19 nov. 2013

Meloman pentru o zi (33) - Vă mulţumesc!

Cum să-ţi explic ce este muzica, dacă nu-ţi este de-ajuns că o auzi, dacă nu eşti pregătit să te laşi copleşit de ea?
(Antoine de Saint-Exupery)


Prima mea întâlnire cu melodia pe care am ales sa v-o prezint astăzi s-a petrecut într-un mod special: una dintre cititoarele mele dragi mi-a lăsat (la această postare dulce, dulce de tot) un comentariu  în care îmi spunea că ea asociază acest cântec cu mine şi cu postarea Happy Momments! E lesne de intuit ce impresie au avut  vorbele sale asupra mea; nu-s de-ajuns cuvintele pentru a exprima ceea ce m-a determinat să simt!

Georgy, încă o dată, îţi mulţumesc pentru că mă vizitezi, pentru că îmi citeşti postările, pentru că îmi laşi gânduri şi trăiri ale tale ca semn al trecerii pe acest blog!

Aşa cum a reuşit Georgy să mă emoţioneze şi să dea sens, o dată-n plus, prezenţei mele pe acest blog, reuşiţi şi voi, mereu - fiecare  în maniera sa personală! Pentru asta, vă mulţumesc din suflet tuturor acelora cu care interacţionez datorită acestui blog, tuturor acelora care mi-au devenit prieteni şi pe care îi simt aproape!

Videoclipul e tare drăguţ şi tonic, completează perfect farmecul piesei muzicale - chiar merită văzut! Vă va relaxa...Las link aici către acesta, nu ştiu de ce nu-l găsesc prin Bloogger.



Ai fredonat vreo melodie azi? Care anume?

Vă doresc o zi în care să simţiţi că iubiţi viaţa şi că vă bucuraţi de ea cu intensitate!:)


Nu uitaţi că la SoriN se reunesc toate cântecele melomanilor, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare...Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!

Recomandare pentru bloggeri
Dacă doreşti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ţi-ai amintit şi vrei să o împărtăşeşti cu noi şi înscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts

P.S. Vă rog să aveţi răbdare cu mine, sunt în "silenzio stampa" fără a dori asta! Pur şi simplu...Cred că e vorba despre veşnicul inamic - numit timp - care complotează laolaltă cu toate provocările vieţii de zi cu zi!
<3








 

Blog Template by YummyLolly.com