26 nov. 2013

Meloman pentru o zi (34)

Cum să-ţi explic ce este muzica, dacă nu-ţi este de-ajuns că o auzi, dacă nu eşti pregătit să te laşi copleşit de ea?
(Antoine de Saint-Exupery)



Bună dimineaţa!:)

Ştiţi cât de uşor mi-a fost să decid melodia de azi? Foarte uşor! Am visat-o! :)) Veţi râde, poate, dar chiar aşa s-a întâmplat! Serile trecute am visat că ascultam acest cântec care chiar mi-a plăcut foarte mult într-o vreme; stătea pitit prin nişte unghere uitate şi mă îndoiesc că m-aş mai fi gândit la el, l-aş mai fi căutat pentru a-l reasculta, dacă nu s-ar fi întâmplat aşa cum v-am spus

Mi-a făcut mare plăcere să-l redescopăr...Versurile şi mesajul sunt după inima mea! Am ales videoclipul oficial şi o interpretare live (pe scenă fiind prezentă şi Orchestra Filarmonicii din Berlin)...

Enjoy the music!



Sper că v-a plăcut balada rock de azi!
Vă propun să extindem această rubrică şi în cadrul comentariilor: intraţi în joc şi lăsaţi link către o melodie care vă trezeşte amintiri frumoase! :)

Să aveţi zi foarte frumoasă!
Vă pup!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts

P.S. Nu uitaţi că la SoriN se reunesc toate cântecele melomanilor, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare...Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!

Recomandare pentru bloggeri
Dacă doreşti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ţi-ai amintit şi vrei să o împărtăşeşti cu noi şi înscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com