31 ian. 2014

Bătălia loţiunilor micelare: Bioderma vs. L'Oreal vs. Gerovital Plant

Bună, fetelor! :)

De ceva timp doresc să vă spun despre experienţa mea cu trei dintre loţiunile micelare existente pe piaţă... Folosesc acest tip de produs la finalul demachierii; practic, îmi înlocuieşte loţiunea tonică, îndepărtând urmele de demachiant şi ultimele resturi de machiaj. Vă avertizez că poate părea haotică postarea asta, dar am preferat să o scriu lejer (chestiune de felling, de dispoziţie); vă asigur că nişte concluzii vom putea desprinde, că există o finalitate...

În ultima perioadă, nu am mai găsit la ofertă loţiunea micelară Bioderma Sensibio  - produs Holy Grail pentru mine, toate laudele pe care le-a primit - din toate zările - sunt îndreptăţite! Găseam la farmaciile HelpNet sau Sensiblu, neavând acces decât foarte rar la alte surse; dar, nici urmă de ea sau, mai bine spus, de oferta două la preţul uneia!!! Online n-am căutat, nu m-am mobilizat să fac asta. 

O paranteză acum:
La începuturi, soţul meu - bărbat inteligent - a înţeles repede că e mai bine pentru amândoi dacă nu se străduieşte să înţeleagă prea mult din acest hăţiş al cosmeticalelor şi produselor de îngrijire, că trebuie să îmi respecte părerile şi dorinţele în acest sens, să se bazeze pe înţelepciunea mea "nesfârşită" când vine vorba despre deciziile de a achiziţiona astfel de produse... Părerea sa onestă vis-a-vis de apa micelară (exprimată la debutul freneziei mele pe această temă) este că "e vorba despre un pahar cu apă căreia i-au adăugat câteva substanţe chimice, au numit-o apă micelară şi o vând cu un preţ deloc de neglijat" :))); cu toate acestea, în timp, a înţeles importanţa misiunii de a vâna oferta Bioderma, faptul că e imperios necesar să o am şi m-a surprins de mai multe ori interesându-se în farmacii de "poţiunea magică"!

Nevoită fiind de această conjunctură, am cumpărat soluţia micelară L'Oreal Sublime Soft. Oricum eram curioasă, dat fiind entuziasmul fetelor din blogosferă. 


Hmm, concluzia a fost că îmi place dar...nu e ca Bioderma; spun asta după două flacoane utilizate; face, la aplicarea pe ten, o oarecare spumă uşoară care nu e pe placul meu, lasă un soi de urme albe pe degete (cele cu care am ţinut discheta demachiantă, se înţelege); am suspectat-o pentru apariţia câtorva coşuri dar să dăm vina totuşi pe acea perioadă a lunii; curăţă bine, e blândă cu ochii - apelez la ea când nu am Bioderma, e bună ca substitut dar...atât!

Eeeiii, dilema sporeşte când nici oferta mult aşteptată nu apare şi nu se mai află în magazine nici soluţia micelară L'Oreal. Oraş răscolit, vânzătoare interogate...na, o altă provocare! La orizont , cine apare? Loţiunea micelară demachiantă Gerovital Plant. Da? Mdaa...fie! Nu avem alternativă, hai să încercăm! 


Diferenţa de preţ poate fi observată pe flacoanele celor două loţiuni, cu precizarea că produsul L'Oreal are 200 ml, iar cel de la Gerovital Plant - 150 ml.

Revenind la impresii: loţiunea de la Gerovital Plant m-a făcut să o regret până şi pe cea L'Oreal! Are un miros de ierburi pe care îl pot ignora, curăţă ok ultimele resturi de machiaj, nu agresează ochii daaaaarr... credeţi-mă, este vorba despre un mare dar, lasă pe ten o mâzgă lipicioasă care te poate scoate din răbdări; se impunea clătirea cu apă, după fiecare utilizare; senzaţia lipicioasă e atât de intensă încât nu e de tolerat disconfortul! Am strâns din dinţi folosind-o (se vede cât!) până am renunţat şi am recidivat către L'Oreal...în aşteptarea ofertei la Bioderma! :))

Concluzii:
1.Cu părere de rău, un NU pentru loţiunea demachiantă micelară Gerovital Plant! Cu indulgenţă, îi acord nota 7Regretele sunt determinate de faptul că eu am produse de la Farmec cărora le sunt fidelă de ani buni! 

2. Soluţia micelară Sublime Soft L'Oreal are doar vina de a nu fi Bioderma :)); e absolut ok, dar e ceva ce îi lipseşte comparativ cu rivala sa; din păcate, poate că e doar o chestiune de feeling al meu, ceva ce nu aş putea numi în mod concret! Nota 8,5.

3. Loţiunea micelară Bioderma Sensibio se face vinovată de preţ şi de faptul că nu apare mai des la ofertă. Pentru asta primeşte nota 9,5 căci, altfel, o iubesc!

De menţionat că am folosit, cu mult timp în urmă, şi loţiunile micelare la Roche Posay şi Yves Rocher (care se situează pe locurile 3 şi 4, după Bioderma şi L'Oreal - deoarece le puteam folosi doar pentru ten, nu şi pentru ochi - îmi dădeau senzaţie de usturime). Pe loţiunea micelară YR am deschis ochii şi a fost favorită până ce am avut termen de comparaţie!

Spuneţi-mi, fetelor, 
pentru voi a devenit indispensabilă utilizarea vreunei loţiuni demachiante micelare? 

Sper că a fost utilă postarea asta, chiar dacă sunt nenumărate review-uri în blogosferă la aceste produse. Întotdeauna am considerat că o părere, o confirmare  în plus, nu strică!

Weekend relaxant vă doresc!
Mulţi pupici!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



 

Blog Template by YummyLolly.com