10 nov. 2013

OOTD: When a woman loves...

Hello, ladies!:)

Vă amintiţi că vă vorbeam recent despre dorinţe în care se creionau pulovere galbene, jeanşi coloraţi şi alte nebuneli? Ei bine, aveau o bază ele! Intenţionam o altă comandă pe Kurtmann şi mă gândeam că astfel se vor concretiza! 

Am intrat pe site. Am circulat de colo-colo, adăugând în coş n-sprezece produse - mai mult sau mai puţin în concordanţă cu wishlist-ul; obişnuiesc să procedez astfel: adaug în coş tot ceea ce îmi face cu ochiul; apoi, îmi este mai uşor să decid, prin eliminare, avându-le pe toate laolaltă. 

Am dat comanda. Ştiţi ce-am luat? Veţi râde!:)) După toate căutările, mi-am dat seama că bucuria-mi va fi mai mare dacă îi cumpăr dragului meu drag ceva! Cunoaşteţi feelingul de a trăi fericirea datorită bucuriei altora? Mulţumirea de a renunţa la ceva  pentru a face cuiva drag un dar? Aşa am simţit eu! Sigur ştiţi la ce mă refer...

Abia după ce comanda a ajuns punctual (ca de obicei!) şi Alex a probat jacheta Pull&Bear aleasă, mi-am dat seama că era făcută pentru el! Aşa se explică de ce n-a trebuit să caut prea mult: pac-pac, punct ochit, punct lovit!

Gata, fetelor, azi avem altceva în meniu, eu am trecut în spatele camerei! Am vrut să văd cum e să fii şi în această postură. My man, treci la pozat! Nu vrei să apari?! Cum, să adaug o bulină pe faţă?! Hmm, ar fi caraghios, te-au văzut fetele de atâtea ori! Don't be shy! Vorba Diei: Hai, măi, tati, de ce eşti aşa ruşinos?! Îţi promit că nu-mi voi face un obicei din a comanda jachete pentru tine! :P 

Între noi fiind vorba, să ştiţi că nu-i deloc uşor rolul de fotograf! Voi aprecia o dată în plus bunăvoinţa şi răbdarea cu care sunt tratată!

Înainte de a lăsa imaginile să confirme, vă spun cu mâna pe inimă: suntem foaaarte încântaţi de calitatea jachetei! Materialul este bun, are ţinută; e lucrată cu mare atenţie la detalii, finisajele sunt fără cusur, căptuşeala e drăguţă tare - în jumătatea superioară e dintr-un bumbac moale, călduros, iar în cea inferioară din poliester! V-aş fi recomandat-o fără ezitare, dar nu se mai află pe stoc. Urmăriţi, poate mai apare! Alte jachete, ale aceluiaşi brand, găsiţi aici şi aici!

Să curgă fotografiile!




Detalii

Fără scurta lunga nu se face nunta! :))
Vă rog să remarcaţi şi prezenţa lui Miss Muşeţica!

Un apus ce-şi revarsă în tăcere bogăţia de culoare
Cine ghiceşte ce jachetă port?!

O melodie care-mi place - mi-a inspirat titlul postării...


La final, două întrebări am pentru voi:

Ai cumpăra jacheta prezentată pentru un bărbat drag din viaţa ta? :)

Îţi aminteşti când ai pregătit ultima oară, pentru tine însăţi, o "surpriză" şi ai schimbat în ultima clipă planul astfel încât să bucuri pe cineva drag?


Mulţi, mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you

P.S. Dacă tot v-am instigat, vă spun şi-un pont: astăzi, echipa Kurtmann oferă transport gratuit la comenzile de peste 90 lei!
 

Blog Template by YummyLolly.com