15 oct. 2013

OOTD: South Station

Hello, ladies!

E zi de dat restanţele!:) 
Vă povesteam aici,  în urmă cu ceva timp, despre o comandă Kurtmann şi vă anunţam prezentarea unei ţinute...

Încântată fiind de noua mea jachetă, ştiind că are potenţial, eram nerăbdătoare să vă arăt una dintre combinaţiile în care îmi place să o port! A fost nevoie să găsesc timp, moment potrivit, sincronizare cu dragul meu fotograf, dispoziţie, vreme frumoasă...

Consider că e o achiziţie inspirată, merge asociată multora dintre hainele mele! Acesta e motivul pentru care m-am gândit să vă prezint chiar două variante de ţinută, diferite ca stil vestimentar! Nu le veţi vedea azi pe ambele, ar fi prea mult şi, de ce să nu recunosc, îmi place uneori să-mi păstrez aşii în mânecă! :D

Deocamdată, veţi vedea cum am combinat-o cu o fustă cu imprimeu floral care mi-e teribil de dragă (deşi e veterană în garderoba mea) şi cu o cămaşă a cărei culoare îmi place mult...Colierul pe care l-am ales şi brăţara cu elefanţi îmi aduc mereu un zâmbet datorită faptului că sunt primele accesorii pe care mi le-am cumpărat eu din banii mei, la primul salariu! Heheee, multă vreme a trecut de-atunci!:) Nu pot spune : Parc-a fost ieri...

Jacheta Lefties care a inspirat şedinţa foto are preţul de 60 de lei şi o puteţi găsi aici! Sunt  mulţumită de calitatea ei şi o port cu drag!

Vă arăt fotografiile promise şi apoi vă mai spun ceva...













Referitor la locaţia aleasă pentru a face fotografii...De când am văzut la Zadin această postare (şi nu doar aceasta!), mi-a părut grozavă ideea unui photoshooting în zona unei linii ferate!:) Nu mică mi-a fost mirarea când soţul meu, vânător de locaţii pentru pozat - visul său cel mare, nu alta :)), mi-a făcut surpriza de a opri maşina în apropierea gării!
Gara e în renovare dar a fost primitoare, e obişnuită să vină lume multă la ea! A văzut destui nebuni, e drept că nu dintre aceia care se pozează.:))

Fetelor, aştept cu mare nerăbdare părerile voastre! 

Vă place jacheta mea?
Voi în ce  combinaţie vestimentară aţi purta-o?

Asta până data viitoare când... sper să vă surprind (măcar un pic) cu cea de-a doua variantă de ţinută! :D

Pupiiceeei!


Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you






 

Blog Template by YummyLolly.com