14 apr. 2014

Review: Săpun exfoliant, loţiune cu ulei de argan şi aloe vera - ArganaShop.ro

Bună, fetelor!

Sunt convinsă că nu aţi uitat-o pe fata minunată care nu a ştiut că mă aruncă în vâltoarea unei adevărate pasiuni când mi-a propus să scriu pe acest blog - Anda! O alint Anduca. Sigur nu aţi uitat maniera originală în care scrie ea; eu o ador! Cum prietenul la nevoie se cunoaşte, intuind că am nevoie de o mână de ajutor, Anda s-a oprit din iureşul provocărilor pe care Ţara Bascilor i le oferă şi a redescoperit gustul scrisului cu acest review.

Anducă, ai cuvântul! :)

N-are omu' linişte până nu-şi achită datoriile şi-şi ţine promisiunile. Să fie un an de când arganashop.ro ne-a propus spre testare două produse cu proprietăţile excelente ale uleiului de măsline, lavandei şi uleiului de argan. Dar ne-am luat timpul necesar (şi ceva în plus, e drept) şi iată ce spunem despre două produse sănătoase şi extrem de accesibile. Primul a fost testat de mine, cel de-al doilea de Ilduca.
Săpunul exfoliant cu lavandă  a sosit atunci cu o mănuşă de masaj Kessa.(http://arganashop.ro/sapun-negru-exfoliant-cu-lavanda-150g/37.htm
Cum se prezintă:
·         ambalat într-un recipient cu capac cu închidere prin înfiletare. Astfel, săpunul nu se usucă şi îşi păstrează proprietăţile între utilizări.
·         150 grame de săpun sub formă de pastă de culoare verde închis, spre negru, de unde şi denumirea de săpun negru. Din acest punct de vedere,se pierde oarece cantitate de produs. L-aş fi preferat în varianta solidă, fiind mult mai uşor de folosit.
·         miros tipic uleiurilor vegetale, mai exact ulei de măsline şi un strop de lavandă. Poate fi o soluţie optimă  dacă nu ai o problemă cu acest tip de aromă. Personal,  mă aşteptam să fie ceva mai discret, speram ca lavanda să iasă mai mult în evidenţă.
·         este un săpun exfoliant, dar fără particule exfoliante. Asta a fost noutatea.  Într-adevar, după baie, pielea pare a fi mult mai receptivă la absorbţia cremelor şi uleiurilor. Dacă exfolierea delicată este una dintre preferinţele tale, atunci ai găsit un produs pe măsură. Iar dacă, dimpotrivă, preferi un efect mai intens, atunci poţi alege să foloseşti mănuşa de masaj Kessa, foarte calitativă.
·         produce puţină spumă şi doar cu apă călduţă. Nu-l recomand la duşurile reci, întrucât are nevoie de o temperatură de cel puţin 30 de grade pentru a se topi şi a elibera saponina.
Îl puteti comanda pe site-ul ArganaShop.ro (click AICI); reprezentanţilor acestuia le multumim!
***
Un alt produs pe care arganashop ni l-a oferit spre testare este loţiunea cu ulei de argan şi aloe vera. Momentan, produsul nu se află pe site, de aceea nu pot pune la dispoziţie un link către acesta.

Primul ulei de argan - prima experienţă. Mult lăudatul ulei de argan. Ştiam teoria, urma să probez dacă e valabilă şi în cazul meu. Eticheta (în limba franceză) îmi aminteşte că am în mâini un ulei bogat în aminoacizi, vitamine, polizaharide, minerale, având efect cicatrizant, protector. Excelent în tratarea arsurilor solare, eczeme, calmarea pielii şi prevenirea vergeturilor.Ah, punând la socoteală faptul că vine îmbunătăţit şi cu aloe vera...BINGO!
Cum l-am folosit:
·         tenul meu nu l-a acceptat uşor şi asta în mare parte din cauza mirosului puternic vegetal. Este foarte dens, deşi produsul este etichetat ca şi loţiune, ceea ce îl face a fi ceva mai greu absorbit de piele.
·         în continuare, l-am folosit pe corp, în zonele cu predispoziţie spre piele uscată (coate şi genunchi). Într-adevăr, hrăneşte şi hidratează pielea, însă mirosul...mirosul iar a fost o problemă.
·         pentru păr, tot atâtea beneficii: hidratare, strălucire, supleţe. Fiind o loţiune foarte densă, clătitul părului mi-a dat ceva bătăi de cap. Şi poate că ar fi fost aproape perfect, dacă mirosul nu m-ar fi împiedicat să-l folosesc de prea multe ori.
În concluzie, consider că am testat un produs bun, dar care mie nu mi s-a potrivit din cauza mirosului şi a densităţii. Eu îl păstrez în continuare la rece, nu se ştie când îmi poate fi de folos. Dacă printre preferinţele tale nu se regăsesc produsele light şi le preferi pe cele consistente, cu siguranţă o să-ţi placă.
  ArganaShop.ro are o mulţime de produse pe site pentru o îngrijire sănătoasă, iar noi mulţumim pentru acestea două primite pentru testare.


Tu ce-ai descoperit bun sau ispititor pe acest site?

Mulţi pupici!

Cu drag,
Anda şi Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com