12 nov. 2013

Meloman pentru o zi (32)

Cum să-ţi explic ce este muzica, dacă nu-ţi este de-ajuns că o auzi, dacă nu eşti pregătit să te laşi copleşit de ea?
(Antoine de Saint-Exupery)



Am o dispoziţie nostalgică... Mi-e dor de fiinţe dragi care s-au dus! De regulă, există soluţii pentru orice dar, în situaţia asta, ce se poate face?! E retorică întrebarea mea...

Am trecut prin mai multe melodii; le-am ascultat, m-am gândit că s-ar potrivi acum sufletului meu dar, în încercarea de a mă anima pe mine însămi şi cu gândul bun de a nu vă întrista pe voi, am ajuns aici! :)



Sper ca vouă să vă fie  sufletul senin şi deschis!
Vă îmbrăţişez!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you



P.S. La SoriN se reunesc toate melodiile melomanilor, el e iniţiatorul acestei minunate idei de postare...Vă recomand să îi faceţi o vizită, ascultaţi astfel şi alte alegeri muzicale!

Recomandare pentru bloggeriDacă doreşti să participi,  publică pe blogul tău  o melodie preferată de care tocmai ţi-ai amintit şi vrei să o împărtăşeşti cu noi şi înscrie articolul la "Meloman pentru o zi"!
 

Blog Template by YummyLolly.com