26 oct. 2013

OOTD: Până când ne vom revedea...

Bună, fetelor!

Vă amintiţi de-un film cu acest titlu? Till we meet again...Având în distribuţie pe Michael York, Courteney Cox, Mia Sara, Hugh Grant?! La vârsta la care l-am vizionat m-a impresionat, am trăit povestea alături de personaje, am iubit coloana sonoră...Cine s-ar fi gândit că voi da acest titlu unei postări scrise pe blog?! Viaţa are atâtea surprize pentru noi!

Dragele mele, se pare că face parte din scenariu ca perioadele ceva mai liniştite să alterneze cu cele trăite la foc continuu! Eram ferm convinsă că în acest weekend se va scrie (nu singură :P) postarea Happy Moments; materialul cumulat trebuie să mai stea la dospit, se pare! 

Sunt în fugă, în fugă, într-o goană nebună!!! Vă veţi întreba ce/cine o aleargă pe Ilda aşa? :)) Uite, în acest weekend m-au "năpădit" petrecerile! Ăsta să fie baiul, nu?! Fac slalom printre petreceri ale zilelor onomastice, dar şi ale zilelor de naştere ale unor oameni dragi din viaţa mea şi vă arăt, fără prea multe cuvinte, ţinuta pe care am purtat-o azi la aniversarea unui prieten de familie! 

Să ştiţi că am fugit precum mireasa de la nuntă, împreună cu fotografu',  pentru a prinde câteva cadre; nimeni nu trebuia să ştie de noi şi/sau să ne observe absenţa;  pozele au fost făcute cu sufletul la gură; asta deoarece timpul nu a permis nici găsirea unei locaţii ofertante, nici pentru a face n-sprezece poze din care să alegem câteva care să ne placă, nici pentru relaxare; nu sunt mulţumită de rezultat, dar...gata cu plânsetele, vă arăt fotografiile şi vă las pe voi să judecaţi - cu indulgenţă, am circumstanţe atenuante!:))


Daaa, există o tipă în oraşul meu care realizează genţi de hârtie - preţul uneia: 55 lei! N-am rezistat, zău că-mi place tare mult! Bonus: e neaşteptat de încăpătoare!







Categoria "Diverse...mai mult sau mai puţin amuzante":

Braţul Borcea, înclinat pentru a curge mai repede în aval!

Dă-te, măi, mai încolo, numai tu să te pozezi?! Trebuie să ne propunem să slăbim, suntem cam...Falconetti!

Această poziţie a corpului îmi aminteşte de momentele când  îmi spuneam rolul la serbare, în grădiniţă! :))

Am ajuns acasă! Dia arată cât de frumos vrea să zâmbească la poză! :P

Dacă sunteţi la fel de petrecăreţi, vă doresc să vă simţiţi bine, să vă distraţi frumos!
Dacă sunteţi liniştiţi şi cuminţi, să aveţi momente de odihnă, de relaxare, de quality time alături de cei pe care îi îndrăgiţi!

Aştept comentariile voastre cu foarte mare nerăbdare şi cu entuziasm de copil!
Vă îmbrăţişez!

Weekend fain în continuare!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com