1 ian. 2014

Lavender Thoughts în 2013

La muulţi aaani, fete dragi!!! :)

Vă doresc ca acest Nou An să fie atât de bun şi frumos încât să vi-l amintiţi cu bucurie mereu, să aveţi parte de preţioasa sănătate şi să simţiţi că vă merge bine în toate! Cum n-am reuşit să scriu ieri o postare, aşa cum intenţionam, am păstrat în minte şi în suflet aceste urări, cu gândul la voi! 



Cum şi unde aţi petrecut voi Revelionul? Sper că v-aţi simţit foarte bine şi că aţi întâmpinat Noul An aşa cum se cuvine - cu zâmbet pe buze, cu bucurie şi cu dragoste în suflet!

Noi am stat acasă, doar noi trei! De mulţi ani n-am mai petrecut în formula aceasta a noastră şi chiar ne-a plăcut! Aproape de miezul nopţii, am mers la concertele din centru, ne-au încântat focurile de artificii (ca spectacol, prin durată), am venit acasă şi am înălţat un lampion odată cu dorinţele noastre pentru acest an, ne-am jucat în fel şi chip...am făcut exact ceea ce simţeam, bucurându-ne unii de alţii!


Anul care tocmai s-a încheiat a fost pentru mine unul extrem de agitat, aşa l-am perceput, aşa m-am perceput! Echilibrul meu sunt cei doi frumoşi din fotografia de mai sus! Unul dintre ei nu a încetat nici pentru o clipă, în 20 de ani de când ne ştim, să mă facă să mă simt iubită, frumoasă, deşteaptă, specială, să îmi dea încredere în mine, să mă-nveţe să văd lumea aşa cum e ea încât să-mi fie mai bine şi mai uşor (da, luna aceasta se împlinesc fix 20 de ani de când ne-am întâlnit)...

În viaţa de zi cu zi, am avut confirmări nedorite din partea unor oameni şi surprize foarte frumoase din partea altora; în tot iureşul, n-am ţinut legătura - aşa cum aş fi dorit - cu persoane la care ţin, pe care le apreciez... Am fost surprinsă în mod plăcut de naturaleţea cu care ştiu să ajute şi/sau să ofere unii oameni! Am avut impresia  că îmi clarific ceea ce vreau în unele privinţe, că am unele revelaţii... s-au "şters" ca şi cum n-ar fi fost! Am crezut considerat că vreau şi că pot să merg pe-o anumită cale, m-au întors din drum temerile, inima, conştiinţa, firea mea de Rac! Nu trag linie, nu încerc să cuantific ceea ce nu se poate, le iau ca atare!

În ceea ce priveşte blogging-ul, aici anul a avut pentru mine surprize în mod continuu:

*Se impune să amintim momentul 0: am intrat în această "horă" în noiembrie 2012. Cine nu-şi aminteşte cum şi de ce, poate citi aici! Sunt doi oameni care m-au împins de la spate  încurajat să răspund acestei incitante provocări: Anda, care a creat această casă  frumoasă numită Lavender Thoughts şi mi-a propus să îi fiu partener de călătorie; soţul meu care mi-a spus că mi s-ar potrivi şi că pot să fac asta! 

*Am decis să scriu o postare de suflet, Happy moments, împărtăşindu-vă din exerciţiul de fericire pe care-l fac cu mine însămi! A fost apreciată şi primită foarte bine de voi această postare!

*Am scris pentru prima dată review-uri, adaptând maniera de abordare stilului meu propriu, fiind "şcolită" de întreaga blogosferă şi, în special, de fetele pe care le urmăresc de foarte multă vreme, în mod constant! Un top 3 al review-urilor care s-au bucurat de cel mai mare interes din partea voastră:
3. Fond de ten Natural Fix -Radiant 
2. 16 rujuri NYX (cu swatch-uri pe buze)
1. Crema cu extract de melc, Herbagen

*Am depăşit o limită de confort şi am postat ţinute vestimentare, ootd-uri! Voi aţi avut un cuvânt greu de spus aici şi dragul inimii mele, cu toată răbdarea şi bunăvoinţa lui!

*Am avut mai multe giveaway-uri şi concursuri pe blog; unele sponsorizate de mine însămi, altele de colaboratori (Handmade Sister, Makeup Shop şi Kurtmann) pe care i-am simţit mereu aproape; le spun un mare Multumesc! pentru asta. Din experienţa "Persunmall giveaway" am avut mai multe de învăţat, am văzut pe cine mă pot baza, am observat cine pune suflet şi cine tratează rece, ca în afaceri!

*M-a uimit numărul impresionant de vizualizări la postarea: Prăjitură cu gem, nucă, bezea şi glazură de ciocolată! :)

*Am postat în ritm relativ constant, nu atât de mult pe cât aş fi dorit, dar am vrut şi chiar m-am străduit pentru asta!

Apropos de cei care pun suflet, am lăsat ca cireaşă de pe tort :) două aspecte foarte importante pentru mine:

- în ceea ce priveşte comunitatea aceasta a bloggerilor... am trecut de bariera virtuală şi le-am cunoscut pe Alina Anghel şi pe Fede într-o situaţie inedită şi extrem de plăcută (puteţi citi aici despre această frumoasă experienţă); tot atunci,  am avut plăcerea să o întâlnesc pe Georgia; apoi, sunt multe fete de care mă simt foarte aproape, de parcă ne-am cunoaşte şi am fi prietene de-o viaţă; corespondăm, împărtăşim gânduri şi preocupări, ne sfătuim şi ne ajutăm la nevoie, sunt fete care îmi sunt extrem de dragi, fete pe care ştiu că mă pot baza oricând, reciproca fiind valabilă întotdeauna; fete de la care simt că am ce învăţa, fete pe care le admir din diverse motive. Le mulţumesc pentru că există, pentru că sunt aşa cum sunt, înseamnă mult pentru mine - ştiu ele bine la cine fac referire!

- cititoarele acestui blog (aici se regăsesc şi fetele despre care vorbeam anterior) au completat permanent ceea ce au făcut Anda şi Alex iniţial: mi-au dat încredere în mod continuu, mi-au confirmat că fac bine ceea ce fac sau m-au certat prieteneşte şi au exprimat sugestii constructive, au motivat permanent munca şi prezenţa mea aici prin vizite şi comentarii; fac o paranteză acum şi vă spun, în mod plastic, cum aştept eu comentariile voastre (încât să înţelegeţi ce reprezintă acestea pentru mine): le aştept cu foame şi cu sete, le aştept aşa cum voi aşteptaţi un răspuns din partea cuiva drag căruia i-aţi spus ceva ce implică şi o replică, le aştept pentru că am scris pentru voi şi abia apoi pentru mine! Am prietene şi colege care îmi citesc blogul, mă bucură foarte mult când îmi confirmă asta! Dragele mele, vă mulţumesc pentru tot şi vă sunt recunoscătoare pentru fiecare minut petrecut pe acest blog, pentru fiecare gând lăsat, pentru că îmi sunteţi alături şi mă lăsaţi să simt asta! 


Vă îmbrăţişez cu mult drag!
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com