8 mar. 2014

8 Martie petrecăreţ (foto) + câştigătoare concurs

Bună, fetelor! :)

Am doua promisiuni de respectat:

- să vă arăt ce ţinută am purtat astăzi, de ziua noastră, a fetelor, la petrecerea cu colegele şi prietenele! (o luăm în această ordine pentru... a spori suspansul) Câteva fotografii vă arăt încât să vă puteţi forma o idee; cred că această little black dress va avea o postare dedicată deoarece are detalii ce merită puse în evidenţă; pentru prima dată am îmbrăcat-o şi a fost admirată!
- să anunţ câştigătoarea colierului cu fluturi oferit cu toată inima de Luminiţa, doamna ce are magazinul Miral (pe Breslo)! Am spus că aflăm cine e norocoasa chiar pe 8 Martie! Sunt gata pe ultima sută de metri, chiar înainte de miezul nopţii... :)

Atmosfera a fost realmente plăcută la petrecere, am simţit bucuria tuturor, completată de multă energie pozitivă! Chiar ne-am distrat foarte bine! Iată fotografiile...








Gata cu petrecerea! :) Să ne vedem şi la anul, sănătoase şi frumoase!
Acum, lista fetelor ce s-au înscris la concurs:

 1. Nadia Candrea
 2. Veronica Picioroagă
 3. Bianca Roxana Aniţei
 4. Camelia Andrăşescu
 5. Monica Erzsebet
 6. Cristina Popescu
 7. Oana *
 8. Loredana
 9. Vanyna
10. CuLore
11. Tender Carmen Marilena
12. Lacra Lacry
13. Anca
14. Ionela Mihai
15. Loryblue
16. Macy


Îl rugăm pe Mr. Random să-şi facă datoria! Şi...




Câştigătoarea este... CuLore!!! Felicitări!
 Îţi doresc să porţi cu drag colierul şi să-ţi aducă noroc!

Îi mulţumesc din suflet Luminiţei, e un om frumos! 
Le mulţumesc tuturor fetelor pentru participare! Să nu fiţi necăjite, data viitoare norocul vă poate zâmbi chiar vouă!

Să aveţi duminică plăcută, dragi cititoare şi prietene! Eu am nevoie de spor, am foarte mult de lucru! Să-mi ţineţi pumnii, ok? Mulţumesc! :)

Mulţi, mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com