5 oct. 2013

Happy moments (16)

Bună dimineaţa!:)

A trecut ceva timp de când am stat noi toate  la poveşti... Pregătiţi-vă un ceai aromat, o ciocolată caldă, ceva ce vă place; aşezaţi-vă comod, am multe să vă spun!

Mă gândeam: tare aş vrea să ştiu dacă şi voi percepeţi toamna aceasta ca fiind altfel decât toate celelalte; mie o astfel de impresie îmi lasă! Totul e în echilibru perfect: deşi e mult zbucium, sunt frământări, e atâta agitaţie, peste toate acestea dau năvală bucurii neaşteptate, noroc mult, râsete...toate creează un amalgam de stări de spirit, senzaţia că eşti copleşit, confuzie, uimire, recunoştinţă! Te îndeamnă la introspecţie...

Fără a fi ingrată, vă mărturisesc că, în ultima perioadă, m-am întrebat de câteva ori : De ce toate acestea? De ce atât de multe deodată? Cum de-au venit aşa? Cum voi putea mulţumi vreodată? Nu ştiu răspunsurile;  cel mult, le pot bănui. Însă, un lucru ştiu cu certitudine: am de mulţumit vieţii, oamenilor, lui Dumnezeu! Am de creat un echilibru - întotdeauna când primeşti, este bine, este firesc  să şi oferi - mai devreme sau mai târziu - la rândul tău!

Probabil vă întrebaţi deja de ce tot bat câmpii; veţi înţelege citind mai departe! 
Heeeiii, să vă spun, pe-ndelete, cu ce m-au bucurat viaţa şi oamenii în ultima vreme!

Prânz de duminică servit la părinţi. Atmosfera plăcută şi relaxată. Au fost invitate şi alte rude, dar şi nişte vechi şi buni prieteni de familie; la aceştia din urmă, domnul este tipul one man show, ar putea face carieră în stand-up comedy. Hohotele de râs au fost fără oprire! Am purtat rochiţa animal print cu gândul de a o surprinde şi de a o amuza pe-o "mâţă" mofturoasă!


Mi-a plăcut o plimbare cu dragul meu drag! Mi-am imaginat pentru o clipă că fugim doar noi doi...undeva! Pentru câteva zile! N-am fugit; ne-am oprit să facem fotografiile pentru OOTD-ul pe care îl ştiţi deja! Acesta este omul care mă bucură de aproape 20 de ani (da, ne-am cunoscut la începutul lui '94 :P)...:) Sunt o femeie norocoasă!


De când tot amân o comandă iHerb... De mai bine de un an, poate chiar doi! I-am zis "coechipierului meu la bugetul familiei" :) că nu mai pot, a sosit momentul unei recidive! N-a zis ba, mă cunoaşte, ştie când nu se mai poate, când nu trebuie să se opună! Am luat AHA Derma E, să vină mai reeepeedee!:))


Corespondenţa cu o bună prietenă din blogosferă  mi-a confirmat (pentru a câta oară?!) că există oameni care s-au născut pentru a fi ca nişte îngeri păzitori pentru semenii lor! Prefer să păstrez confidenţialitatea, de această dată. Mai mult nu spun, mă înţelegeţi!


Am primit un aviz poştal când nu aşteptam chiar nimic! Citesc numele expeditorului: Camelia! Am fost uimită! A vrut să îmi facă o surpriză şi a reuşit, în acelaşi timp, să mă bucure! Foarte drăguţ gestul! Camelia dragă, îţi mulţumesc mult!


Temerari sunt trandafirii! În ciuda unui vânt răvăşitor, a unui frig ce-ţi pătrundea la oase, i-am remarcat într-un rond imens, pe stradă! Bogaţi, minunaţi, într-o multitudine de nuanţe: nu le păsa de vremea câinoasă, mi-au înseninat ziua! I-aş fi putut fotografia doar cu telefonul... era prea puţin pentru spectacolul pe care-l ofereau pentru ochi şi suflete!


O bucurie maaare-maaare de tot! Am câştigat un giveaway organizat de minunata Dora - Fashion Painted Dreams! O ador pe Dora de când am descoperit-o! Cine nu ar adora-o?! Ştiţi ce am câştigat??? O splendoare de şal/eşarfă  A la Russe! Îl puteţi vedea pe blogul Dorei (aici), purtat de ea şi pus în valoare cu mult stil! Am primit, ca dar surpriză, un colier superb! Iar cuvintele aşternute pe un bilet, cu eleganţă şi căldură,  au ajuns la suflet! Draga mea, încă o dată, un fericit  mulţuumeeesc!:)

Un alt mare noroc ce ne-a luat prin surprindere, chiar nu-l aşteptam!  Un câştig de 500 de lei la Europa FM, pentru simplul fapt că am purtat pe luneta maşinii noastre o inimioară cu sigla Kaufland, primită la casă, odată cu bonul de cumpărături! Dia e autorul moral! Alex a primit telefon şi a fost "somat" să ridice banii!:)) 

Am primit o invitaţie din partea unei prietene, am petrecut o seară magică la teatru! Mi-aş fi dorit mult să fi fost două bilete disponibile, să poată fi şi Alex dar...calul de dar nu se caută la dinţi!  Dacă aţi văzut postarea OOTD de aici, ştiţi că mă refer la spectacolul Ivanov pus în scenă de Teatrul Bulandra. Vizionarea unei astfel de piese de teatru este ca o baie parfumată pentru spirit! Distribuţie de zile mari, totul la superlativ! Pe scenă chiar a coborât un înger  - cât de mult îmi place expresia asta! 

Trandafirul din fotografia de mai jos e născut din ploaie! :) A rezistat frigului şi ploii  pentru a fi cules din grădină de Alex; mi-a fost oferit cu tandreţe, e atât de plăcut sentimentul! :)


A fost o surpriză, a fost o încântare  lectura comentariilor participantelor la concursul: 10 pentru blogosferă! Fetelor, vreau să vă mulţumesc tuturor încă o dată şi aici, pe blog! Pregătirea coletului cu premiul Mihaelei Bolea a fost, de asemenea, o bucurie!

Mama a venit la noi şi a făcut în aşa fel încât să găsesc o supă de legume, caldă, cu găluşti puufoooaaseee! Sărut mâna pentru masă!:)

Aşteptând în maşină, am admirat zborul şi fâlfâitul de ceaţă al aripilor unor porumbei mari - albi,  maro ori cu pene pestriţe! Înainte de asta, ciuguleau nestingheriţi pe trotuar...Ce imagine frumoasă şi liniştitoare!

Fete dragi, v-am prevenit că am multe de împărtăşit...Pe cuvânt de onoare,  au fost şi unele idei la care am renunţat! :) Sper că aţi găsit, citind aceste rânduri, ceva care să vă placă sau să vă inspire! Am scris cu sufletul...pentru mine, pentru voi!

Nu uitaţi că aştept să-mi spuneţi, în comentariile voastre, despre gânduri şi trăiri pozitive! Vă mulţumesc pentru faptul că sunteţi aici!

Să aveţi weekend frumos!
Vă îmbrăţişez!

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com