15 apr. 2014

Meloman pentru o zi (48)

Muzica e unul dintre darurile de preţ pe care ni le oferă viaţa, 
ne alină, ne relaxează, ne face mai buni, ne înveseleşte!
            (de la mine "citire", spontan aşa...fără pretenţii de profunzime)





Hello, hello! :)

Doar o săptămână am lipsit cu rubrica asta şi mi-era un dooor!

Nu e vorba că vreau să-mi dau restanţele, numai că mă tot vizitează două melodii :)) - sună crazy, I know! Şi n-am să stau să despic firu-n patru, în stilul Racului care sunt, nici n-am să dau cu banu'... le las pe-amândouă, e ofertă azi! 

Enjoy the music!




Vă pup şi vă trimit gânduri bune şi zâmbete! :)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

La SoriN se reunesc toţi melomanii, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare.
Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!

 

Blog Template by YummyLolly.com