8 sept. 2013

Happy Moments (14)

Bună, dragele mele!:)

E zi de sfântă sărbătoare.
La mulţi ani!!!
Cu toată inima,  urez sănătate celor sărbătoriţi şi bucuria de a trăi fiecare clipă de viaţă cu intensitate! Să petreceţi frumos, să vă simţiţi bine! Vă ofer cu drag toate florile ce apar în această postare...

Eu, de regulă, reuşeam să scriu această postare cu o zi înainte. Iată că de  astă dată nu s-a putut şi m-am trezit cu gândul la a scrie! Mi-era tare dor să interacţionez cu voi...

Timpul mi-a dat de furcă în ultimele zile; dar ştiu că voi reuşi să mă împac cu el, în cele din urmă; e nevoie să am răbdare; aţi observat cum alternează în viaţă perioadele mai molcome, mai aşezate, cu cele de-a dreptul abracadabrante ca ritm?!

 În ciuda agitaţiei, momentele frumoase parcă s-au îmbulzit de-a dreptul; poate au vrut să compenseze senzaţia de apatie de start pe care am avut-o la final de vacanţă şi să-mi dea puterea acelui hei-rup pe care a fost nevoie să mi-l impun! 

Să povestim dară... :)

Florile de gheţişoară din grădiniţa din faţa casei,  "floarea din grădină" (aşa a botezat-o soţul meu) care însoţeşte tulpina teiului din poartă au culori vibrante, superbe. Spuneţi voi dacă nu e aşa?! E relaxant să le priveşti. Le zumzăie albinele. Observaţi că Tommy confirmă zicala: Fără scurta nu se face nunta!:))


Când mama e ceva mai relaxată, mai pozitivă, când nu vede totul în culori sumbre, mă bucur tare mult şi merg pe vârfuri pentru a nu rupe vraja! O prietenă dragă îmi spunea ieri că suntem total diferite în privinţa modului în care vedem viaţa! Eu ştiu că am o mică doză din pesimismul care o caracterizează pe mama, dar dominantă e partea de optimism, puterea acelui "hei-rup" despre care vă spuneam mai sus...

Reîntâlnirea cu colegii, la şcoală, a fost plăcută; am preluat de la unii dintre ei măcar un strop de energie şi entuziasm; am simţit bucuria spiritului de echipă! Şi câinele Sunny a dorit să apară în poză! :))

 

O programare la cosmetică şi o şedinţă de defrişare depilare te pot face să te simţi ca un nou-născut; ooohh, yeeeaahh! Fiind în perioadă prelungită de "silenzio stampa", dusesem dorul; e mare diferenţă între ceea ce reuşesc eu singură şi ceea ce reuşeşte cosmeticiana (care mi-e prietenă; e una dintre acele persoane aparte pentru care  mă simt recunoscătoare că am avut privilegiul de a le  întâlni în viaţă)...

Aflând pe Facebook despre apariţia Cristinei - Handmade Sister într-un articol al  revistei Femeia, am decis spontan să caut la chioşcuri revista. De dragul Cristinei! E un OM care merită ceea ce i se întâmplă frumos şi bun şi m-am bucurat  şi în acest fel împreună cu ea! Puteţi citi aici, pe blogul Cristinei, povestea acestei experienţe! Cristina, felicitări!



Mergeam spre casă şi savuram căldura blândă de sfârşit de vară. Am lăudat în gând un gutui harnic şi bun ce s-a încărcat de roadă; se află în curtea unui preot ce locuieşte în zonă; în timp ce încolţea gândul că merită pozat pentru a vi-l arăta şi vouă, iese părintele din curte; mi-a fost jenă să dau curs gândului; l-am salutat şi, din  mers, i-am spus că admiram gutuiul; m-a uimit replica dată: Când se vor coace, veniţi să luaţi! Sunt foarte multe! Dacă uit eu, amintiţi-mi! Mi s-au părut extraordinare vorbele sale...Bineînţeles că nu voi merge să cer, mi-ar fi ruşine, dar mă simt ca şi cum aş fi primit deja gutuile!

