la montaj. În apărarea mea, voi spune că e recunoscut faptul că femeile vorbesc pentru a se elibera de stres, în timp ce bărbaţii preferă să tacă şi nu exteriorizează! :))
* M-a frapat asemănarea cu Stela Popescu (doar în anumite momente) - mi se spusese astfel dar crezusem că a fost o glumă, o tachinare pe seama faptului că am o mimică extrem de mobilă atunci când sunt foarte implicată în ceea ce fac!
* Referitor la mimică, am remarcat faptul că felul în care m-am prezentat  într-un interval de timp destul de scurt de emisie mă poate recomanda ca bun subiect pentru studiul multiplelor emoţii ce pot fi exprimate de facies-ul  şi de corpul uman. M-am încruntat, mi-am exprimat mirarea/nemulţumirea/ bucuria, am zâmbit şi am râs mult  (v-am prevenit de multe ori că sunt o hlizită :P), m-am bosumflat, m-am revoltat, am regretat, am avut gesturi caline sau gesturi de cochetărie pe care nu mi le cunoşteam/nu le conştientizasem...



Una peste alta, experienţa aceasta a fost... one in a million!!! Hahaa, se potriveşte această expresie cu titlul emisiunii - gura păcătosului adevăr grăieşte! 
A însemnat mult pentru mine, din foarte multe puncte de vedere şi sunt fericită că 
mi-am asumat acest eveniment, mi-am învins temeri nenumărate, 
am savurat asta cu toată intensitatea  trăirilor!



Vă aştept cu drag feedback-ul!

Pupici mulţi, cu bucurie! :)
Ilda
 Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com