31 oct. 2013

NOTD: Galben, auriu şi taupe - inspiraţie de toamnă

Hello!:)

Ce faceţi, dragele mele? Cum vă simţiţi voi? 
Eu îmi doresc şi am nevoie cu toată fiinţa de o mini-vacanţă, de o ieşire, de o evadare; fireşte că mi-e dor de munte, el e în permanenţă în visele sufletului meu dar... Vă las să deduceţi ce urmează după acest "dar", nici măcar nu vreau să scriu motivele!

Lăsăm dorinţele despre care vă vorbeam pe un colţişor de nor stingher şi revenim la treburi lumeşti...Vreau să vă arăt azi cum toamna a presărat pe unghiile mele frunze aurii! 

Am folosit lacul de unghii Elf - Smoky Brown condimentat cu un Gold Glitter - primul e primit în dar de la Gabriela, cel de-al doilea de la  Alina Anghel (Thank you, thank you, girls!); doar pe inelar, lacul Maybelline - Colorama 749.





Sper să vă placă joaca de pe unghiile mele! :) 
Apropos, ieri i-am pictat Diei unghiile pentru Halloween (în şcoala unde lucrez se sărbătoreşte); are costum de vrăjitoare; vă voi arăta poze cât de curând posibil...

Dacă sunteţi fete cuminţi şi aveţi puţintică răbdare, vă arăt curând şi ţinuta ce a ţinut isonul toamnei şi mi-a inspirat această manichiură simplă, dar de efect (spun eu)!
Un preview?! Biiine, de acord! 



Ştiţi că mă bucură fiecare comentariu lăsat de voi, fiecare vizită?! În plus, acestea îmi aduc motivaţie, mă determină să mă mobilizez când e mai greu...
Vă mulţumesc pentru asta, cu toată inima!

Pupicei!


Cu drag, 
Ilda
Lavender Thoughts to you
 

Blog Template by YummyLolly.com