24 apr. 2014

One T-Shirt, two different outfits and lots of fun!

Hello, ladies!

V-a fost dor de mine? :) Am simţit eu!!! 
Aţi fost entuziasmate văzând pe pagina de Facebook a blogului tricoul cu girafe şi bluziţa cu pisici primite în urma debutului colaborării cu site-ul Sheinside. Îmi exprimam încântarea în ceea ce priveşte această nouă colaborare deoarece au fost parolişti, comunicarea este eficientă şi rapidă, hăinuţele au venit frumos ambalate; îmi par chiar mai frumoase decât pe site, au material bun şi finisaje ok. Sper să îmi păstrez aceeaşi părere şi pe viitor!

Dedic postarea aceasta tricoului alb cu un print atât de drăguţ - două girafe care poartă joben. Cât mi-ar fi plăcut să am si eu unul şi să formăm un trio! Next time maybe! :))

N-am rezistat tentaţiei de a vă propune două ţinute, având stiluri diferite!  
Înainte de a trece la fotografii şi la unele giumbuşlucuri (să nu vă imaginaţi că m-am cuminţit, apele liniştite sunt adânci :P), vă spun părerea mea sinceră: am făcut o alegere inspirată,  merită comandat tricoul! E din bumbac 100% - un bumbac fin, subţirel; arată impecabil! Se ştie că un astfel de tricou alb reprezintă o piesă vestimentară versatilă, având potenţial. Dacă l-aţi îndrăgit deja, ca şi mine, îl puteţi găsi aici 

First look






Necklace, bracelet - Forever 21
Bag - a gift from Stella:*
Skirt, shoes - random


Second look

Direcţia: lanul de rapiţă - e un adevărat trend! Aici, atât ţinuta cât şi veselia locului în care ne aflam, m-au făcut să mă ţin de unele mici năzdrăvănii! Am spirit ludic, nu mi-a păsat de norii care ameninţau să se dezlănţuie (ceea ce s-a şi întâmplat după ce am terminat de pozat)! A plouat cu soare, am văzut şi un curcubeu mititel care nu s-a lăsat surprins de camera foto!

Jeans D&G
Ceas Fossil
Blazer - random
Sandalele îmbulinate pe care le îndrăgiţi şi voi!


De-aţi şti ce urmează după sandale!!! :))


Bocănilă a furat pantofii fotografului...
Acum e fericit şi e pregătit să facă o baie în Marea Galbenă!


Kisseeees! :)

De-abia aştept să citesc părerile voastre în rubrica de comentarii  - chiar dacă acestea implică sugestii, critici constructive, nu numai aprecieri!

Vă trimit zâmbete şi calde îmbrăţişări!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts

P.S. Bonus, cele două girafe care au fost 
sursa de inspiraţie pentru printul tricoului! :D

Fotografie din albumul personal. 
Viena, 2012 - Grădina ZOO a Palatului Schonbrunn


 

Blog Template by YummyLolly.com