24 nov. 2013

OOTD: Cum să te joci cu o eşarfă...


Bună, fetelor!

Vă amintiţi această postare în care vă prezentam ultima comandă pe Kurtmann - jacheta Pull&Bear a soţului meu? Ei bine, trebuie să vă mărturisesc ceva! Am păstrat un as în mânecă...La acel moment, bugetul mi-a permis încă puţin şi eu n-am rezistat tentaţiei de a-mi lua o eşarfă! Sunt mare iubitoare de eşarfe; toate fetele care îmi împărtăşesc pasiunea pentru acest accesoriu ştiu că niciodată nu avem prea multe!

Eşarfa Pull&Bear aleasă este din vâscoză; materialul său este fin, semitransparent. Nu este tivită, dar am constatat că nu există riscul să se destrame. M-au atras combinaţia de culori şi imprimeul vesel. Dacă ar mai fi fost pe stoc, puneam link către ea. Însă puteţi găsi aici oferta de eşarfe (apartinând unor branduri diverse: Bershka, Lefties, Pimkie, Stradivarius ş.a.) din magazinul online menţionat. 

Nu vă mai ţin de vorbă şi las fotografiile să vă spună despre joaca anunţată în titlu!






Gata! Mi-am luat hăinuţa roşie, de Scufiţă :)),  sunt pregătită pentru o plimbare! Vă invit şi pe voi... Cât timp vom mai putea să ne bucurăm de foşnetul frunzelor?!


Nu uitaţi că aştept de la voi, cu mare drag, păreri, sugestii, critici constructive! Feedback-ul vostru este nepreţuit! Ştiu eu că aveţi spirit ludic, joaca sigur aţi savurat-o! Mi-aş mai dori să aflu...


Despre eşarfa mea ce spuneţi, vă place? 
Ce articol vestimentar/ accesoriu v-a bântuit visele în ultima vreme? :)

Vă doresc ca în săptămâna ce vine să simţiţi că vă merge bine!
Mulţi pupici!
Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts
 

Blog Template by YummyLolly.com