26 apr. 2014

I really am THE ONE because...

Hello, girls!

Din start, m-a atras ca un magnet provocarea lansată de brandul internaţional Oriflame (detalii aici) şi invitaţia de a lua parte la cea mai mare comunitate de bloggeri The ONE Collective! Nu voi sta la prea multe poveşti - vă vine să credeţi asta :)), voi enumera motivele care mă determină să consider şi să simt că sunt The ONE:

- cineva acolo sus mă iubeşte şi a avut grijă ca aici, pe pământ, să existe un om care să mă facă să mă simt The ONE for him, în fiecare zi a vieţii!

- mă simt The ONE pentru fiica mea care ne-a transformat şi ne-a împlinit viaţa venind pe lume; paradoxal, mă sperie şi mă încântă faptul că nu vor mai trece mulţi ani şi vom cumpăra împreună produse de îngrijire şi produse cosmetice, accesorii, girls stuff, vom sta alături cu o ciocolată caldă în faţă şi vom studia oferta fiecărui catalog Oriflame.

- I am The ONE for me! Da, cine să ştie mai bine decât mine care îmi sunt atuurile (din toate punctele de vedere), cine să mi le pună în valoare mai bine?!  Sunt singura care va lupta cu mine însămi pentru curaj, pentru încredere, pentru drepturi fireşti şi de bun-simţ, pentru a alunga tristeţi şi a mă elibera de fantome ale trecutului, pentru a închide unele cercuri şi a le deschide pe altele - pentru a mă "spori"!

- cu fericire, cu modestie şi cu simţ al responsabilităţii consider că sunt The ONE pentru mai bine de o sută de copii; aceia pentru care am fost şi sunt Doamna; primii mei elevi au acum 26 de ani. Păstrez legătura cu mulţi din seria lor, cu cei din celelalte generaţii;  mi-au răsplătit de multe ori devotamentul şi dedicarea, făcându-mă să mă simt The ONE pentru ei - scriind acest gând, retrăiesc o mulţime de momente care pot fi descrise printr-o copleşitoare emoţie!

În mod sigur aş mai găsi motive pentru care sunt The ONE, dar mă opresc, le-am menţionat doar pe acelea care sunt semnificative, pe acelea care mă definesc ca persoană! Referitor la acest aspect, mărturisesc că m-au atras mereu cuvintele, exprimările alese, denumirile frumoase; poate că în aceeaşi măsură m-au atras cosmeticele şi produsele de îngrijire - aş putea dori cu ardoare să am un parfum numai pentru că denumirea sa e frumoasă, e romantică, are un mesaj pentru mine, transmite ceva ce îmi atinge corzi sensilbile! 

Produsele The ONE şi denumirea gamei alimentează  deja aceste două slăbiciuni ale mele! Apoi, curiozitatea tipic feminină (bat-o vina!) mă împinge să doresc să aflu cum  mi-ar colora zilele aceste produse, ce bucurii ar aduce femeii din mine, care dintre ele m-ar fideliza şi m-ar face să simt că e indispensabil pentru a picura stropi de magie la formula personală, rezultând o combinaţie care să îmi dea aripi şi să zâmbesc cu încredere, fericită că sunt femeie! 

În plus, eu asociez Oriflame cu produsele Giordani (mascara, fondul de ten), cu parfumul Volare şi cutiuţa cu minuni! Vreau să fiu deschisă şi altor oferte, vreau să văd ce surprize îmi pot oferi produsele din această nouă campanie The ONE


Se află multe tentaţii în fiecare dintre cele trei game: 
Frumuseţe de zi cu zi
Mega Impact
Ultra rezistenţă 



Am convingerea că şi tu eşti The ONE! 
Spune-mi un motiv pentru care poţi afirma asta!

Te ispiteşte această campanie Oriflame? Vrei să iei parte la The ONE Collective?

Weekend minunat să aveţi, fete dragi! Pupicei!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com