O invitaţie primită din partea colegelor de la fosta şcoală a însemnat mult pentru mine; de asemenea, faptul că, după trei ani, încă se gândesc la mine în astfel de momente! Am mers împreună să luăm parte la bucuria unei colege pensionare care îşi căsătorea fiica; emoţiile au fost de mare intensitate, din mai multe motive!


Am câştigat un giveaway  - yeeeeiiiiii; pe blogul  Mihaelei! Sponsorizat de Ahaishopping. Draga de Hapi mi-a făcut surpriza de a distribui pe FB; astfel, am aflat mai curând grozava veste! Când va sosi ceea ce mi-am ales, fiţi sigure că vă voi arăta şi vouă! Miha, mulţumeeesc! :)

Doamne, ce dor mi-era de o piesă de teatru!!! Am plecat din sală plutind, cu stare de zen...Am avut bilete la  piesa cu care a debutat stagiunea de toamnă : "Podul". Cu Horaţiu Mălăele, George Ivaşcu, Meda Victor. Genială piesa! Vă recomand călduros să faceţi tot posibilul să o vedeţi; în această viaţă!:)) Noi am revăzut-o  după 8 ani; am amintiri frumoase de-atunci, Dia se afla în burtica mea şi a făcut  atunci tumbe nenumărate ca  răspuns la hohotele mele de râs!


Iubitul meu drag are zi aniversară la început de septembrie. La anu' va schimba prefixul, hihii!!! M-am bucurat să mergem împreună pentru a-şi alege un cadou (da, nouă ne-a arătat experienţa că e frumos şi dacă sărbătoritul îşi alege cadoul, chiar dacă se renunţă la elementul surpriză)! Happy birthday, baby!:)

 
Am fost şi la bâlci - tradiţionalul târg de toamnă ce se desfăşoară în oraşul meu natal, fără abatere, an de an. Se vede altfel  prin ochii de copil decât prin cei ai adulţilor. Pentru mine, în copilărie, bâlciul părea să aibă o aură de poveste; acum...prea multă mizerie, lipsă de civilizaţie! Continuăm să mergem an de an (împreună cu rudele noastre) pentru a o bucura pe Dia şi pentru a respecta cumva tradiţia - într-o încercare conştientă de a păstra farmecul unor vremuri apuse!

Revederea cu  copiii, la şcoală, îmi dă mereu emoţii pozitive... atât de frumoşi, de mari, înalţi şi bronzaţi; îmi venea să îi tot smotocesc!:)) Le-am ascultat poveştile de vacanţă, ne-am jucat, am lucrat puţintel - astfel încât să nu se simtă pedepsiţi (doar o parte dintre ei au venit, alţii se bucură încă de vacanţă)!

Florile primite de la ei mi-au bucurat şi ele sufletul şi mi-au înveselit casa! Priviţi cât sunt de frumoase!!! Le împart cu drag cu sărbătoritele zilei! Dar din dar se face Rai...:)


Năravul din fire n-are lecuire; am confirmat, dacă mai era nevoie, că sunt vorbă luuungăă! Pe de altă parte, eu chiar am selectat! :))

Ne vom revedea cu preferatele lunii august - cred că sunt chiar codaşă cu această postare, dar ştiu că mă iubiţi şi că mă veţi primi!:)

Până una alta, haideţi să savurăm duminica! Relaxaţi-vă, zâmbiţi, faceţi ceva numai pentru voi, faceţi ceva împreună cu cei dragi, sărbătoriţi şi încărcaţi-vă bateriile pentru săptămâna ce urmează!

Vă aştept cu foarte mare nerăbdare comentariile! Eu am povestit, acum e timpul vostru!:)

Cu drag,
Ilda
Lavender Thoughts to you


 

Blog Template by YummyLolly.com